Tuorein sisältö

Roaar! Grr! Tältä näyttävät Twilightin ihmissudet.

22.04.2009 klo 11.45 | Luettu: 11730 kertaa | Teksti: Jari Tapani Peltonen

USA Today on saanut käsiinsä ensimmäisen kuvan Twilight - Houkutuksen jatko-osasta, jonka englanninkielinen nimi tulee olemaan The Twilight Saga: New Moon. Kuvassa esiintyvät ihmissudet eivät ole cooleja, kylmäverisiä niskanpurijoita kuten sarjan auringossa kimaltelevat vampyyrit, vaan eläimellisellä vetovoimalla varustettuja kuumaverisiä kolleja.


V2.fi | Jari Tapani Peltonen
< Uuden Stratovariukse... Anthrax valmiina syn... >

Keskustelut (15 viestiä)

Dix-Tracys

Rekisteröitynyt 22.04.2007

22.04.2009 klo 11.50

Fail.

Näyttää joltain metalcore-bändin poseerauksilta. Ei näin.
Tytöt tykkää tummasta ja lihaksikkaasta.
Jari-Pee

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

22.04.2009 klo 11.51

Nauroin noin 10 minuuttia putkeen.

Aina kun joku kysyy jatkossa, miksi naissoturit taistelevat bikineissä miehille suunnatussa fantasiamateriaalissa, on sopivaa esittää huomattavasti mielenkiintoisempi vastakysymys: miksi miespuoliset hirviöt ovat meikattuja, öljyttyjä, ladyshavella siloiteltuja nukkeja siinä suosituimmassa naisille suunnatussa fantasiassa?
Soliiz

Rekisteröitynyt 19.09.2008

22.04.2009 klo 12.19

Jari-Pee kirjoitti:
Nauroin noin 10 minuuttia putkeen.

Aina kun joku kysyy jatkossa, miksi naissoturit taistelevat bikineissä miehille suunnatussa fantasiamateriaalissa, on sopivaa esittää huomattavasti mielenkiintoisempi vastakysymys: miksi miespuoliset hirviöt ovat meikattuja, öljyttyjä, ladyshavella siloiteltuja nukkeja siinä suosituimmassa naisille suunnatussa fantasiassa?


Nyt repesin totaalisesti :DDD
Arcane

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

22.04.2009 klo 12.29

Pahat pojat 2.
Vesiapina

Rekisteröitynyt 10.04.2007

22.04.2009 klo 13.46

Mut siis kai noi muuttuu jotenki ihmissusiks siin leffas sit kuitenkin??? :D Muuten noi vois olla jotain.. ihmis..ihmisiä..
lol

22.04.2009 klo 15.06

Ei taida olla ihmissudet vielä murrosiässä, kun ei karva kasva.
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

22.04.2009 klo 16.17

Näyttää.......poikabändiltä. Ehkä paskin näkemys ihmissudesta koskaan.
TheJ

Rekisteröitynyt 30.07.2007

22.04.2009 klo 17.30

Uudet näkemykset ihmissusista ja vampyyreista voisi toteuttaa hyvin, mutta jotenkin se aina tuppaa menemään raiskaamiseksi. Twilight-saagan tapauksessa ainakin.
Lazzi

Rekisteröitynyt 07.05.2008

22.04.2009 klo 18.30

ei helv...
noh, leffahan on teinitytöille suunnattu, joten tämän saattaa jotenkin ymmärtää
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

23.04.2009 klo 00.11

beastiality ftw!!!
Chrisberg

Rekisteröitynyt 16.02.2009

23.04.2009 klo 07.27

Niin, voihan noita tuijotella. Pistän äänet ja tekstit poies.
eellu

10.06.2009 klo 00.31

cosmonpoikakuva
öll

26.07.2009 klo 20.03

jaa onkohan ykskään teistä lukenu sitä kirjaa..
siis ne on ihan tavallisia iso kokosia poikia ketkä MUUTTUU karvaisiksi susiksi. miks hitossa niillä tossa pitäis karvaa olla, parempaa silmänruokaa;)
Susan

17.04.2010 klo 21.55

Jep jep tollasiksi ne kirjoissa kuvataan ja hyvältä näyttää pakko myöntää.
Banana

20.11.2012 klo 20.06

Wow! Tuo taimmainen ja toiseks ensimmäinen, niin ne on ihania ;) Grr.... :D

Kirjoita kommentti


119