Tuorein sisältö

Garfield on uusi Spider-Man

02.07.2010 klo 10.11 | Luettu: 3939 kertaa | Teksti: Jari Tapani Peltonen

Andrew Garfield on Peter Parker alias Spider-Man 3D-elokuvassa, joka aloittaa sarjan alusta kesällä 2012. Garfield on nähty leffoissa kuten Boy A ja The Imaginarium of Doctor Parnassus, ja ennen supersankaritouhua hänet nähdään muun muassa David Fincherin Facebook-draamassa The Social Network. Garfield alkaa valmistautua kuvauksiin, jotka alkavat joulukuussa.

Marc Webb (500 Days of Summer) ohjaa ja James Vanderbilt (Zodiac, Pako viidakkoon) kirjoittaa. Webb kuvailee pääosamiestään älykkääksi, nokkelaksi ja inhimilliseksi, ja luonnollisesti myös studiopomot ylistävät Garfieldia nappivalinnaksi kaksoisrooliin.

Peter Parker palaa koulun penkille. 26-vuotias Garfield on samoja ikiä kuin Tobey Maguire oli ensimmäisessä elokuvassa.

Lähde: Deadline

V2.fi | Jari Tapani Peltonen
< Kalle Keskisen Speed... Oluset ja nippu päte... >

Keskustelut (10 viestiä)

videopelaaja

02.07.2010 klo 11.40

Karvinen on uusi Hämähäkkimies :D
JDelwynn

02.07.2010 klo 11.49

Itsekin ajattelin, että ne on palkannu Bill Murrayn Spidermaniksi.

On muuten osuva sukunimi ohjaajalla!
Radikus

Rekisteröitynyt 10.04.2007

02.07.2010 klo 12.52

Itse en ole katsonut sälliltä muuta kuin Red Ridingit, jotenkin ei kyllä yhtään sovi Spider-Maniksi niiden perusteella, mutta eipä sitä lopputulosta voi ennustaa.
Demonoid

Rekisteröitynyt 13.08.2007

02.07.2010 klo 14.04

''joka aloittaa sarjan alusta kesällä 2012. ''
ULTIMATE RAGE!
Sitten ne mokaavat kurjasti restartin ja emme näe spiderman jatko-osia alkuperäiselle emmekä tälle tulevalle skeidalle. Kuvittelevatko he sitten rikkovan spiderman 3:n lipputulot tällä?
Kimmo

02.07.2010 klo 15.25

Demonoid kirjoitti:
''joka aloittaa sarjan alusta kesällä 2012. ''
ULTIMATE RAGE!
Sitten ne mokaavat kurjasti restartin ja emme näe spiderman jatko-osia alkuperäiselle emmekä tälle tulevalle skeidalle. Kuvittelevatko he sitten rikkovan spiderman 3:n lipputulot tällä?


Minkäs teet kun Maguire ei enää suostu.
TheJ

Rekisteröitynyt 30.07.2007

02.07.2010 klo 17.14

Voi hemmetti, oisivat mieluummin jatkaneet vanhaa sarjaa. >_>
spede93

02.07.2010 klo 22.09

Itsesasiassa ohjaaja Sam Raimi lähti lätkimään, ei Tobey Maguire. Raimilla ja Sonylla oli ongelmia, joten Sony päätti rebootata sarjan.
fgbhgfrtbh

02.07.2010 klo 23.48

En ole varma pidänkö valinnasta vai en. Ottaisin kyllä mielummin Maguiren ja jatko-osan.
Jarzan

03.07.2010 klo 16.15

Andrew on kyllä hyvä näyttelijä ainakin mainittujen Boy A:n ja IoDP perusteella. Semmonen pikkasen pidättyväinen ja herkkä poika noissa molemmissa, mutta toisaalta jos miettii niin lähtökohdat on aika samallaiset kuin T. Maguirella oli kun lähti Spidiksiä tähdittämään... draamaa draaman perään.
SpiderFan

03.07.2010 klo 19.08

Jarzan kirjoitti:
Andrew on kyllä hyvä näyttelijä ainakin mainittujen Boy A:n ja IoDP perusteella. Semmonen pikkasen pidättyväinen ja herkkä poika noissa molemmissa, mutta toisaalta jos miettii niin lähtökohdat on aika samallaiset kuin T. Maguirella oli kun lähti Spidiksiä tähdittämään... draamaa draaman perään.


SPider-Man elokuvissa draama on tärkeää. Kyllähän nyt pitää olla muutakin kuin vain tappelua. Hämis ei ole sitä.

Kirjoita kommentti