Tuorein sisältö

Jeesus ilmestyi jälleen

07.07.2010 klo 10.27 | Luettu: 13515 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto

Jeesuksen kasvot ilmestyvät ympäri maailmaa tasaisin väliajoin ja hämmästyttävät ihmisiä. Välillä Jeesus patsastelee paahtoleivässä, taannoin avaruudessa, Ikean vessassa ja nyt unkarilaisella pellolla!

26-vuotias myyntiassistentti Alex Cotton etsi Google Earth -ohjelman avulla itselleen sopivaa maapalaa ostettavaksi, kun mies törmäsi outoon unkarilaiseen peltonäkymään...

Katso Jeesuksen hahmo piirtymässä unkarilaiseen peltoon vaikka Daily Mailin sivuilta.


V2.fi | J.A. Kaunisto
< Slayerin rumpali toi... ELMU:n Kansanjuhla A... >

Keskustelut (14 viestiä)

Pkunk

Rekisteröitynyt 08.08.2007

07.07.2010 klo 10.55

Minusta toi näyttää hitusen Hitleriltä. Paahtoleipääni ilmestyi CYLON, mutta se ei ollutkaan sattumaa.
Lipaton

07.07.2010 klo 11.27

Tuleekohan tuosta nyt hyvää kirkkomaata, Jeesus osoitti paikan uudelle kirkolle. Maapalan omistaja pistää rahoiksi
moab

07.07.2010 klo 12.14

sattumaako?
Evoxia

07.07.2010 klo 12.36

Pkunk kirjoitti:
Minusta toi näyttää hitusen Hitleriltä. Paahtoleipääni ilmestyi CYLON, mutta se ei ollutkaan sattumaa.


Fracking toasters!
GeHa

07.07.2010 klo 13.12

Sehän on ilmiselvästi George Harrison.
GEN_esis

Rekisteröitynyt 15.11.2008

07.07.2010 klo 14.34

GeHa kirjoitti:
Sehän on ilmiselvästi George Harrison.

Tai Frank Zappa.
Hauis

Rekisteröitynyt 04.04.2008

07.07.2010 klo 15.47

Paahtoleipääni paloi 15 tulevan vuoden kaikki lottonumerot, mutta tyhmänä poikana söin leipäni samalla kun mietein aamupalalla mihin tuhlaisin tulevat rahani.
IS_IL_samaa_sontaa

07.07.2010 klo 16.18

Taas on melkein luettu alkuperäinen uutinen... Zach Evans löysi kuvan google mapsista ja Alex Cotton ruosteisesta putkesta.
rambokala

Rekisteröitynyt 04.10.2008

07.07.2010 klo 17.46

Pkunk kirjoitti:
Minusta toi näyttää hitusen Hitleriltä. Paahtoleipääni ilmestyi CYLON, mutta se ei ollutkaan sattumaa.
Ei vattu sä oot hassu.
JeesusOnParas

07.07.2010 klo 18.23

Jeesus näköjään hankkinut lemmikiksi jonkun ihme örkkimörkin.
Lazzi

Rekisteröitynyt 07.05.2008

07.07.2010 klo 19.57

Evoxia kirjoitti:
Pkunk kirjoitti:
Minusta toi näyttää hitusen Hitleriltä. Paahtoleipääni ilmestyi CYLON, mutta se ei ollutkaan sattumaa.


Fracking toasters!
Man the Harp... Galactica! D:
Zx-4

Rekisteröitynyt 19.07.2007

07.07.2010 klo 20.06

Hitlerihän se siinä!
Tane

Rekisteröitynyt 26.06.2007

07.07.2010 klo 23.34

On se sairas paikka tämä maailma
Pkunk

Rekisteröitynyt 08.08.2007

08.07.2010 klo 19.27

rambokala kirjoitti:
Pkunk kirjoitti:
Minusta toi näyttää hitusen Hitleriltä. Paahtoleipääni ilmestyi CYLON, mutta se ei ollutkaan sattumaa.
Ei vattu sä oot hassu.
Jee kiva että on uskollisia faneja :D Annan sinulle faninimeksi rusina.

Kirjoita kommentti