Game advertisements by <a href="http://www.game-advertising-online.com" target="_blank">Game Advertising Online</a> require iframes.

Uutisalueet


Kaikki uutiset

V2.fi siirtyy uutisoimaan vain Angry Birdsistä

01.04.2012 klo 00.01 | Teksti: Mikko Heinonen | Luettu: 14597 kertaa

Maailmanlaajuisen talouslaman jatkuessa on verkkomainontakin vähentynyt jatkuvasti. Tilanne on nyt edennyt pisteeseen, jossa mainosrahoitteisen peliuutispalvelun pyörittäminen ei enää aikoihin ole ollut taloudellisesti kannattavaa.

Samaan aikaan kuitenkin suomalainen Rovio Entertainment on kasvattanut oman Angry Birds -mobiilipelinsä kokonaiseksi imperiumiksi, jonka parissa tapahtuu päivittäin vaikka mitä jännittävää. Tämän johdosta V2.fi on päättänyt ottaa askeleen uuteen suuntaan. Tästä päivästä alkaen uutisoimme ainoastaan Angry Birds -aiheista.

Uskomme, että tämä linjanmuutos tarjoaa lukijoillemme runsaasti uusia näkökulmia tähän mielenkiintoiseen lintu-universumiin. Lisäksi uskomme vakaasti, että tämän myötä mekin pääsemme pian uimaan rahasäiliössä.

PS. Rovio, teillä on meidän yhteystietomme. Hinnasta päästään varmasti sopimukseen. Jooko, jooko?

Päivitys: Juttu oli osa vuoden 2012 aprillipilaa, kuten useimmat arvasivatkin.

Keskustelut (54 viestiä)

sage

01.04.2012 klo 00.03
huono
Kommentin minimipituus on 10 merkkiä!
Tingle

Rekisteröitynyt 19.04.2007

01.04.2012 klo 00.07
Oli kyllä tosi tylsä veto.
Kuraa

01.04.2012 klo 00.11
Mielestäni aivan käsittämätön ratkaisu V2:lta. Mitä järkeä nojata vain tähän yhden hitin ihmeeseen? Toivon todella onnea jatkossa ja kaikkea hyvää mutta tiemme eroavat tässä vaiheessa lopullisesti.
Nahka-Elvis79

01.04.2012 klo 00.15
kaskas, kello jo yli puolenyön
Lochness

01.04.2012 klo 00.15 1 tykkää tästä
Hyvää aprillipäivää.
Jouni

01.04.2012 klo 00.17
taitaa olla ihmiset aprillipäivä tänään..
patteli

01.04.2012 klo 00.18
Etusivulla näin tämän ja välitön naamapalmu huonosta pilasta vaikka en edes ennestään tiedostanut aprillipäivää.

0/5
fapriool

01.04.2012 klo 00.22
Jahas, loppu lukeminen siihen. V2, hajotkaa epäonnistumiseenne!
h1ppidippi

Rekisteröitynyt 15.03.2011

01.04.2012 klo 00.25
odottakaa vain... :)
Sparrow

Rekisteröitynyt 10.04.2007

01.04.2012 klo 00.32
Tämä on hyvä uutinen. Tähän mennessä kaikenlaiset täytejutut ovat hankaloittaneet Angy Birds -uutisten ja -juttujen löytämistä.
Burbeting

Rekisteröitynyt 07.12.2007

01.04.2012 klo 00.41
Ab-juttuja on ollut aivan liian vähän tällä sivustolla. Muutenhan tämä on täysin yhdentekevä viihdesivusto, mutta onneksi aina välillä tulee niitä AB-juttujakin vastaan :>.
juma

01.04.2012 klo 00.54
Voi juma.. Hyvä sivusto menee täysin pilalle... :(
HUONO

01.04.2012 klo 00.55
Ehkä huonoin aprilli pila koskaan, niin ilmi selvää että huhhuh!
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

01.04.2012 klo 01.01
Oisko tämä pelkkää trolololoooo ja varsinainen pila tulee päivällä??? Viimevuonan ainakin helvetin moni meni jekkuun
Hattiwatti

Rekisteröitynyt 24.08.2008

01.04.2012 klo 01.06
Mahtava uutinen!
Angry Birdsiin keskittyvä uutissivusto on aivan loistava idea IMO.
Jaffe

Rekisteröitynyt 29.10.2009

01.04.2012 klo 01.10
nyt oli kyllä aika heikko :D
asdfgd

01.04.2012 klo 01.16
paskaa t aprillipäivä
asdsfgdsg
Torspo

01.04.2012 klo 01.24
Olipas huono. Todella heikko...
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

01.04.2012 klo 01.29
Ihanko totta? AB-uutisia ei koskaan voi tulla liikaa. Siitä pelistähän ei puhuta koskaan eikä siitä kuule missään.
HeDuXe

Rekisteröitynyt 12.01.2011

01.04.2012 klo 01.31
Mikä on V2:n kanta lintuja ja porsaita käsitteleviin eläinrääkkäystapauksiin? Tämä linjaus voi vaikuttaa pahalta eläinaktivistien silmissä - varautukaa iskulauseisiin ja kettutyttöihin.
juhani

01.04.2012 klo 01.35
kellopa on juuri 1 minuutin yli puolenyön ja on aprillipila. heh heh.
joel141290

Rekisteröitynyt 18.04.2010

01.04.2012 klo 01.54
täytyy nähtävästi käydä kyläkaupassa ostamassa sillipurkkeja ja lähettää muutama V2.fi toimitukselle......

PS: Onko pakko matkia kaikkea amerikasta tulevaa shaissea kuin talutushihnassa olevat koirat???
pitäkääTunkkinne

01.04.2012 klo 01.56
Jos tämä on V2:n linja, häivyn enkä tule koskaan takaisin. Hyvästi iäksi!!!!!
Mirr5

Rekisteröitynyt 17.03.2009

01.04.2012 klo 02.29
Mutta hei, jos se tuottaa rahaa, niin sen on pakko olla todella hieno juttu, rite guyze?
lolled

Rekisteröitynyt 13.02.2011

01.04.2012 klo 02.57
Joko siitä on vuosi kun aprillipilana oli konsoli joka pyöritti X360 ja PS3-pelejä :o
Mavors

01.04.2012 klo 04.32
Olipa tylsä pila :/
Thxl

Rekisteröitynyt 14.01.2008

01.04.2012 klo 05.44
Siihen angry birdsit
ArtemisFlow

Rekisteröitynyt 05.03.2011

01.04.2012 klo 08.34
En tiedä kuka tässä on typerämpi.

a) v2.fi näin uskomattoman surkean pilan keksimisestä

vai

b) Nuo jotkut kommentoijat jotka ovat ottaneet homman tosissaan.
Kakkuonhyvaa

Rekisteröitynyt 26.01.2011

01.04.2012 klo 08.38
ArtemisFlow kirjoitti:
En tiedä kuka tässä on typerämpi.

a) v2.fi näin uskomattoman surkean pilan keksimisestä

vai

b) Nuo jotkut kommentoijat jotka ovat ottaneet homman tosissaan.


Ei, ne ole oikeasti ottaneet tosissaan sitä. :D
DoomsdayINC

01.04.2012 klo 09.01
Aukaisin innolla v2sen siinä toivossa että olisivat taas keksineet jotain hubaa, mutta tänä vuonna ei oikein onnistunu...
ysärikasvatti

01.04.2012 klo 09.49
HAHAHAHAA....
Hyvä yritys, V2.fi. Tiedän kyllä. Aprillipila.
Asku

Rekisteröitynyt 25.08.2007

01.04.2012 klo 09.51
Ihan jees aprillipila, silti AdBlockin aprillipila vie voiton. Vaihtoi mainokset kissoiksi. Bitches love cats.
MaxLimitz

Rekisteröitynyt 18.06.2009

01.04.2012 klo 10.01
Kai sieltä tulee Angry Scape Warcraft MMO, niin päästään heitteleen lintuja hyvässä yhteishengessä ja uutisoimaan edistyksestä vee kakkosessa videoiden kera.
pottuman

01.04.2012 klo 10.17
huomatkaa että toi oli tullu aprilli päivän puolella
DSADSADSADAS

01.04.2012 klo 10.51
SIIS MITÄ?????? NYT LOPPU V2:SSA KÄYMINEN.

T. DSADSADSADAS
mangojäätee

01.04.2012 klo 10.54
Täytyy kyl sanoa että jos ois ollu vähän parempi pila niin oisin mennyt lankaan. Toi oli niin huono että tajusin heti että on aprillipäivä. :P
Videopelaaja

Rekisteröitynyt 18.12.2010

01.04.2012 klo 11.02
Kissoja, rakastan kissoja.
mogvisti

Rekisteröitynyt 12.04.2007

01.04.2012 klo 11.44
Muuttakaa ulkoasua angry birds- kuosiin!
Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

01.04.2012 klo 11.54
mogvisti kirjoitti:
Muuttakaa ulkoasua angry birds- kuosiin!


Tämähän on jo tehty, taidat saada selaimesi cachesta vanhaa versiota...
heihei

01.04.2012 klo 12.05
jaahas, tänne ei sitten kannata tulla seuraavaan 11 tuntiin 55 minuuttiin
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

01.04.2012 klo 12.15
Too obvious.

EDIT: Sivuston taustalla "Rovio, ostotarjoukset tänne!" *reps*
Muokannut: Execta 01.04.2012 klo 12.17
oki9955

Rekisteröitynyt 11.05.2009

01.04.2012 klo 12.51
Paskin aprillipila koskaan.
horna212

Rekisteröitynyt 16.02.2012

01.04.2012 klo 13.03 1 tykkää tästä
Aika jäääääätävän paska Aprillipila, ne lukuisat facebook parisuhteetkin vie melkeen voiton tästä.
XeSpace52

Rekisteröitynyt 29.06.2011

01.04.2012 klo 13.21
Njaa aika huono...
LaaLaa

01.04.2012 klo 13.22
Hohhoijaa mitä itkua. Aprillipäivänä on aina skeptismikakkulat liimattu niin tiukasti ööganeihin että kunnon pilaa johon joku lankeisi ei yksinkertaisesti pysty väsäämään (paitsi tietenkin kaikki idiootit). Kukaan ei ole siihen tänään pystynyt, eikä tule pystymään. Esim notchikin julkisti pelin nimeltä... Mars Effect!

ÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ, voi vittu...
Simmons

01.04.2012 klo 13.28
LaaLaa kirjoitti:
Hohhoijaa mitä itkua. Aprillipäivänä on aina skeptismikakkulat liimattu niin tiukasti ööganeihin että kunnon pilaa johon joku lankeisi ei yksinkertaisesti pysty väsäämään (paitsi tietenkin kaikki idiootit). Kukaan ei ole siihen tänään pystynyt, eikä tule pystymään. Esim notchikin julkisti pelin nimeltä... Mars Effect!

ÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ, voi vittu...


Jos edes yrittäisivät. Onko niin vaikea keksiä jotakin mikä voisi olla totta. Esim noi Akun mainitsemat parisuhdejutut voisivat olla ihan ok jos niitä ei olisi tusinoittain.

In short: KISS

P.S. Voitin eilen lotosta miljoonan ja annan sen eniten tarjoavalle
rap-taistelija

01.04.2012 klo 13.31
patteli kirjoitti:
Etusivulla näin tämän ja välitön naamapalmu huonosta pilasta vaikka en edes ennestään tiedostanut aprillipäivää.

0/5

Oot elämältäs 0/5.
http://www.youtube.com/watch?v=FWFAM16nOAQ
Simmons

01.04.2012 klo 13.33
Niin ja pelisaitilla ei ole materiaalista pulaa. Esim Dead Space 3 traileri jossa yhdistellään Dead Spacea ja Lost Planetia

tai GTAV uutinen ja traileri, koska 95% ihmisistä ei edes katso sitä traileria. Tai vaikka Xbox720sta lisätietoja.
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

01.04.2012 klo 14.01
Ihan hauska aprillipila, mutta liian ilmeinen.
LaaLaa

01.04.2012 klo 15.05
Tää on tosi mahtava juttu, ihmettelen miks porukka on niin negatiivisia.
LaaLaa

01.04.2012 klo 15.30
Simmons kirjoitti:
Niin ja pelisaitilla ei ole materiaalista pulaa. Esim Dead Space 3 traileri jossa yhdistellään Dead Spacea ja Lost Planetia

Niin, ja kuten sanoin, täytyy olla melkoinen idiootti että tuollaisiin lankeaa aprillipäivänä. Tai joku hermanni joka ei seuraa pelimedioita ollenkaan.
Roviolla

01.04.2012 klo 20.24
Voi että kun ei ihmiset tajuu että on aprillipäivä. Tosin Angry birds in space on täydellinen kännykkäpeli.
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

01.04.2012 klo 20.57
Simmons kirjoitti:
...

tai GTAV uutinen ja traileri, koska 95% ihmisistä ei edes katso sitä traileria...


Wait.. what? 95 % ihmisistä (siis uutisen näkevistä) varmasti katsoisi GTA V:n trailerin. Voin jo heittää semmosen luvun tähän.
Otacon-chan

01.04.2012 klo 21.00
Eikä edes olisikaan hauska vitsi kun Suomi on jonon ensimmäisenä tappamassa pelialaa kasuaalipaskallaan.

Kirjoita kommentti

48968
Onko sinulla asiasta enemmänkin sanottavaa? Liity Keskustelualueelle.

 

Mainos