Shattered Horizonin avaruudessa voi olla myös hiljaista
Kotimaisen Shattered Horizonin trailerit ja betatestaukset saivat jonkun verran kritiikkiä siitä, että räiske ja räjähdykset kuuluivat avaruudessa, jossa ei tietenkään ääniä pitäisi olla. Pelinkehittäjät selittävät tämän seikan avaruuspuvun äänisimulaattorilla, joka auttaa havaitsemaan uhat. Pelaajien toiveesta peliin on nyt kuitenkin lisätty 'Silent Running'-tila, jossa ääniä ei ole. Tässä siitä traileri.
Keskustelut (9 viestiä)
Rekisteröitynyt 20.08.2009
07.11.2009 klo 14.43
Rekisteröitynyt 28.07.2009
07.11.2009 klo 14.53
Edirol: Huomatkaapa vielä, että "Silent Run" tilan ideana on kytkeä pois kaikki avaruuspuvun sähköjärjestelmät jolloin EMP:n vaikutukset jäävät toteutumatta. Jos on tarpeeksi skilli pelaaja voi kytkeä Silent Runin päälle kun näkee EMP:n tukevan päin naamaa ja "puolittaa" siitä koituvat haitat. Siitä on muutenkin hyötyä jos liikkuu joukkueena toisen joukkueen niskaan. Tosin se voi olla haastavaa jo siksikin, että tyypit joilla on puvut sähköistettynä näkevät HUD:sta tulossa olevat tyypit. Mutta taas EMP:t huomioidaan niin jengi voi vetää niitä vastapuolen niskaan ja rynniä suoraan kimppuun lyömällä puvut auki. Lisäksi "Silent Run" nimensä mukaisesti tekee pelaajasta lähes liikunta kyvyttömän kun puvun thrusteja ei voi käyttää maksimi arvoilla. "Silent Run" myös lopettaa pelaajan näkymisen tutkalla jossa pelaaja muuten näkyisi liikkuessaan.
07.11.2009 klo 14.56
Rekisteröitynyt 25.07.2007
07.11.2009 klo 15.52
"Silent Run" myös lopettaa pelaajan näkymisen tutkalla jossa pelaaja muuten näkyisi liikkuessaan.
07.11.2009 klo 16.30
07.11.2009 klo 16.50
07.11.2009 klo 19.03
07.11.2009 klo 21.02
Rekisteröitynyt 28.07.2009
08.11.2009 klo 13.52
Ihan hieno ja kekseliäs toiminto omasta mielestä hyvin on pojat vääntänyt tän pelin.
Onhan tuo hieno peli. Saisivat vain korjata alle natiivi laajakuva resoluutioiden ongelmat, ruudun päivityksen puolittumisen kentän vaihdon jälkeen ja ne muutamat kaatuilut työpöydälle. :P