Tuorein sisältö

Avatarin jatko-osasuunnitelmat selkisivät

27.10.2010 klo 21.32 | Luettu: 4578 kertaa | Teksti: Jari Tapani Peltonen

James Cameron flirttaili hetken uuden Cleopatra-elokuvan kanssa, mutta herra ohjaaja-kirjoittaja-tuottaja on nyt päättänyt panostaa Avatarin jatko-osiin.

Lehdistötiedotteessa kerrotaan, että Cameron alkaa kirjoittaa osia 2 ja 3 ensi vuoden alussa. Tuotannon on tarkoitus alkaa loppuvuonna 2011. Suunnitelman mukaan osa 2 saapuu teattereihin joulukuussa 2014 ja osa 3 joulukuussa 2015, mutta Cameron päättää vasta käsikirjoituksien valmistuttua, aikooko hän kuvata elokuvat yhteen putkeen. Jatko-osia ei ole vielä nimetty.

Cameron lupaa, että tarkoitus on ylittää yleisön odotukset sekä silmäkarkin että tarinankerronnan osalta. Jatko-osat tulevat olemaan itsenäisiä tarinoita, jotka kuitenkin kuuluvat olennaisesti laajempaan kokonaisuuteen. Sekä studio että Cameron vihjaavat - tai ennemminkin vaahtoavat -, että pintaa on vasta raapaistu.

Lähde: Ain't It Cool News

V2.fi | Jari Tapani Peltonen
< Batman kolmosen nimi... Uusi Turisas-albumi ... >

Keskustelut (12 viestiä)

Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

27.10.2010 klo 21.43

No ainakin niillä on aikaa.
Daymar

Rekisteröitynyt 13.12.2007

27.10.2010 klo 22.07

Ja rahaa... =8D
bläääh

27.10.2010 klo 22.12

Mielummin käyttäisivät tekniikkaansa johonkin järkevämpään elokuvaan.
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

27.10.2010 klo 23.10

bläääh kirjoitti:
Mielummin käyttäisivät tekniikkaansa johonkin järkevämpään elokuvaan.

Kuten?
adwsfasdf

28.10.2010 klo 00.02

Huoh melkein kiinnosti jotkut pomppivat siniset CGI ukkelit fantasia CGI maailmassa
asdasd

Rekisteröitynyt 27.09.2010

28.10.2010 klo 07.49

Mirr5 kirjoitti:
bläääh kirjoitti:
Mielummin käyttäisivät tekniikkaansa johonkin järkevämpään elokuvaan.

Kuten?

Mihin tahansa muuhun.
Jäikö ketään muuta häiritsee kohta "Cameron lupaa, että tarkoitus on ylittää yleisön odotukset ... tarinankerronnan osalta"?
Voin vain kuvitella vihani määrää, kun noi jatko-osat tulevat sitten joskus. JOKU antaa varmaan noillekkin 5 tähteä.
Vincent

28.10.2010 klo 11.12

asdasd kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
bläääh kirjoitti:
Mielummin käyttäisivät tekniikkaansa johonkin järkevämpään elokuvaan.

Kuten?

Mihin tahansa muuhun.
Jäikö ketään muuta häiritsee kohta "Cameron lupaa, että tarkoitus on ylittää yleisön odotukset ... tarinankerronnan osalta"?
Voin vain kuvitella vihani määrää, kun noi jatko-osat tulevat sitten joskus. JOKU antaa varmaan noillekkin 5 tähteä.


Olen samoilla linjoilla asdasdan kanssa. Avatar oli kliseillä höystetty paska leffa, jossa ainoa hyvä asia oli komea 3D.
Aatu

28.10.2010 klo 13.56

Vincent kirjoitti:
asdasd kirjoitti:
Mirr5 kirjoitti:
bläääh kirjoitti:
Mielummin käyttäisivät tekniikkaansa johonkin järkevämpään elokuvaan.

Kuten?

Mihin tahansa muuhun.
Jäikö ketään muuta häiritsee kohta "Cameron lupaa, että tarkoitus on ylittää yleisön odotukset ... tarinankerronnan osalta"?
Voin vain kuvitella vihani määrää, kun noi jatko-osat tulevat sitten joskus. JOKU antaa varmaan noillekkin 5 tähteä.


Olen samoilla linjoilla asdasdan kanssa. Avatar oli kliseillä höystetty paska leffa, jossa ainoa hyvä asia oli komea 3D.


Mutta olihan se parempi kuin 95% elokuvista, koska sijoittui fantasiamaailmaan. Meidän oikea maailmamme on ERITTÄIN ylikäytetty elokuvissa. Kliseetkin olivat Avatarissa oikein maukkaita, joten lisää kiitos.

Enemmän tosin vielä kiinnostaa Hobitti-elokuvat joita odotan kuin kuuta nousevaa.
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

28.10.2010 klo 15.38

Njoo, kai sitä jotain vakavampaakin olisi voitu tehdä, mutta kyllä Avatar naurettavan isoon budjettiinsa nähden oli varsin toimivaa settiä.

Ohimennen, erään keskustelun seurauksena haluan varmistaa, ettei kukaan täällä tosissaan pidä Nolanin kolmea viimeistä elokuvaa vakavammin otettavana tavarana kuin Avataria?
Postal

29.10.2010 klo 08.48

adwsfasdf kirjoitti:
Huoh melkein kiinnosti jotkut pomppivat siniset CGI ukkelit fantasia CGI maailmassa

Vielä kun juoni on otettu pocahontasista niin AVOT!
Keskivertokarkki

29.10.2010 klo 13.04

En myös ymmärrä tuota hehkutusta avatarista. Oli se nätti leffa sitä en kiellä mutta tarinallisesti se oli aika peruskauraa. Ei kolahtanut oikein yhtään. Mielestäni keskivertoelokuva kauniilla karkilla.
bhgfngh

01.11.2010 klo 07.55

Avatar on loistava elokuva. Ei paras mutta todella hyvä. Viihdyin ja 3D oli hienoa.

Kirjoita kommentti