Tuorein sisältö

Kingdoms of Amalurin pikainen läpipeluu vie 200 tuntia

05.02.2012 klo 20.13 | Luettu: 17300 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Kingdoms of Amalur: Reckoningia ei hetkessä läpi pelatakaan. GameSpy kertoo, että kun peliä koetettiin tekijöiden toimesta läpäistä speedrun-tyyliin, eli mahdollisimman nopeasti, se kesti suunnilleen 200 tuntia. Läpäisy tehtiin helpoimmalla vaikeustasolla, mukaan otettiin sivutehtävät, mutta välianimaatioita ei katsottu, eikä dialogia luettu. Pelin pääsuunnittelija tosin paljastaa, että mikäli käy läpi vain päätarinan, peliaikaa kertyy 30-40 tuntia.



V2.fi | Manu Pärssinen
< Listasunnuntaissa pi... Vuoden Peli -äänesty... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (20 viestiä)

Duster

Rekisteröitynyt 03.01.2008

05.02.2012 klo 20.28

On kyllä melko pitkä peli ihan vain jos puskee pääjuonen läpi. Onkohan tarpeeksi kiinnostava... Demon perusteella alku ainakin lupaa idean perusteella hyvää. Kerronta onkin sitten toinen juttu.

Itselläni peli karahti pahasti kiveen raivostuttavan kameran takia, joka demossa oli. Tosin sitä on paljon toitotettu että demo oli aikaisesta buildista eikä vastaa valmista tuotetta, mutta en oikein usko että sitä oltaisiin korjattu julkaisuun. Vaikutti vähän siltä, että peliä on tarkoitus tälläisellä "dynaamisella" kameralla pelata.
lainaa
mostepicgameever

05.02.2012 klo 20.30

naurettavia nuo keskeneräiset demot

kenen vastuu jos joku pääsee pelin läpi alle 10ssä tunnissa? pitäisi saada näille kehittäjille jotkut sanktiot etteivät puhu ihan mitä paskaa tahansa
lainaa
adsfg

05.02.2012 klo 20.35

Paskapuhetta, "speedrun" on varmasti ollut jonkun toinen läpipeluukerta.
lainaa
pölssi

05.02.2012 klo 20.37

Duster kirjoitti:
On kyllä melko pitkä peli ihan vain jos puskee pääjuonen läpi. Onkohan tarpeeksi kiinnostava... Demon perusteella alku ainakin lupaa idean perusteella hyvää. Kerronta onkin sitten toinen juttu.

Itselläni peli karahti pahasti kiveen raivostuttavan kameran takia, joka demossa oli. Tosin sitä on paljon toitotettu että demo oli aikaisesta buildista eikä vastaa valmista tuotetta, mutta en oikein usko että sitä oltaisiin korjattu julkaisuun. Vaikutti vähän siltä, että peliä on tarkoitus tälläisellä "dynaamisella" kameralla pelata.

Kyllähän tossa fullissakin toi kamera on ihan peestä,toivottavasti patsi pelastaisi tämän kun oli ihan pelattava muuten.
lainaa
Bamboocha

Rekisteröitynyt 17.09.2007

05.02.2012 klo 20.42

I call bullshit.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

05.02.2012 klo 21.18

Mikäs speedrun tämä oli, jos lisätehtävätkin otettiin mukaan?
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

05.02.2012 klo 21.28

tagman kirjoitti:
Mikäs speedrun tämä oli, jos lisätehtävätkin otettiin mukaan?


Sinä sen keksit. Ei se olekkaan.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

05.02.2012 klo 22.11

On tuo silti pitkä peli, jos speedruniin menee arviolta semmonen 20 tuntia (ihan puhdas arvaus ton 30-40 h pohjalta).
lainaa
Teukku

Rekisteröitynyt 04.04.2008

05.02.2012 klo 22.59

Execta kirjoitti:
On tuo silti pitkä peli, jos speedruniin menee arviolta semmonen 20 tuntia (ihan puhdas arvaus ton 30-40 h pohjalta).

Ihan älyttömän pitkiä pelejä kyllä tehdään nykyään. Minulla ei ainakaan ole mielenkiintoa pelata noin pitkiä pelejä läpi kun jo parin päivän päästä polttaa uusi peli pöydällä. Ei vain yksinkertaisesti riitä aika ja kiinnostus pelata yhtä peliä noin kauan. Lyhyet Arcadepelit ... minä retropelaajana diggaan!
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

05.02.2012 klo 23.00

Virheellistä markkinointia, joka on laitonta Suomessa
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

05.02.2012 klo 23.05

Teukku kirjoitti:
Execta kirjoitti:
On tuo silti pitkä peli, jos speedruniin menee arviolta semmonen 20 tuntia (ihan puhdas arvaus ton 30-40 h pohjalta).

Ihan älyttömän pitkiä pelejä kyllä tehdään nykyään. Minulla ei ainakaan ole mielenkiintoa pelata noin pitkiä pelejä läpi kun jo parin päivän päästä polttaa uusi peli pöydällä. Ei vain yksinkertaisesti riitä aika ja kiinnostus pelata yhtä peliä noin kauan. Lyhyet Arcadepelit ... minä retropelaajana diggaan!

Älyttömän pitkiä? Nykypelit kestää maksimissaan 10 tuntia ellei ne oo sabdbox- tai RPG-pelejä.
lainaa
Ponunkeittäjä

06.02.2012 klo 01.16

Niin olihan Da2 vähän pitempi kuin 10h, vaikka olikin toiminta peli. Mutta toisaalta sekin oli saatu aikaan kierrättämällä kaikki uudestaan ja uudestaan.
lainaa
Czerwony

Rekisteröitynyt 11.04.2007

06.02.2012 klo 01.21

tagman kirjoitti:
Mikäs speedrun tämä oli, jos lisätehtävätkin otettiin mukaan?
http://derpy.me/LAfiW
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

06.02.2012 klo 01.34

Czerwony kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Mikäs speedrun tämä oli, jos lisätehtävätkin otettiin mukaan?
http://derpy.me/LAfiW


Päivän naurut tästä. Kiitos siitä. On se mukavaa, kun voi iloita pienistä asioista...
lainaa
MrRightclick

06.02.2012 klo 09.07

Kovia lupailevat - kohta nähdään pitääkö paikkaansa (ei pidä[?]).
Vaikuttaa erittäin Fablemaiselta, toivottavasti vaikeustaso kuitenkin skaalautuu nätisti tuon koko 200 tunnin läpi - toisin kuin Fablessa, varsinkin kakkosessa. :)
lainaa
nostalgypatience

06.02.2012 klo 15.50

Execta kirjoitti:
Teukku kirjoitti:
Execta kirjoitti:
On tuo silti pitkä peli, jos speedruniin menee arviolta semmonen 20 tuntia (ihan puhdas arvaus ton 30-40 h pohjalta).

Ihan älyttömän pitkiä pelejä kyllä tehdään nykyään. Minulla ei ainakaan ole mielenkiintoa pelata noin pitkiä pelejä läpi kun jo parin päivän päästä polttaa uusi peli pöydällä. Ei vain yksinkertaisesti riitä aika ja kiinnostus pelata yhtä peliä noin kauan. Lyhyet Arcadepelit ... minä retropelaajana diggaan!

Älyttömän pitkiä? Nykypelit kestää maksimissaan 10 tuntia ellei ne oo sabdbox- tai RPG-pelejä.


Verrattuna niihin 5-60min peleihin kuten Mariot, Duke Nukemit, Jackrabbitit joita oli ennen? ellei ne oo RPG-pelejä
lainaa
Lichi

Rekisteröitynyt 04.09.2011

06.02.2012 klo 18.57

nostalgypatience kirjoitti:
Execta kirjoitti:
Teukku kirjoitti:
Execta kirjoitti:
On tuo silti pitkä peli, jos speedruniin menee arviolta semmonen 20 tuntia (ihan puhdas arvaus ton 30-40 h pohjalta).

Ihan älyttömän pitkiä pelejä kyllä tehdään nykyään. Minulla ei ainakaan ole mielenkiintoa pelata noin pitkiä pelejä läpi kun jo parin päivän päästä polttaa uusi peli pöydällä. Ei vain yksinkertaisesti riitä aika ja kiinnostus pelata yhtä peliä noin kauan. Lyhyet Arcadepelit ... minä retropelaajana diggaan!

Älyttömän pitkiä? Nykypelit kestää maksimissaan 10 tuntia ellei ne oo sabdbox- tai RPG-pelejä.


Verrattuna niihin 5-60min peleihin kuten Mariot, Duke Nukemit, Jackrabbitit joita oli ennen? ellei ne oo RPG-pelejä

Pitkiin peleihin niinkun ennen viitataan noin vuosiin 97-2001, ei mihinkään 80-luvulle. Moninpeliä ja grafiikkaa lukuunottamatta pelit eivät ole kehittyneet oikeastaan tosta maagisesta vuodesta 2001.
lainaa
nostalgypatience

06.02.2012 klo 19.20

Lichi kirjoitti:
nostalgypatience kirjoitti:
Execta kirjoitti:
Teukku kirjoitti:
Execta kirjoitti:
On tuo silti pitkä peli, jos speedruniin menee arviolta semmonen 20 tuntia (ihan puhdas arvaus ton 30-40 h pohjalta).

Ihan älyttömän pitkiä pelejä kyllä tehdään nykyään. Minulla ei ainakaan ole mielenkiintoa pelata noin pitkiä pelejä läpi kun jo parin päivän päästä polttaa uusi peli pöydällä. Ei vain yksinkertaisesti riitä aika ja kiinnostus pelata yhtä peliä noin kauan. Lyhyet Arcadepelit ... minä retropelaajana diggaan!

Älyttömän pitkiä? Nykypelit kestää maksimissaan 10 tuntia ellei ne oo sabdbox- tai RPG-pelejä.


Verrattuna niihin 5-60min peleihin kuten Mariot, Duke Nukemit, Jackrabbitit joita oli ennen? ellei ne oo RPG-pelejä

Pitkiin peleihin niinkun ennen viitataan noin vuosiin 97-2001, ei mihinkään 80-luvulle. Moninpeliä ja grafiikkaa lukuunottamatta pelit eivät ole kehittyneet oikeastaan tosta maagisesta vuodesta 2001.


Crash, Metal Gear, Tomb Raider, Resident Evil, Halo, Splinter Cell? Kyllä nekin vie vaan sen 10-15 tuntia ja mukana oli myös reilusti sellaisia 5-10 tunnin pelejä

Execta ei muuten vaikuta vihjaavan että pelit ovat yhtä pitkiä kuin ennenkin vaan että ennen pelit oli pidempiä

Mutta että nykypelit ovat älyttömän pitkiä, lol.
lainaa
Ode-

07.02.2012 klo 08.56

Vaikutti demon perusteella kyllä niin geneeriseltä fantasialta tämä, että kaupan hyllyyn jää. No, saipahan ainakin jotain ME 3 -härpäkettä siinä demon mukana. Toivottavasti tuo em. käytäntö ottaisi enemmänkin tuulta siipiensä alle.
lainaa
mäyrä

07.02.2012 klo 20.54

Ode- kirjoitti:
Vaikutti demon perusteella kyllä niin geneeriseltä fantasialta tämä, että kaupan hyllyyn jää. No, saipahan ainakin jotain ME 3 -härpäkettä siinä demon mukana. Toivottavasti tuo em. käytäntö ottaisi enemmänkin tuulta siipiensä alle.


Sama täällä. Amaluria on kyllä kovasti rummutettu tekijätiimillä, en vain itse ole kyseisistä tyypeistä ennenkään innostunut. Varsinkaan nyt kun ovat näköjään saaneet aikaan lähinnä paskan hybridin Wowia ja Dragon Agea, mutta en tiedä onko se sitten pikemminkin EA:n syytä.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova