Tuorein sisältö

Dead Space 2 - junia ja irtoraajoja

28.03.2010 klo 19.00 | Luettu: 7890 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

PAX10-tapahtuman liepeillä ja sisuksissa on saatu lisätietoja myös Dead Space 2 -pelistä.

Kotaku kertoo, että raajoja irtoilee pelissä taas runsaasti, mutta tällä kertaa niitä voi myös hyödyntää - vaikka muiden ammusten loppuessa. Raajoja terineen päivineen voi viskoa päin vihollisia ja tuhota ne niiden omilla aseilla. Näin alituinen ammuspula helpottaa - ainakin hieman.

Tässä aiheesta myös uutta videota. Junailua noin 24 minuutin kohdalla.




V2.fi | Manu Pärssinen
< Assassin's Creediä t... Skate 3:n demo ilmes... >

Keskustelut (8 viestiä)

Nikke

Rekisteröitynyt 17.09.2007

28.03.2010 klo 19.31

hurjat 2 sekuntia live gameplayta!
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

28.03.2010 klo 20.03

Ammuspula? Ainakaa ykköses ei mistää tämmösestä voinut puhua. Aseisiin oli aina enemmä ammuksia ku pysty käyttämää ja ne oli nii ylitehokkaita et lopulta pääty upgradeamaa vaan sen yhen aseen semmoseks leikkuriks et kuha sinnepäin sohas nii kaikki kuoli.
lainaa
TÖTTÖRÖÖ

28.03.2010 klo 20.46

Jep, ihmettelen kun peliä kutsutaan Survival horror peliksi, vaikka se oli aika puhtaasti doomimainen räiskintä.
lainaa
SubjectDelta

28.03.2010 klo 21.10

perato kirjoitti:
Ammuspula? Ainakaa ykköses ei mistää tämmösestä voinut puhua. Aseisiin oli aina enemmä ammuksia ku pysty käyttämää ja ne oli nii ylitehokkaita et lopulta pääty upgradeamaa vaan sen yhen aseen semmoseks leikkuriks et kuha sinnepäin sohas nii kaikki kuoli.
Niin ehkä helpolla vaikeustasolla. Kokeileppa vaikeimmalla vaikeustasolla, huomaat eron.
lainaa
Arcane

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

28.03.2010 klo 21.11

Jeps, ensimmäisessä Dead Spacessa pientä ammuspulaa on havaittavissa ainoastaan pelin vaikeimmalla vaikeusasteella, joka ei edes ole auki heti.

Dead Space oli silkkaa räiskintää muutamalla "pöö" -kummittelulla. Oikeastaan pelin hieman selkäpiitä karmiva juttu oli Twinkle twinkle little star -laulu. Hakkasin päätä seinään, kun ilmoittivat aikoinaan, että kakkosessa jää kauhu vähemmälle. Ykkösen minimaalisesta määrästä onkin hyvä vähentää, niin kutsutusti "tyhjästä on paha nyhjästä".

Eipä siinä, ykkönen oli ihan laadukas räiskyttely. Kakkosesta olisin toivonut enemmän puzzle-painotteista, epälineaarista kauhua.
lainaa
JonneAaronGirl-99

29.03.2010 klo 09.39

Enemmän tätä ja vähemmän sitä! Olisi ollut muuten hyvä, mutta kun ei ollut!

Tyytykää nyt hyvät ihmiset joskus siihen, mitä on tarjolla. Ei tuo jatkuva kritisointi ole mikään elämää kantava voima. Murehtikaa vähemmän ja nauttikaa enemmän.
lainaa
Flagg

Rekisteröitynyt 13.04.2007

29.03.2010 klo 16.33

JonneAaronGirl-99 kirjoitti:
Enemmän tätä ja vähemmän sitä! Olisi ollut muuten hyvä, mutta kun ei ollut!

Tyytykää nyt hyvät ihmiset joskus siihen, mitä on tarjolla. Ei tuo jatkuva kritisointi ole mikään elämää kantava voima. Murehtikaa vähemmän ja nauttikaa enemmän.


Sitä kun tytyy surkeaan niin ei ikinä saa parempaan (en viittaa dead spaceen mitenkään)
lainaa
Mijji

Rekisteröitynyt 04.10.2009

30.03.2010 klo 22.24

Flagg kirjoitti:
JonneAaronGirl-99 kirjoitti:
Enemmän tätä ja vähemmän sitä! Olisi ollut muuten hyvä, mutta kun ei ollut!

Tyytykää nyt hyvät ihmiset joskus siihen, mitä on tarjolla. Ei tuo jatkuva kritisointi ole mikään elämää kantava voima. Murehtikaa vähemmän ja nauttikaa enemmän.


Sitä kun tytyy surkeaan niin ei ikinä saa parempaan (en viittaa dead spaceen mitenkään)


No minäpä viittaan.
Dead Space näytti ja kuulosti mahtavalta, ja siinä se sitten olikin. Kauhusta ei voitu puhuakkaan ja kauhu oli nimenomaan se jolla Dead Spacea markkinoitiin. Noh, aika pitkälti mitä Arcane sanoi, paitsi että "laadukkaan" vaihtaisin muotoon "ihan hyvää räiskintää mutta se ei lopu ikinä".
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova