Tuorein sisältö

Battlefield 3:sta ilmestyi verkkoon uutta videota

21.07.2011 klo 16.00 | Luettu: 32332 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Alla olevan Battlefield 3 -videon julkaisu ei ole virallinen, joten EA saattaa sen Youtubesta pyrkiä poistamaan. Nähtävillä on kuitenkin aivan uuttakin materiaalia.



Mikäli niin käy, täältä löytyy ruutukaappauksia.

MTV Multiplayeristä löytyy myös lisätietoja Battlelog-ominaisuudesta.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Urheilupelien tuleva... Roviolle pääpalkinto... >

Keskustelut (45 viestiä)

GUru

21.07.2011 klo 16.05

Taitaa olla vain uusi Bad Company 3. Ei mitään uutta, konsolipeli.

Tulevassa Red Orchestrassa voi olla toivoa jos FPS-peleistä tykkää.
lainaa
kakker

21.07.2011 klo 16.10

Hyvältä näyttää, kunhan mukana on BC2:sta tuttu HC modi ilman turhia hudeja ja pienemmällä healthilla.
lainaa
oki9955

Rekisteröitynyt 11.05.2009

21.07.2011 klo 16.15

Hyvältä näytti 1080p:llä...
lainaa
UberJonez

Rekisteröitynyt 28.04.2011

21.07.2011 klo 16.23

Hyvältä näyttää! Vaikka näkeehän sen kehityksen ja aikaisemmasta lainaamisen joltakin osin niin oi juma ku pääsis pelaileen jo! Onko kaikille avointa betaa luvassa kaikille alustoille? Pääsis boksilla ja puuceellä testailemaan :)
lainaa
tyyttyyyt

21.07.2011 klo 16.37

Toivon mukaan puucee versioon tulee ballistiikka, nolon näköstä kun kranaatti lentää kuin liikerata olis viivottimella vedetty.
lainaa
Herp

21.07.2011 klo 16.53

Jotkut eivät ilmeisesti ymmärrä olla kuvaamatta näitä alpha-asteen videoita. Vittu mitä janareita, toivottavasti potkitaan vittuun testaamasta.
lainaa
happoman

21.07.2011 klo 17.11

tyyttyyyt kirjoitti:
Toivon mukaan puucee versioon tulee ballistiikka, nolon näköstä kun kranaatti lentää kuin liikerata olis viivottimella vedetty.


Tuohan oli selkeästi Puucee versio. Hold [R] luki yhessä kohtaa.
lainaa
Varium

Rekisteröitynyt 22.06.2010

21.07.2011 klo 17.17

Herp kirjoitti:
Jotkut eivät ilmeisesti ymmärrä olla kuvaamatta näitä alpha-asteen videoita. Vittu mitä janareita, toivottavasti potkitaan vittuun testaamasta.
Jep.


Ja PC versiolle siis tämä Alpha Trial.
lainaa
lasdlasd

21.07.2011 klo 17.23

Herp kirjoitti:
Jotkut eivät ilmeisesti ymmärrä olla kuvaamatta näitä alpha-asteen videoita. Vittu mitä janareita, toivottavasti potkitaan vittuun testaamasta.

Miksei niitä voisi kuvata ja näyttää? Ainakin omasta mielestä kiva nähdä näitä. Ja aika naiivia DICE:ltä uskoa, etteikö videoita ja kuvia vuodettaisi heti.
lainaa
Derp

21.07.2011 klo 17.37

lasdlasd kirjoitti:
Miksei niitä voisi kuvata ja näyttää?
Koska Dice ei sitä halua, enkä halua minäkään. Voisivat idiootit sen verran kunnioittaa ja totella Dicea kun testaamaankin ovat kerran päässeet että tunkevat ne frapsit sun muut perseeseensä siksi aikaa.
lainaa
MUrSuuu

Rekisteröitynyt 29.05.2011

21.07.2011 klo 17.41

GUru kirjoitti:
Taitaa olla vain uusi Bad Company 3. Ei mitään uutta, konsolipeli.

Tulevassa Red Orchestrassa voi olla toivoa jos FPS-peleistä tykkää.


Tuo kuvaus sopisi paremmin MW3:een. Paitsi ettei se ole Bad Company 3.
lainaa
Varium

Rekisteröitynyt 22.06.2010

21.07.2011 klo 17.41

http://www.youtube.com/watch?v=XhBjBy5OOFY&feature=channe
uusi moninpelin traileri.
lainaa
pöhpöh

21.07.2011 klo 17.42

no eipä näyttänyt kovin ihmeeliseltä tää pc versio ei kyl menetä yhtään mitään jos ostaa konsolille tän :d
lainaa
fdbgad

21.07.2011 klo 17.45

kuullostaako noi juoksu äänet jotenki kauheilta muiden mielestä, esim 2:18 kohdas
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

21.07.2011 klo 17.46

pöhpöh kirjoitti:
no eipä näyttänyt kovin ihmeeliseltä tää pc versio ei kyl menetä yhtään mitään jos ostaa konsolille tän :d

(Videota katsomatta voin todeta, että) Tuossahan varmasti pelattiinkin täysillä grafiikka-asetuksilla... Muista myös, että PC:llä on 64 pelaajaa eli 32vs32, kun konsoleilla mennään 12vs12, melkoinen ero siinä. Myös mapit ovat isompia PC:llä, mikä on eduksi isommalle pelaajamäärälle ja etenkin hävittäjille. Ja tottakai se tuhoutuminenkin on paljon mittavampaa PC:llä pelatessa.

'nuff said.
lainaa
SeppoTaalasmaa

21.07.2011 klo 18.04

Jotenkin tuo valaistus ampuu vähän yli?
lainaa
Siipiveikko

21.07.2011 klo 18.37

Paikoittain vähän lepsun kuuloiset aseäänet, muuten hyvältä näyttää.
lainaa
eiHAHAHSH

21.07.2011 klo 18.46

GUru kirjoitti:
Taitaa olla vain uusi Bad Company 3. Ei mitään uutta, konsolipeli.

Tulevassa Red Orchestrassa voi olla toivoa jos FPS-peleistä tykkää.


Oletko kenties tyhmä? Ihan tykkään FPSstä ja ostan tämän, niin kuin MW3:n. Tuo paljon hehkutettu ikuisuus projekti orchestra vaikuttaa paskalta
lainaa
paskaa

21.07.2011 klo 18.50

Juu, tuttua vammailua bäfä tyyliin. Hemmetin hauskaa katsoa kun snipalla ei tapa yhdestä. -__- Pulttilukkosellasaat vetää sen 2-3 rintaan että kuolee BC2:ssa.

Onneks on HC edes.
lainaa
Hattiwatti

Rekisteröitynyt 24.08.2008

21.07.2011 klo 19.00

Peli on ALPHA vaiheessa, kaukana siitä millainen se tulee olemaan julkaisuvaiheessa, tai edes betassa.
Alphaan voi itse päästä tilaamalla BF Newsletterin BF3 kotisivuilta ja varmistamalla että Veteran status on päivitetty, sillä ilmeisesti silläkin voi parantaa mahdollisuuksia.
Kyseessä on Rush-mappi 32-pelaajalla, joten en ihmettele, että näyttää BC2.
Ja mitä tulee esim. Red Orchestraan: Realistisuus =/= Hauskuus (Ainakin omalla kohdallani)
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

21.07.2011 klo 19.42

SeppoTaalasmaa kirjoitti:
Jotenkin tuo valaistus ampuu vähän yli?

Tuo valaistus on kyllä suuri turn-off itselle tässä pelissä. Karseaa katsottavaa.
lainaa
xCryonic

Rekisteröitynyt 13.10.2009

21.07.2011 klo 19.51

UberJonez kirjoitti:
Hyvältä näyttää! Vaikka näkeehän sen kehityksen ja aikaisemmasta lainaamisen joltakin osin niin oi juma ku pääsis pelaileen jo! Onko kaikille avointa betaa luvassa kaikille alustoille? Pääsis boksilla ja puuceellä testailemaan :)


Pelistä tulee syksemmällä avoin beta jokaiselle alustalle (MOH Limited Editionin ostaneet pääsevät betaan aikasemmin)

Ja se joka sanoi että toivottavasti pelissä on ballistiikka, niin BF sarjassa on ollut ballistiikka Bad Company 1:ösestä asti jos et sattumoisin ole huomannut
lainaa
jan1

Rekisteröitynyt 20.08.2009

21.07.2011 klo 19.59

xCryonic kirjoitti:
Ja se joka sanoi että toivottavasti pelissä on ballistiikka, niin BF sarjassa on ollut ballistiikka Bad Company 1:ösestä asti jos et sattumoisin ole huomannut



BF sarja =/= Bad Company sarja.

Battlefield sarjassa (BF 1942, BF2, BF 2042) on kyllä ollu ballistiikka alusta asti. Pahasti pudottaa odotuksia BF3 suhteen kun näyttää enemmän Bad Companyilta kuin kunnollisilta Battlefieldeilta.
lainaa
fuckBattlefield

21.07.2011 klo 20.05

MUrSuuu kirjoitti:
GUru kirjoitti:
Taitaa olla vain uusi Bad Company 3. Ei mitään uutta, konsolipeli.

Tulevassa Red Orchestrassa voi olla toivoa jos FPS-peleistä tykkää.


Tuo kuvaus sopisi paremmin MW3:een. Paitsi ettei se ole Bad Company 3.


Uskottele sä vaan spede itelles noin. MW3:nen tulee olemaan vitun kova ja pirusti myyvä peli, toisin kuin tämä Battlefield paska. Modern Warfare, kuten koko Call of Duty sarja kokonaisuudessa pesee tän Battlefield sonnan 100-0, usko jo.

No, täytyy muistaa että kyseessä on ohi menevä villitys kaltaistesi tissiposkien parissa, ja että Modern Warfare sarja jatkaa porskuttamista meidän oikeiden pelaajien keskuudessa.

Joko olet muuten saanut viikkorahan äiskältäsi?
lainaa
Jonnebuster

21.07.2011 klo 20.17

fuckBattlefield kirjoitti:
MUrSuuu kirjoitti:
GUru kirjoitti:
Taitaa olla vain uusi Bad Company 3. Ei mitään uutta, konsolipeli.

Tulevassa Red Orchestrassa voi olla toivoa jos FPS-peleistä tykkää.


Tuo kuvaus sopisi paremmin MW3:een. Paitsi ettei se ole Bad Company 3.


Uskottele sä vaan spede itelles noin. MW3:nen tulee olemaan vitun kova ja pirusti myyvä peli, toisin kuin tämä Battlefield paska. Modern Warfare, kuten koko Call of Duty sarja kokonaisuudessa pesee tän Battlefield sonnan 100-0, usko jo.

No, täytyy muistaa että kyseessä on ohi menevä villitys kaltaistesi tissiposkien parissa, ja että Modern Warfare sarja jatkaa porskuttamista meidän oikeiden pelaajien keskuudessa.

Joko olet muuten saanut viikkorahan äiskältäsi?


0/5, liian ilmiselvä. Eikä maistu salami
lainaa
MUrSuuu

Rekisteröitynyt 29.05.2011

21.07.2011 klo 20.21

fuckBattlefield kirjoitti:
MUrSuuu kirjoitti:
GUru kirjoitti:
Taitaa olla vain uusi Bad Company 3. Ei mitään uutta, konsolipeli.

Tulevassa Red Orchestrassa voi olla toivoa jos FPS-peleistä tykkää.


Tuo kuvaus sopisi paremmin MW3:een. Paitsi ettei se ole Bad Company 3.


Uskottele sä vaan spede itelles noin. MW3:nen tulee olemaan vitun kova ja pirusti myyvä peli, toisin kuin tämä Battlefield paska. Modern Warfare, kuten koko Call of Duty sarja kokonaisuudessa pesee tän Battlefield sonnan 100-0, usko jo.

No, täytyy muistaa että kyseessä on ohi menevä villitys kaltaistesi tissiposkien parissa, ja että Modern Warfare sarja jatkaa porskuttamista meidän oikeiden pelaajien keskuudessa.

Joko olet muuten saanut viikkorahan äiskältäsi?


Tyypillinen trolli/jonne.
lainaa
joopajoo

21.07.2011 klo 20.24

paskaa kirjoitti:
Juu, tuttua vammailua bäfä tyyliin. Hemmetin hauskaa katsoa kun snipalla ei tapa yhdestä. -__- Pulttilukkosellasaat vetää sen 2-3 rintaan että kuolee BC2:ssa.

Onneks on HC edes.

Mene takaisin sinne codin refleksihippaan, jos kyynerpäästä ylöspäin on liian vaikea osua.
lainaa
Trollille_Evästä

21.07.2011 klo 20.52

Hyvältä vaikuttaa, toivottavasti ei koodata pilalle tätäkin netti räiskintää kuin surullisen monelle PC FPSsälle on jo käyny,
betaa odotellessa. (cOd Fanipojat jo trollaamassa täällä, valehtelavat itselleen uskoen että MW3 on jotenkin tätä parempi, eläkää pelossa Codittajat, se kannattaa(vikki vinkki nimimerkille fuckBattlefield))
lainaa
Hmm

21.07.2011 klo 20.59

Valaistus on aivan hirveää katsottavaa ja joko peli lagaa homona, osumat ei rekisteröidy kunnolla tai sitten (herranjumala sentään) pelissä pitää oikeasti tyhjentää puoli lipasta tai kolme-neljä kiväärin laukausta kroppaan ennenkuin äijät kaatuu. Jotenkin into tätä peliä kohtaan vain laskee mitä enemmän siitä näkee matskua.
lainaa
MUrSuuu

Rekisteröitynyt 29.05.2011

21.07.2011 klo 21.08

Hmm kirjoitti:
Valaistus on aivan hirveää katsottavaa ja joko peli lagaa homona, osumat ei rekisteröidy kunnolla tai sitten (herranjumala sentään) pelissä pitää oikeasti tyhjentää puoli lipasta tai kolme-neljä kiväärin laukausta kroppaan ennenkuin äijät kaatuu. Jotenkin into tätä peliä kohtaan vain laskee mitä enemmän siitä näkee matskua.


Tuo pelin lagaaminen johtui tallennusvälineestä.(Luin tämän jostain en muista mistä.) Ja muutenkin toi, että pitää tyhjentää puoli lipasta tuo peliin haastetta eikä ole yhtä helppoa kuin esim. CODissa joss jätkä kuolee 1 luodista. Ja muista, että tämä on vain ALPHA versiossa eikä BETAssa.
lainaa
trolliko

21.07.2011 klo 21.16

tagman kirjoitti:
SeppoTaalasmaa kirjoitti:
Jotenkin tuo valaistus ampuu vähän yli?

Tuo valaistus on kyllä suuri turn-off itselle tässä pelissä. Karseaa katsottavaa.

Peli ei kyllä varmasti näytä tuollaiselta sinun tv:ssäsi. Video on huonolaatuinen vaan, ei Dice nyt niin tyhmä ole. Ja ainahan valaistuksia voi säädellä, jos silti on liian kirkas. Tuolla videolla ei tainnut olla kyllä täydet pelit meneillään, aika autiolta näytti välillä.

PS: Miten joku kehtaa verrata tätä johonkin umpivanhentuneeseenkierrätyspaskaan codiin?
lainaa
peruna

21.07.2011 klo 21.17

joopajoo kirjoitti:
paskaa kirjoitti:
Juu, tuttua vammailua bäfä tyyliin. Hemmetin hauskaa katsoa kun snipalla ei tapa yhdestä. -__- Pulttilukkosellasaat vetää sen 2-3 rintaan että kuolee BC2:ssa.

Onneks on HC edes.

Mene takaisin sinne codin refleksihippaan, jos kyynerpäästä ylöspäin on liian vaikea osua.

En mäkään halua ampua 3 kertaa snipulla että joku kuolee...sehän sotii kaikkia sniperin ominaisuuksia vastaan. Onneksi on HC.
lainaa
Jonne

21.07.2011 klo 21.52

pöhpöh kirjoitti:
no eipä näyttänyt kovin ihmeeliseltä tää pc versio ei kyl menetä yhtään mitään jos ostaa konsolille tän :d


Menettäähän.. PC versio, parhailla grafiikoilla ja muillakin ominaisuuksilla 36 euroa.
Konsoliversiot 58 euroa. Tyhmä maksaa paskasta tietty..
lainaa
ysärilolikaikparemmi

21.07.2011 klo 22.04

Huhhuh, tääkö on sitä nykystä veekakkosta? Eipä ennenkään taso keskustelussa ole ollut sen kummosempi mutta tämä nyt vetää pohjat :D

Itse videosta, aivan karmea kontrasti pelissä. Vaikka terävät varjot ja kaikki ruudulla heiluva ja vilisevä sonta on niiin nykyaikaista, aiheuttaa itselle vain pikaisen päänsäryn. Julkaisualphaksikin aika nuhaiselta pelattavuudelta näytti...
lainaa
jeje

Rekisteröitynyt 17.08.2008

21.07.2011 klo 22.31

Onkohan tässä sama juttu kuin bc2:ssa, että joissain mapeissa ei liiallisen bloomin takia voi käyttää kiikaritähtäintä ollenkaan
lainaa
UberJonez

Rekisteröitynyt 28.04.2011

21.07.2011 klo 23.32

Jonne kirjoitti:

Menettäähän.. PC versio, parhailla grafiikoilla ja muillakin ominaisuuksilla 36 euroa.
Konsoliversiot 58 euroa. Tyhmä maksaa paskasta tietty..


Ensinnäkin, grafiikka ei pääse pc-tasolle, joka ei kenellekkään varmaan yllätyksenä tullut. Muut ominaisuudet? Tämänkin pelin kohdalla vain nettipelaajien lukumäärä/peli sekä mappien koko erona. Kaikki muu on niin pc kuin konsoliversioissa.

Ja sitten esimerkkinä eräs suosimani peli-kauppa internetissä kustantaa bäfä 3:n pc-versiosta 38.40 euroa ja konsoliversiosta 43.44 euroa.

Mielestäni ei ole niinkään "tyhmää" maksaa vain 5 euroa enemmän jos tykkää konsolilla pelata eikä muutenkaan ole varaa pelitietokoneeseen.

Tyhmää nykypäivänä on jos todella menee kauppaan ja maksaa konsoliversiosta sen 69.90 jota moni tekee vieläkin..
lainaa
Laku

Rekisteröitynyt 07.01.2008

22.07.2011 klo 00.53

Pelistä tosiaan julkaistiin tänään ihan virallistakin MP-traileria ja täällä pistetään uutiseen sitten tämmönen NDA:ta rikkova video. GJ!
lainaa
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

22.07.2011 klo 08.27

Laku kirjoitti:
Pelistä tosiaan julkaistiin tänään ihan virallistakin MP-traileria ja täällä pistetään uutiseen sitten tämmönen NDA:ta rikkova video. GJ!

Todellakin GJ.
Mielummin minä katson totuutta ja mahdollisesti puolueetonta pätkää kuin mainosmodifoitua traileria.

Vaikuttaa bf3 muuten ihan kelpo peliltä, mutta ilmeisesti tämäkin on pilattu jo Bad Companeista tutuilla "liiku 2m pidemmälle basesta ja OUT OF COMBAT ZONE"-paskalla. Ennen vanhoissa battlefieldeissä piti lentää hävittäjällä tai helikopterilla reilusti ulos, että päätyi combat zonen ulkopuolelle, nyt ei voi edes edetä vihollisen suuntaan tai "10...9...8...7...".
lainaa
Buhuuhuu

22.07.2011 klo 10.52

UberJonez kirjoitti:
Muut ominaisuudet? Tämänkin pelin kohdalla vain nettipelaajien lukumäärä/peli sekä mappien koko erona. Kaikki muu on niin pc kuin konsoliversioissa.


Pääasiassa nettipelaamiseen tarkoitetussa tuotteessa nuo on kohtalaisen hyviä juttuja. Kyllä itse säästän sen 5 euroa mielelläni, jos sillä saan parempaa tavaraa kuin konsolilla.
lainaa
meecca

22.07.2011 klo 11.04

Bladekill kirjoitti:
Laku kirjoitti:
Pelistä tosiaan julkaistiin tänään ihan virallistakin MP-traileria ja täällä pistetään uutiseen sitten tämmönen NDA:ta rikkova video. GJ!

Todellakin GJ.
Mielummin minä katson totuutta ja mahdollisesti puolueetonta pätkää kuin mainosmodifoitua traileria.

Vaikuttaa bf3 muuten ihan kelpo peliltä, mutta ilmeisesti tämäkin on pilattu jo Bad Companeista tutuilla "liiku 2m pidemmälle basesta ja OUT OF COMBAT ZONE"-paskalla. Ennen vanhoissa battlefieldeissä piti lentää hävittäjällä tai helikopterilla reilusti ulos, että päätyi combat zonen ulkopuolelle, nyt ei voi edes edetä vihollisen suuntaan tai "10...9...8...7...".


Niin.. ootko ikinä pelannut Rush-pelimuotoa? Siinähän hyökkääjiltä on vähän rajotettu pommipaikkojen ohi etenemistä, estäen puolustajien spawniintappamista, vaikkeikaan kokonaan, niin edes jonkinverran. Mutta joo, kyllä bad companeissa rajoitetaan mielestäni liikaa sitä liikkuvuutta. Etenkin sivusuunnassa saisi olla enemmän tilaa mapeissa. Toivottavasti kolmosessa vähän vapaampaa liikkuminen.
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

22.07.2011 klo 11.59

jeje kirjoitti:
Onkohan tässä sama juttu kuin bc2:ssa, että joissain mapeissa ei liiallisen bloomin takia voi käyttää kiikaritähtäintä ollenkaan
BC2sessahan nimenomaan kiikarit yms. "poisti" sen bloomin ja sumun yms. mitä niissä mapeissa oli. Ensihän tuolle nauroi, sen jälkee ei enää niinkää ku snipu pysty ampumaa sen mössön läpi mut kukaa muu ei sit nähnykkää mitää. Ja se oli HDR mikä siinä pelissä kusi eniten.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

22.07.2011 klo 12.38

Täällä vingutaan että tarvii puoli lippaallista ampua, että vihu kuolee. Eiköhän DICE ole jo tottunut tuohon Bad Companyn osumamäärään ja siinä ei tosiaankaan puolta lippaallista tarvinnut ampua (edes ei-HC:ssa). Joko tuota ei ole säädetty vielä kuntoon alpha-vaiheessa tai videossa oleva serveri lagaa).

Ja aina on se Hardcore, joten miksi vinkua? Kuka sitä normia pakottaa pelaamaan, jos se ei kelpaa ja HC tarjoaa kaiken, mitä kaipaatte? Tää Alpha nyt ei satu olemaan HC:na, joten älkää jaksako whineä.
lainaa
jeje

Rekisteröitynyt 17.08.2008

22.07.2011 klo 13.44

perato kirjoitti:
BC2sessahan nimenomaan kiikarit yms. "poisti" sen bloomin ja sumun yms. mitä niissä mapeissa oli. Ensihän tuolle nauroi, sen jälkee ei enää niinkää ku snipu pysty ampumaa sen mössön läpi mut kukaa muu ei sit nähnykkää mitää. Ja se oli HDR mikä siinä pelissä kusi eniten.


Mitäs versiota oot pelannu? Pc:llä oon pelannut ja silmät meinaa sulaa päähän jos jossain lumikentässä ottaa snipun. En sitten tiedä onko kyse jostain bugista taikka tahallisesta balansoinnista.
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

22.07.2011 klo 15.10

jeje kirjoitti:
perato kirjoitti:
BC2sessahan nimenomaan kiikarit yms. "poisti" sen bloomin ja sumun yms. mitä niissä mapeissa oli. Ensihän tuolle nauroi, sen jälkee ei enää niinkää ku snipu pysty ampumaa sen mössön läpi mut kukaa muu ei sit nähnykkää mitää. Ja se oli HDR mikä siinä pelissä kusi eniten.


Mitäs versiota oot pelannu? Pc:llä oon pelannut ja silmät meinaa sulaa päähän jos jossain lumikentässä ottaa snipun. En sitten tiedä onko kyse jostain bugista taikka tahallisesta balansoinnista.
PCllä pelannu, löin muistaakseni tekstitiedostosta bloomin pois päältä, mut sitä HDR mössöä ei saa, joten Atacama on lähinnä semmonen verkkokalvoon palaneen valkosen laikun näköne. Osa talvikentistä kyl käyttää sitä ihmeen "pöllyävä suttunen lumi" efektiä, mut eipä tuo nii hirviänä ole haitannu.

Mut niihä se taiski olla, että kiikarilla se kirkas suttu näkyy, mut ku kattoo normikiikareilla nii sit ei näy. Keinotekoinen efekti siis. En oo oikee kuukautee jaksanu pelata nii enää muista, enkä tuota snipuakaa käyttäny ku gold stareihi asti.
lainaa
gizmo

22.07.2011 klo 22.07

http://www.youtube.com/watch?v=5v3eRrw5wYk
siinä ilmanen kelvollinen online fps
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova