Tuorein sisältö

Näin tehtiin Quantic Dreamin Kara

22.03.2012 klo 23.59 | Luettu: 8223 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Quantic Dreamin Kara-tekniikkademo esitteli sitä, mihin studion uusi pelimoottori pystyy ja oli lisäksi tunteikas lyhytelokuva. Näin se tehtiin.



Ja tältähän lopputulos sitten näytti.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Nörttien päiväuni = ... Onko Dawnguard Skyri... >

Keskustelut (7 viestiä)

battlefield

23.03.2012 klo 06.40

Kyllä se Battlefield 3:sen Frostbite 2 vie mielestäni voiton.
lainaa
Viikinki_asiantuntij

23.03.2012 klo 08.31

Viikinki asian tuntija vissiin ylemmässä kommentissa. :D
lainaa
Herp

23.03.2012 klo 09.13

battlefield kirjoitti:
Kyllä se Battlefield 3:sen Frostbite 2 vie mielestäni voiton.

Ottaen huomioon että Kara on pari vuotta vanha tech-demo.
lainaa
puhhaa

23.03.2012 klo 10.26

battlefield kirjoitti:
Kyllä se Battlefield 3:sen Frostbite 2 vie mielestäni voiton.


Mikäs sen enempää asiantuntijalausunto, kuin joku 13-vee nörtin "mielipide".
lainaa
Hemuli

23.03.2012 klo 11.53

http://en.wikipedia.org/wiki/Quantic_Dream#Upcoming_proje
Viimeinen lause suomennettuna:
Kehittäjän nimetön (peli)moottori on vielä kehitysvaiheessa ja sen ominaisuudet ovat kasvaneet 50 prosentilla.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

23.03.2012 klo 14.43

battlefield kirjoitti:
Kyllä se Battlefield 3:sen Frostbite 2 vie mielestäni voiton.


Paskassa naaman malliintamisessa?
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

23.03.2012 klo 16.18

uusi QTE-helvetti kiitos
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova