STALKER 2 on hengissä!
Ensin sen sanottiin kuolleen, mutta sitten jätettiin pieni toivo elämään. Nyt S.T.A.L.K.E.R.:in Facebook-sivu antaa iloilmoituksen kaikille pelisarjan faneille:
"Stalker-tiimi on todella onnellinen! Miksikö? Koska jatkamme työtä Stalker 2:n parissa lomien jälkeen."
Viesti on jätetty reilu kymmenen tuntia sitten.
Keskustelut (37 viestiä)
Rekisteröitynyt 14.12.2011
12.01.2012 klo 11.54
Rekisteröitynyt 27.06.2007
12.01.2012 klo 11.59
JES! Olikohan lopetuspuheet pelkkää trollausta?
12.01.2012 klo 12.07
12.01.2012 klo 13.07
Hommasin Stalkerin Steamin joulualesta vaikka on sitä kyllä aiemminkin kokeiltu, ja taas vakuutuin siitä, että bugeineen ja puutteineenkin Stalker on parempi peli kuin tusina tusinaräiskintää (joihin CoDinkin lasken).
Jos porukka saisi vaikka hyvän rahoituksen turvin koostettua kakkososasta aidon mestariteoksen.
12.01.2012 klo 13.11
Jos porukka saisi vaikka hyvän rahoituksen turvin koostettua kakkososasta aidon mestariteoksen.
Kuka lähtee rahoittamaan EPÄVARMAN pelin? Markkinoita hallitsee CoDit, niin voi olla rahottajat aika vähissä :D
Rekisteröitynyt 26.10.2010
12.01.2012 klo 13.18
12.01.2012 klo 15.08
12.01.2012 klo 15.20
Jos porukka saisi vaikka hyvän rahoituksen turvin koostettua kakkososasta aidon mestariteoksen.
Kuka lähtee rahoittamaan EPÄVARMAN pelin? Markkinoita hallitsee CoDit, niin voi olla rahottajat aika vähissä :D
Activision näki mahdollisuuden. Yksi CODi lisää talliin. Julkaistaan Stalker 1konsoleille ja Codisoidaan 2
12.01.2012 klo 15.29
Jos porukka saisi vaikka hyvän rahoituksen turvin koostettua kakkososasta aidon mestariteoksen.
Kuka lähtee rahoittamaan EPÄVARMAN pelin? Markkinoita hallitsee CoDit, niin voi olla rahottajat aika vähissä :D
Ainahan saa toivoa. Kyllähän viime aikoina on ollut sellaisikin tuulia, että niin pelaajat kuin tekijätkin on kyllästyneitä iänikuisiin jatko-osiin.
12.01.2012 klo 16.22
12.01.2012 klo 16.48
Myös konsoleille.
Mahtaisikohan konsoliyleisö ottaa omakseen pelin, jossa henki lähtee todella herkästi?
Eikä pidä olla liian skeptinen, sillä kyllähän näillä entisillä Itä-Euroopasta tulevilla pelinkehittäjillä on yleensä enemmän siviilirohkeutta kun länsimaalaisilla, jotka melkein kaikki nöyristelevät julkaisijan vaatimuksille.
12.01.2012 klo 16.50
Tietääkö joku syyn nimelle stalker 2 vaikka kyseessä on neljäs stalker?
Rekisteröitynyt 17.03.2009
12.01.2012 klo 17.19
Tietääkö joku syyn nimelle stalker 2 vaikka kyseessä on neljäs stalker?
Miksi GTA vitosta kutsutaan vitoseksi, vaikka se onkin... ööh... kymmenes GTA?
Rekisteröitynyt 11.02.2011
12.01.2012 klo 17.22
Tietääkö joku syyn nimelle stalker 2 vaikka kyseessä on neljäs stalker?
Ensimmäiset kolme STALKERia ovat trilogia joista koostuu STALKER 1
Rekisteröitynyt 15.11.2011
12.01.2012 klo 17.29
Tietääkö joku syyn nimelle stalker 2 vaikka kyseessä on neljäs stalker?
Miksi GTA vitosta kutsutaan vitoseksi, vaikka se onkin... ööh... kymmenes GTA?
Koska se on trilogian viides, tietty. GTA SA, GTA VC, GTA VC stories, GTA LC ja GTA LC stories ovat GTA 3:n kopioita eri paikoilla ja päähenkilöillä.
12.01.2012 klo 17.31
12.01.2012 klo 17.34
Tietääkö joku syyn nimelle stalker 2 vaikka kyseessä on neljäs stalker?
Miksi GTA vitosta kutsutaan vitoseksi, vaikka se onkin... ööh... kymmenes GTA?
Pää kiinni, smartass. Tuo ei auttanut ketään.
Kiitos Jii94 hyvästä vastauksesta, nyt selkis.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
12.01.2012 klo 17.48
Tietääkö joku syyn nimelle stalker 2 vaikka kyseessä on neljäs stalker?
Miksi GTA vitosta kutsutaan vitoseksi, vaikka se onkin... ööh... kymmenes GTA?
Pää kiinni, smartass. Tuo ei auttanut ketään.
Tai sitten olet vain liian laiska ja typerä tehdäksesi johtopäätöksen, että jos siinä ei lue numeroa, niin se on laajennus. Etenkin kun Clear Sky ja Pripyat käyttivät samaa moottoria ja resursseja. Ehkä helpompi verrata Blizzardin tapaan tehdä emopeli + laajennuksia.
Lapset, alkavat itkemään jos pikkasen ajaa itsenäiseen toimintaan. Kaikki pitää saada suoraan käteen valmiina.
Rekisteröitynyt 10.08.2011
12.01.2012 klo 17.55
Tietääkö joku syyn nimelle stalker 2 vaikka kyseessä on neljäs stalker?
Miksi GTA vitosta kutsutaan vitoseksi, vaikka se onkin... ööh... kymmenes GTA?
Koska se on trilogian viides, tietty. GTA SA, GTA VC, GTA VC stories, GTA LC ja GTA LC stories ovat GTA 3:n kopioita eri paikoilla ja päähenkilöillä.
Trilogia...viides...hetkinen!
Jokaisessa GTA:ssa on uusi päähenkilö ja eikös GTA IV ole paikkakohtaisesti GTA 3 kopio?
12.01.2012 klo 17.59
Tietääkö joku syyn nimelle stalker 2 vaikka kyseessä on neljäs stalker?
Miksi GTA vitosta kutsutaan vitoseksi, vaikka se onkin... ööh... kymmenes GTA?
Pää kiinni, smartass. Tuo ei auttanut ketään.
Tai sitten olet vain liian laiska ja typerä tehdäksesi johtopäätöksen, että jos siinä ei lue numeroa, niin se on laajennus. Etenkin kun Clear Sky ja Pripyat käyttivät samaa moottoria ja resursseja.
Lapset, alkavat itkemään jos pikkasen ajaa itsenäiseen toimintaan. Kaikki pitää saada suoraan käteen valmiina.
Jos pelaat ensin Shadow of Chernobyl ja sitten Call of Pripyat niin et helvetissä pysty ajattelemaan että kyseessä olis joku "laajennus". Sen verran erituntuiset pelit kuitenkin.
Mutta onko todellakin välttämätöntä heti aloittaa riidan haastaminen kun joku kysyy jotain? Etkö olisi vain voinyt sanoa saman kuin Jii94? Olet varmaan mielestäsi todellinen maailmanparantaja kun pääset "näyttämään" kysyjille ja varmaan hykertelet siellä kellarissa itseksesi...
12.01.2012 klo 18.01
Mahtaisikohan konsoliyleisö ottaa omakseen pelin, jossa henki lähtee todella herkästi?
No miksi ei? Varsinkaan kun stalkkeri ei ole mikään simu
12.01.2012 klo 18.42
tekijät päättää että "tämä on laajennuslisäosa ja tämä ei"
niinhän jotkut idiootit laskee että seuraava Tomb Raider on 9 (- anniversary)
Rekisteröitynyt 17.03.2009
12.01.2012 klo 18.44
Jos pelaat ensin Shadow of Chernobyl ja sitten Call of Pripyat niin et helvetissä pysty ajattelemaan että kyseessä olis joku "laajennus". Sen verran erituntuiset pelit kuitenkin.
Mutta onko todellakin välttämätöntä heti aloittaa riidan haastaminen kun joku kysyy jotain? Etkö olisi vain voinyt sanoa saman kuin Jii94? Olet varmaan mielestäsi todellinen maailmanparantaja kun pääset "näyttämään" kysyjille ja varmaan hykertelet siellä kellarissa itseksesi...
Ainoa joka täällä haastaa riitaa olet sinä. Kysymykseen vastaaminen kysymyksellä on paljon parempi vaihtoehto, se haastaa sinut ajattelemaan, ratkaisemaan oman ongelmasi, vähentäen riippuvuuttasi toisiin ihmisiin. Ei siinä, etteikö pieni riippuvuus ole tervettä sosiaalisuutta, mutta itsensä kehittäminen on jokamiehen velvollisuus. Voit pitää minua paholaisena, mutta ota vain rauhallisesti, sillä ainoastaan ihmiskunnan edut ovat mielessäin.
CoP saattaa olla isompi kuin keskivertolaajennus, mutta pohjimmiltaan sisällön merkitys on hyvin lähellä samaa, kuin mitä Opposing Force oli Half-Lifelle. Ainoastaan määrä eroaa.
Ja noitten STALKER-pelien määritteleminen "Stalker ykköseksi" on kyseenalaista. Kaippa se toimii, mutta itse näen Shadow of Chernobylin sinä "STALKER 1"-pelinä, Clear Skyn spinoffina, ja CoP:n 1n ja 2n väliin sijoittuvana stand-alone lisärinä.
Rekisteröitynyt 17.03.2009
12.01.2012 klo 18.46
Mahtaisikohan konsoliyleisö ottaa omakseen pelin, jossa henki lähtee todella herkästi?
Helpompi/kasuaalimpi peli Stalker on kuin Dark Souls.
12.01.2012 klo 19.18
Jos pelaat ensin Shadow of Chernobyl ja sitten Call of Pripyat niin et helvetissä pysty ajattelemaan että kyseessä olis joku "laajennus". Sen verran erituntuiset pelit kuitenkin.
Mutta onko todellakin välttämätöntä heti aloittaa riidan haastaminen kun joku kysyy jotain? Etkö olisi vain voinyt sanoa saman kuin Jii94? Olet varmaan mielestäsi todellinen maailmanparantaja kun pääset "näyttämään" kysyjille ja varmaan hykertelet siellä kellarissa itseksesi...
Ainoa joka täällä haastaa riitaa olet sinä. Kysymykseen vastaaminen kysymyksellä on paljon parempi vaihtoehto, se haastaa sinut ajattelemaan, ratkaisemaan oman ongelmasi, vähentäen riippuvuuttasi toisiin ihmisiin. Ei siinä, etteikö pieni riippuvuus ole tervettä sosiaalisuutta, mutta itsensä kehittäminen on jokamiehen velvollisuus. Voit pitää minua paholaisena, mutta ota vain rauhallisesti, sillä ainoastaan ihmiskunnan edut ovat mielessäin.
CoP saattaa olla isompi kuin keskivertolaajennus, mutta pohjimmiltaan sisällön merkitys on hyvin lähellä samaa, kuin mitä Opposing Force oli Half-Lifelle. Ainoastaan määrä eroaa.
Ja noitten STALKER-pelien määritteleminen "Stalker ykköseksi" on kyseenalaista. Kaippa se toimii, mutta itse näen Shadow of Chernobylin sinä "STALKER 1"-pelinä, Clear Skyn spinoffina, ja CoP:n 1n ja 2n väliin sijoittuvana stand-alone lisärinä.
Alunperin kysyin vain pienen kysymyksen, ja nyt syytät riidan haastamisesta. Jos et olis tunkenyt niitä näsäviisauksiasi sinne väliin niin eipä olisi kumpienkaan tarvinnut käyttää aikaa tähän väittelyyn. Mutta nyt loppui, OK?
12.01.2012 klo 19.20
Loistava uutinen että hommat jatkuu :) Aina ollut stalker -fani vaikka tuleekin enemmän pelailtua MW ja varsinkin BF -sarjaa. Stalker tarjoaa just sopivaa vaihtelua noihin. Metro 2033 ei oikein iskenyt.
Rekisteröitynyt 15.11.2011
12.01.2012 klo 19.48
Tietääkö joku syyn nimelle stalker 2 vaikka kyseessä on neljäs stalker?
Miksi GTA vitosta kutsutaan vitoseksi, vaikka se onkin... ööh... kymmenes GTA?
Koska se on trilogian viides, tietty. GTA SA, GTA VC, GTA VC stories, GTA LC ja GTA LC stories ovat GTA 3:n kopioita eri paikoilla ja päähenkilöillä.
Trilogia...viides...hetkinen!
Jokaisessa GTA:ssa on uusi päähenkilö ja eikös GTA IV ole paikkakohtaisesti GTA 3 kopio?
Niinhän minä sanoin, jokaisessa on oma päähenkilö. Ja sekä GTA3, GTA LC, GTA LC stories ja GTA IV sijoittuvat Liberty cityyn aka New yorkiin.
12.01.2012 klo 20.37
Rekisteröitynyt 17.03.2009
12.01.2012 klo 20.57
Alunperin kysyin vain pienen kysymyksen, ja nyt syytät riidan haastamisesta. Jos et olis tunkenyt niitä näsäviisauksiasi sinne väliin niin eipä olisi kumpienkaan tarvinnut käyttää aikaa tähän väittelyyn. Mutta nyt loppui, OK?
Ei lopu ennen kuin totean, että sinä totesit riidan olevan, ja katselin, että se oletettavasti lähti käyntiin tuosta kohtaa kun kutsuit minua "smartassiksi", ja totesit, ettei kommenttini auttanut, vaikka olisit ihan hyvin voinut avoimella mielellä ja pienellä määrällä mielikuvitusta ottaa sen avuliaana.
Lisäksi neuvon sinua olemaan ottamatta leikittelyt "näsäviisauksina", turhuuksina, sillä nämä leikittelyt ovat se, joka erottaa ajattelevan ihmisen kuhnurista.
Körmyttäjä voi huomioida, että kun aiheesta lähtee jotakin haarautumaan, se käsitellään loppuun. Ei asioita kuulu jättää puolitiehen.
Eikä tässä uutisessa kauheasti lihaa ole keskusteltavaksi. Lähinnä pelkkä korjaus projektin statukseen. Herättäkää, kun ekat tiedot itse pelistä rantautuvat.
12.01.2012 klo 21.16
Alunperin kysyin vain pienen kysymyksen, ja nyt syytät riidan haastamisesta. Jos et olis tunkenyt niitä näsäviisauksiasi sinne väliin niin eipä olisi kumpienkaan tarvinnut käyttää aikaa tähän väittelyyn. Mutta nyt loppui, OK?
Ei lopu ennen kuin totean, että sinä totesit riidan olevan, ja katselin, että se oletettavasti lähti käyntiin tuosta kohtaa kun kutsuit minua "smartassiksi", ja totesit, ettei kommenttini auttanut, vaikka olisit ihan hyvin voinut avoimella mielellä ja pienellä määrällä mielikuvitusta ottaa sen avuliaana.
Lisäksi neuvon sinua olemaan ottamatta leikittelyt "näsäviisauksina", turhuuksina, sillä nämä leikittelyt ovat se, joka erottaa ajattelevan ihmisen kuhnurista.
Körmyttäjä voi huomioida, että kun aiheesta lähtee jotakin haarautumaan, se käsitellään loppuun. Ei asioita kuulu jättää puolitiehen.
Eikä tässä uutisessa kauheasti lihaa ole keskusteltavaksi. Lähinnä pelkkä korjaus projektin statukseen. Herättäkää, kun ekat tiedot itse pelistä rantautuvat.
Itse neuvon sinua antamaan vastauksesi muodossa jonka muutkin kuin sinä ymmärtää, itse en ajatellut CS ja CoP lisäosiksi.
13.01.2012 klo 09.07
Mahtaisikohan konsoliyleisö ottaa omakseen pelin, jossa henki lähtee todella herkästi?
Helpompi/kasuaalimpi peli Stalker on kuin Dark Souls.
Tru dat!
13.01.2012 klo 12.49
Helpompi/kasuaalimpi peli Stalker on kuin Dark Souls.
Kuitenkin ihan eri genreä. S.T.A.L.K.E.R. joutuu väistämättä kilpailemaan FPS:ien kanssa, ja jostain kumman syystä konsoleille ei näytetä uskaltavan tehdä FPS:iä, joissa suora hyökkäys edestä aseet laulaen ei vaan toimi.
13.01.2012 klo 12.52
Koska se on trilogian viides, tietty. GTA SA, GTA VC, GTA VC stories, GTA LC ja GTA LC stories ovat GTA 3:n kopioita eri paikoilla ja päähenkilöillä.
Mikä kopio se on jos on eri paikkojen ja päähenkilöiden lisäksi on tuonut useita uusia pelillisiä ominaisuuksia? Samalla logiikalla esimerkiksi Gears of Warin, Halon, Resistancen tai Unchartedin jatko-osat ovat nekin vain alkuperäisen kopioita.
Rekisteröitynyt 15.11.2011
13.01.2012 klo 14.05
Koska se on trilogian viides, tietty. GTA SA, GTA VC, GTA VC stories, GTA LC ja GTA LC stories ovat GTA 3:n kopioita eri paikoilla ja päähenkilöillä.
Mikä kopio se on jos on eri paikkojen ja päähenkilöiden lisäksi on tuonut useita uusia pelillisiä ominaisuuksia? Samalla logiikalla esimerkiksi Gears of Warin, Halon, Resistancen tai Unchartedin jatko-osat ovat nekin vain alkuperäisen kopioita.
No kysy Rockstarilta. Itse en parempaa selitystä tähän hätään keksi.
13.01.2012 klo 19.35
Koska se on trilogian viides, tietty. GTA SA, GTA VC, GTA VC stories, GTA LC ja GTA LC stories ovat GTA 3:n kopioita eri paikoilla ja päähenkilöillä.
Mikä kopio se on jos on eri paikkojen ja päähenkilöiden lisäksi on tuonut useita uusia pelillisiä ominaisuuksia? Samalla logiikalla esimerkiksi Gears of Warin, Halon, Resistancen tai Unchartedin jatko-osat ovat nekin vain alkuperäisen kopioita.
No kysy Rockstarilta. Itse en parempaa selitystä tähän hätään keksi.
Rockstarilla on korkeammat standardit. Eivät kehtaa kutsua Vice Cityä neloseksi kun ei se niin merkittävä hyppy ole. Muut kutsuvat peliään kakkoseksi vaikka olisi vain yksi uusi mappi.
Saa nähdä onko GTAV veensä arvoinen. Eipä näytä sen kummoisemmalta kuin SA oli verrattuna GTA3
Rekisteröitynyt 15.11.2011
14.01.2012 klo 08.21
Koska se on trilogian viides, tietty. GTA SA, GTA VC, GTA VC stories, GTA LC ja GTA LC stories ovat GTA 3:n kopioita eri paikoilla ja päähenkilöillä.
Mikä kopio se on jos on eri paikkojen ja päähenkilöiden lisäksi on tuonut useita uusia pelillisiä ominaisuuksia? Samalla logiikalla esimerkiksi Gears of Warin, Halon, Resistancen tai Unchartedin jatko-osat ovat nekin vain alkuperäisen kopioita.
No kysy Rockstarilta. Itse en parempaa selitystä tähän hätään keksi.
Rockstarilla on korkeammat standardit. Eivät kehtaa kutsua Vice Cityä neloseksi kun ei se niin merkittävä hyppy ole. Muut kutsuvat peliään kakkoseksi vaikka olisi vain yksi uusi mappi.
Saa nähdä onko GTAV veensä arvoinen. Eipä näytä sen kummoisemmalta kuin SA oli verrattuna GTA3
No hienoa, että joillakin on edelleen vielä korkeat standardit.
Itelle kyllä uppoaa jo pelkästään sen perusteella, että se sijoittuu vaihtelevalle alueelle.
15.03.2012 klo 23.12
Myös konsoleille.
Mahtaisikohan konsoliyleisö ottaa omakseen pelin, jossa henki lähtee todella herkästi?
Eikä pidä olla liian skeptinen, sillä kyllähän näillä entisillä Itä-Euroopasta tulevilla pelinkehittäjillä on yleensä enemmän siviilirohkeutta kun länsimaalaisilla, jotka melkein kaikki nöyristelevät julkaisijan vaatimuksille.
Mitä järkeä olisi selviytymispelissä joka ei olisi tarpeeksi vaativa? Ja niissä on sitäpaitsi vaikeustasot.