Tuorein sisältö

Reggiestä vuoden myyntitykki

10.10.2007 klo 10.26 | Luettu: 3913 kertaa | Teksti: Jarkko Rotstén


Markkinointialan lehtijulkaisu BrandWeek nimesi Nintendon Amerikan osaston johtajan, Reggie Fils-Aimen vuoden kovimmaksi myyntitykiksi. Palkinto annettiin Reggielle pelaamisen pyhän sanan levittämisestä Wiin avustuksella muiden muassa äideille ja vanhuksille, jotka eivät ole koskaan olleet pelialan terävintä kohderyhmää. Reggien kehuttiin nostaneen lievästä kasvottomuudesta kärsineen Nintendon kaikkien tunnistamaksi brändiksi. Lehti kehui Nintendon epätavallista markkinointistrategiaa, joka tuntuu purreen yleisöön paremmin kuin kukaan olisi osannut odottaa.

Fils-Aime on ennen Nintendoa luonut uraa muiden muassa Pizza Hutin, VH1:n ja Guinnessin markkinointiosastoilla.

Lähde: Gamesindustry

V2.fi | Jarkko Rotstén
< Orange Boxin mukana ... Battlefield 3 paljas... >

Keskustelut (3 viestiä)

RavenX

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

10.10.2007 klo 11.02

Kyllä meni palkinto täysin oikealle ihmiselle. Niin nerokas laite kuin Wii onkin, niin uskaltaisin väittää, että ilman Reggietä menestys ei olisi aivan tähän luokkaan yltänyt.

Otsikkokuvakin lähentelee mordenia, silti eeppistä taidetta.
lainaa
okiN

Rekisteröitynyt 11.04.2007

10.10.2007 klo 12.39

Reggie on kova luu.
lainaa
Coledash

Rekisteröitynyt 20.08.2007

10.10.2007 klo 12.55

RavenX kirjoitti:
Otsikkokuvakin lähentelee mordenia, silti eeppistä taidetta.


Mitä sieniä olet oikein vetänyt?

... Aivan sama, haluan kuitenkin kierroksen samanlaisia
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova