Tuorein sisältö

Michael Ironside on vanha äijä, ei ole Sam Fisher enää

05.06.2012 klo 16.00 | Luettu: 13909 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Splinter Cell: Blacklistin trailerin nähneet saattoivat havaita Samin äänen muuttuneen. Michael Ironside ei olekaan enää pääosassa, vaan tilalla on toinen heppu ja alla olevalla videolla nähdään, miksi.


V2.fi | Manu Pärssinen
< E3:lla nähtiin myös ... Upea Beyond: Two Sou... >

Keskustelut (30 viestiä)

Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

05.06.2012 klo 16.10

Täyttä paskaa. Ironside takaisin - nyt.

EDIT: Ironside on kuitenki mukana projektissa ohjaamassa. Mikseivät voineet saman tien antaa hänen ääntään Samille...? :| Tajuan ton, että Iron Siden käppänä ei voi näytellä noita fyysisiä mo-cap -osioita, mutta tuskin olis vaikeeta vaan lisätä Ironsiden ääni myöhemmin tuon Ericin näyttelyn päälle.
Muokannut: Execta 05.06.2012 klo 16.16 lainaa
Jarppa

Rekisteröitynyt 10.08.2011

05.06.2012 klo 16.20

Execta kirjoitti:
Täyttä paskaa. Ironside takaisin - nyt.

EDIT: Ironside on kuitenki mukana projektissa ohjaamassa. Mikseivät voineet saman tien antaa hänen ääntään Samille...? :| Tajuan ton, että Iron Siden käppänä ei voi näytellä noita fyysisiä mo-cap -osioita, mutta tuskin olis vaikeeta vaan lisätä Ironsiden ääni myöhemmin tuon Ericin näyttelyn päälle.


Katso se video, selittivät tuon jo. Tekijät ovat käyttäneet tekniikka missä ääni nauhoitetaan samaan aikaan kun liikkeen tallennetaan. Ääntä ei siis nauhoiteta erikseen. Michael on jo vanha äijä eikä selvästikkään pystyisi pomppimaan ja loikkimaan miten Samin kuuluu, tarvittiin siis henkilö jonka mitat vastasivat Samin mittoja.
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

05.06.2012 klo 16.32

Eikä tuo nyt pahalta kuulosta. Hyvä äänihän sillä on. Ironsiden ääni alkaa olee jo vähän liian vanha. Enkä kyllä Splinter Cellin videossa ees tajunnu, että se ääni oli vaihtunu.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

05.06.2012 klo 16.55 2 tykkää tästä

Execta kirjoitti:
Täyttä paskaa. Ironside takaisin - nyt.

EDIT: Ironside on kuitenki mukana projektissa ohjaamassa. Mikseivät voineet saman tien antaa hänen ääntään Samille...? :| Tajuan ton, että Iron Siden käppänä ei voi näytellä noita fyysisiä mo-cap -osioita, mutta tuskin olis vaikeeta vaan lisätä Ironsiden ääni myöhemmin tuon Ericin näyttelyn päälle.

Jos nyky splintterit olisi edelleen videopelejä, eikä interaktiivisia leffoja, niin dubbaus onnistuisi helposti. Ei tälläisessä pelissä edes tarttisi olla mitään erikoisia välipätkiä ja tarkkaa kasvojen kuvaamista.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

05.06.2012 klo 17.01

Jarppa kirjoitti:
Execta kirjoitti:
Täyttä paskaa. Ironside takaisin - nyt.

EDIT: Ironside on kuitenki mukana projektissa ohjaamassa. Mikseivät voineet saman tien antaa hänen ääntään Samille...? :| Tajuan ton, että Iron Siden käppänä ei voi näytellä noita fyysisiä mo-cap -osioita, mutta tuskin olis vaikeeta vaan lisätä Ironsiden ääni myöhemmin tuon Ericin näyttelyn päälle.


Katso se video, selittivät tuon jo. Tekijät ovat käyttäneet tekniikka missä ääni nauhoitetaan samaan aikaan kun liikkeen tallennetaan. Ääntä ei siis nauhoiteta erikseen. Michael on jo vanha äijä eikä selvästikkään pystyisi pomppimaan ja loikkimaan miten Samin kuuluu, tarvittiin siis henkilö jonka mitat vastasivat Samin mittoja.


Kyllä, tiedän tämän. Tuskin kukaan silti erottais, jos dubbais vaan ton Ericin naamojen liikehdinnän päälle Ironsiden ääninäyttelyn. Ottaisivat vaan ton äänen tallentamisen pois Ericiltä ja tämä toimis pelkkänä mo-cap -heebona. Tärkeempää se Ironsiden ääni olis saada, entä jotkut realistisemmat liikkeet näytöksiin...
lainaa
hohhoijaa

05.06.2012 klo 17.43

tagman kirjoitti:
Jos nyky splintterit olisi edelleen videopelejä, eikä interaktiivisia leffoja, niin dubbaus onnistuisi helposti. Ei tälläisessä pelissä edes tarttisi olla mitään erikoisia välipätkiä ja tarkkaa kasvojen kuvaamista.


Eli oikeastaan sillä ei siis ole mitään väliä, kuka niissä välispiikeissä puhuu tai puhutaanko ollenkaan.. Sehän on videopeli. Ja jos sanan "peli" määritelmää halutaan kaivaa, niin interaktiivinen elokuva on peli, ei se siitä muutu, jos sen halutaan olevan peli.

Ja hei oikeasti, kuka vielä nykyään jaksaa itkeä näistä "se on ainoa oikea nönnönnöö, ei sitä voi kukaan muu esittää"?
lainaa
sontaalevyllä

05.06.2012 klo 17.54 2 tykkää tästä

hohhoijaa kirjoitti:
Ja hei oikeasti, kuka vielä nykyään jaksaa itkeä näistä "se on ainoa oikea nönnönnöö, ei sitä voi kukaan muu esittää"?


Kohta ei enää ne viimeisetkään koska kohta ei ole enää ainuttakaan pitkän kaavan hahmoa jäljellä. Solid Snake ja Master Chief taitavat olla ainoat 10 vuotta olleet ja vielä jäljellä olevat.

Mutta joo olihan se jo Convictionista selvä että uusi tiimi haluaa tehdä Fisheristä Bondin, elokuvamaisen toiminnan symbolin. Eikä pelissä muutenkaan ole enää mitään alkuperäistä jäljellä joten samantekevää.

R.I.P taas yhdelle pelisarjalle. Kohta onkin pelkkä COD ja Farmvillet jäljellä.
lainaa
Nauroin

05.06.2012 klo 18.07 5 tykkää tästä

sontaalevyllä kirjoitti:
R.I.P taas yhdelle pelisarjalle.

Nää on kyllä aina yhtä huvittavia. Pelisarjaa ei ikinä koskaan saisi muuttaa yhtään mihinkään suuntaan koska aina on näitä "en pelaa jos peliin ollaan koskettu yhtään!"

Jatko-osan julkistus -> Onko peli aivan samanlainen kuin edeltäjänsä? -> Kyllä/Ei ->Vitun rahastus/Kusivat koko pelisarjan = Paska Peli...
lainaa
adsa

05.06.2012 klo 18.22 3 tykkää tästä

Splinter Cell loppui jo siinä Double Agentin kohdissa. Silloin peli alkoi muistuttamaan enemmän näitä ampumarata pelejä kuin hiipimistä.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

05.06.2012 klo 18.50 3 tykkää tästä

Nauroin kirjoitti:
sontaalevyllä kirjoitti:
R.I.P taas yhdelle pelisarjalle.

Nää on kyllä aina yhtä huvittavia. Pelisarjaa ei ikinä koskaan saisi muuttaa yhtään mihinkään suuntaan koska aina on näitä "en pelaa jos peliin ollaan koskettu yhtään!"

Jatko-osan julkistus -> Onko peli aivan samanlainen kuin edeltäjänsä? -> Kyllä/Ei ->Vitun rahastus/Kusivat koko pelisarjan = Paska Peli...

Minusta taas sinun kaltaiset kommentit ovat aina yhtä huvittavia. Kyse ei ole siitä että muutoksia on tehty, vaan siinä onko ne hyviä vai huonoja. Jos pelisarjaa viedään huonompaan suuntaan, niin valitus on täysin oikeutettua.
lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

05.06.2012 klo 18.54

Rautapuolihan sano jo Tuomiossa Kalastajan tarinan päättyneen siihen, ja niinhän se tekikin, päättyi.
Tämä on taas esiosa, Kalastajan uran alkua kuvaava peli, joten nuoremman äänen ymmärtää, muutenkin Rautapuoli kuulosti jo
Tuomion aikoihin saaneensa osasta tarpeekseen.

Mutta se missä ääninäyttelyn osalta mennään mönkään on se että loisivat uuden hahmon, uuden seikkailun, mutta samassa maailmassa. niin ihmiset olisivat paljon vastaanottavaisempia sitä kohtaan, kun ei olisi sitä tunnetta että kussaan vanhan päälle.
tai loisivat kokonaan uuden pelin, mutta pakkohan nimellä on ratsastaa.

kuten Hitiksenki kaa.
jos sanoisivat että Kalastajan ja Nelisaiskan taru on päättynyt ja uudet kujeet alkaa, uusilla tarinoilla/hahmoilla varusteltuna, ei se ärsyttäisi siinä missä vanhojen hahmojen käytön jatko ilman vanhaa castia (Rautapuoli, Bateson, Vivienne.)

uuden tuominen ei haittaa, tapa jolla se tuodaan haittaa.

THIAFFIssakaan ei 99% tödennäköisyydellä nähä Garretin roolissa vanhaa heppua, se vaan on niin this gen.
lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

05.06.2012 klo 18.58

sontaalevyllä kirjoitti:
hohhoijaa kirjoitti:
Ja hei oikeasti, kuka vielä nykyään jaksaa itkeä näistä "se on ainoa oikea nönnönnöö, ei sitä voi kukaan muu esittää"?


Kohta ei enää ne viimeisetkään koska kohta ei ole enää ainuttakaan pitkän kaavan hahmoa jäljellä. Solid Snake ja Master Chief taitavat olla ainoat 10 vuotta olleet ja vielä jäljellä olevat.

Mutta joo olihan se jo Convictionista selvä että uusi tiimi haluaa tehdä Fisheristä Bondin, elokuvamaisen toiminnan symbolin. Eikä pelissä muutenkaan ole enää mitään alkuperäistä jäljellä joten samantekevää.

R.I.P taas yhdelle pelisarjalle. Kohta onkin pelkkä COD ja Farmvillet jäljellä.


yhdyn myös tähän.
ei Tikku Solut paljoa nappaa nykysuunnallaan, tuskin Rautapuoltakaan, siks lähti :)>
lainaa
Duster

Rekisteröitynyt 03.01.2008

05.06.2012 klo 20.10

Execta kirjoitti:
Kyllä, tiedän tämän. Tuskin kukaan silti erottais, jos dubbais vaan ton Ericin naamojen liikehdinnän päälle Ironsiden ääninäyttelyn. Ottaisivat vaan ton äänen tallentamisen pois Ericiltä ja tämä toimis pelkkänä mo-cap -heebona. Tärkeempää se Ironsiden ääni olis saada, entä jotkut realistisemmat liikkeet näytöksiin...
Onnistuisi varmasti. Videossa tosin väitetään että he haluavat saada tallennettua myös toiminnasta aiheutuvan vaihtelun puheääneen. Melkoista sontaahan se selitys on. Esimkerkiksi elokuviin, sarjoihin jne. tehdään lähes sataprosenttisesti ääniraita jälkiäänityksenä. Eli siis näyttelytilanteessa olevaan puhetta ei käytetä vaan se nauhoitetaan uudelleen. Tämä voi toki poiketa siitä miten pelejä tehdään ja äänitetään, mutta aika elokuvamaisia nykypelit ovat joten miksi he siitä poikkeaisivat. Ja se on myös täysin perusteltua. Näyttelijä pystyy keskittymään paljon parempaan suoritukseen äänen osalta kun ei tarvitse näytellä samalla.

En kyllä usko hetkeäkään, että tämä on syy miksi Ironside siirtyy syrjään. Siis ettei hän kykene enää näyttelemään noita kohtauksia. Voisi hän silti ammattilaisena antaa TÄYSIN uskottavan suorituksen vaikka ääni nauhoitettaisiinkin kun tyyppi istuu kopissa. Lähes varmasti se tehdään tuon uuden tyypin kohdalla kuitenkin.

Ja se miksi Ironsiden äänen vaihtaminen ärsyttää on, koska Ironsiden ääni on NIIN tunnistettava. Olisi ehdottomasti ollut parempi kun oltaisiin luotu uusi hahmo samaan maailmaan.
lainaa
hohhoijaa

05.06.2012 klo 20.56 1 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Kyse ei ole siitä että muutoksia on tehty, vaan siinä onko ne hyviä vai huonoja. Jos pelisarjaa viedään huonompaan suuntaan, niin valitus on täysin oikeutettua.


Pelisarjahan on mennyt vain parempaan suuntaan, myynnit vain kasvaa. Mielipiteet on kuin persereikiä ja minulla on parempi kuin sinulla.

Ja jos se nyt on lähelläkään totta, että pelisarja oikeasti menee takautumana ajassa, niin yli 60 vuotiaan Ironsiden ääni ei vain istu jollekin kolmekymppiselle.
Ja min5sevaan, todella hienosti olet noita nimiä keksinyt, kalastajaa ja rautapuolta, kihihi. hihi. hi.

"Esimkerkiksi elokuviin, sarjoihin jne. tehdään lähes sataprosenttisesti ääniraita jälkiäänityksenä." - Duster
Aivan joo, niinpä tehdäänkin, ihan totta.. Mistäköhän tämän sadun olet kehittänyt?
lainaa
Nauroin

05.06.2012 klo 20.57

tagman kirjoitti:
Kyse ei ole siitä että muutoksia on tehty, vaan siinä onko ne hyviä vai huonoja.

Ei, vaan siitä että muutoksia on ylipäätään tehty. Jotain HD-remakea vaikka kehiin kun ei aikuisten oikeasti mikään ole kyllin hyvää näille itkijöille. Jos sunkaltaiset pelaajat saisivat päättää niin pelisarjat polkisivat aivan täysin paikallaan, seuraava Splinter Cell olisi luultavasti Double Agent 2 erittäin minimaalisin muutoksin edelliseen verrattuna.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

05.06.2012 klo 22.00

Nauroin kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Kyse ei ole siitä että muutoksia on tehty, vaan siinä onko ne hyviä vai huonoja.

Ei, vaan siitä että muutoksia on ylipäätään tehty. Jotain HD-remakea vaikka kehiin kun ei aikuisten oikeasti mikään ole kyllin hyvää näille itkijöille. Jos sunkaltaiset pelaajat saisivat päättää niin pelisarjat polkisivat aivan täysin paikallaan, seuraava Splinter Cell olisi luultavasti Double Agent 2 erittäin minimaalisin muutoksin edelliseen verrattuna.

Jos minä saisin päättää, niin Splinter Cell olisi edelleen hiippailupeli, eikä toimintapaske. Pelisarjaa olisi voitu kehittää monella muullakin tavalla kuin muuntamalla se nykytrendejä mukailevaksi tusinapeliksi.
lainaa
JustJust

05.06.2012 klo 22.36

Myynnithän kasvaa kun potentiaalisia pelaajia on kaiken aikaa enemmän. Leffalippujenkin hinnat nousevat kaiken aikaa ja silti iloitaan kun joku leffa lyö vuosia vanhan tuloennätyksen.

Yhtä hyvin voidaan sanoa että Convictionhan sai 85 metacriticistä, selvästi huonoin saavutus sarjalle jonka parhaat osat ovat yli 90. SC mullisti hiiviskelygenreä mutta nyt se on vain tusinaräiske.
lainaa
ymcmb

05.06.2012 klo 22.59

tagman kirjoitti:
Jos minä saisin päättää, niin Splinter Cell olisi edelleen hiippailupeli, eikä toimintapaske. Pelisarjaa olisi voitu kehittää monella muullakin tavalla kuin muuntamalla se nykytrendejä mukailevaksi tusinapeliksi.


Jos minä tekisin pelejä, niin tekisin sellaisia jotka myisivät miljoonia ja varmasti myisivät. Jos joutuisin elättämään itseni tekemällä pelejä, tekisin peleistä juuri niin trendikkäitä kuin mahdollista.
Toki Utahin mormonit ovat varmasti yhtä tyytyväisiä 1800-luvulle jääneessä kulttuurissaan, mutta ehkä juuri sen takia he eivät saa päättää mihin suuntaan muu maailma menee.
lainaa
jepo

05.06.2012 klo 23.50

hohhoijaa kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Kyse ei ole siitä että muutoksia on tehty, vaan siinä onko ne hyviä vai huonoja. Jos pelisarjaa viedään huonompaan suuntaan, niin valitus on täysin oikeutettua.


Pelisarjahan on mennyt vain parempaan suuntaan, myynnit vain kasvaa. Mielipiteet on kuin persereikiä ja minulla on parempi kuin sinulla.

Ja jos se nyt on lähelläkään totta, että pelisarja oikeasti menee takautumana ajassa, niin yli 60 vuotiaan Ironsiden ääni ei vain istu jollekin kolmekymppiselle.
Ja min5sevaan, todella hienosti olet noita nimiä keksinyt, kalastajaa ja rautapuolta, kihihi. hihi. hi.

"Esimkerkiksi elokuviin, sarjoihin jne. tehdään lähes sataprosenttisesti ääniraita jälkiäänityksenä." - Duster
Aivan joo, niinpä tehdäänkin, ihan totta.. Mistäköhän tämän sadun olet kehittänyt?


nosiis valtaosa tv-sarjoista ja elokuvista juurikin jälkiäänityksenä, elokuvissa varsinkin kaikki mitä kuulet on studiossa ääniporukan nauhottamia ja fiksaamia, SIIS KAIKKI äänet aseista narisevaan hiekkaan jalkapohjissa ja sateesta piereskelyyn ja avainten kilinään.
lainaa
Bob

05.06.2012 klo 23.56

hohhoijaa kirjoitti:


Ja jos se nyt on lähelläkään totta, että pelisarja oikeasti menee takautumana ajassa, niin yli 60 vuotiaan Ironsiden ääni ei vain istu jollekin kolmekymppiselle.
Ja min5sevaan, todella hienosti olet noita nimiä keksinyt, kalastajaa ja rautapuolta, kihihi. hihi. hi.

Ei mene takaumana, ainakaan tuo demo mitä näyttivät. Eli ääninäyttelijän vaihdossa ei mitään logiikkaa.
Fisher on uuden 4th Echelonin (original name, do not steal) johtaja (pomppii silti toimiston ulkopuolella jostain syystä).
Ilmaiskut ja "press x to win" eivät kuulu SC-sarjaan.

Kokeilematta paskaa.
lainaa
aivan

06.06.2012 klo 00.25

aivan samaa mieltä, tuli jotenkin samanlaiset fiilikset kuin uudesta ghost reconista ja rainbow sixeistä. uusi ghost recon oli kyllä niin kauheata sontaa juuri tuolla tavalla. siinä kolmannessa persoonassa näkymättömänä juoksennellaan ja kun pääsen vihollisen lähelle niin hahmo automaattisesti tähtää vihollista päähän ja voin joko napin painalluksella katsoa animaation kun meikäläisen hahmo ampuu tai puukottaa vihollista, tekoäly täyttä ripulia putkijuoksussa(yksi vihollinen näkee mutta ei ehdi tehdä mitään niin kaikki kilometrin säteellä tietää tarkalleen missä kuljen vaikka olen näkymätön ja suojan takana). Ei ole enää minun nuoruuden ghost recon/rainbow six tai splinter cell (KIITOS UBISOFT kun kusee joka vitun ikisen clancyn nimellä julkaistavan sarjan)
lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

06.06.2012 klo 00.58

joo, tsekkasin tuon Mustanlistan tarinan ja Kalastaja todellakin jatkaa komentajana ""Fisher has been appointed as the commander of Fourth Echelon""
eli peli on suoraa jatkoa ilman Rautapuolta, nuoremman näköisellä Kalastajalla, ja oletettavasti supistetummalla stealthilla.
EI NÄIN!

olisivat vaan menneet uudella hahmolla.
lainaa
Jep

06.06.2012 klo 05.10

Ironside pois ja Splinter Cellistä ADHD-putkiräiskintää. Onko moninpelikin jo mukana 90 levelillä ja unlockattavilla palkinnoilla?

Hyvästi, Splinter Cell -pelisarja.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

06.06.2012 klo 09.26 1 tykkää tästä

hohhoijaa kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Kyse ei ole siitä että muutoksia on tehty, vaan siinä onko ne hyviä vai huonoja. Jos pelisarjaa viedään huonompaan suuntaan, niin valitus on täysin oikeutettua.


Pelisarjahan on mennyt vain parempaan suuntaan, myynnit vain kasvaa. Mielipiteet on kuin persereikiä ja minulla on parempi kuin sinulla.

Miten sen nyt ottaa. Eka Splinter Cell myi miljoona kappaletta enemmän Xbox:lla kuin Conviction, vaikka ekan xboxin userbase oli moninkertaisesti pienempi kuin XO:n. Metacritic keskiarvo taas on Convictionilla sarjan alhaisimpia. On harhaluulo, että vain "modernisoidut" pelit myy hyvin. Pelintekijät vain haluavat mennä siitä missä aita on matalin mahdollisimman turvallisesti.
lainaa
Hmm

06.06.2012 klo 18.09

tagman kirjoitti:
Miten sen nyt ottaa. Eka Splinter Cell myi miljoona kappaletta enemmän Xbox:lla kuin Conviction, vaikka ekan xboxin userbase oli moninkertaisesti pienempi kuin XO:n. Metacritic keskiarvo taas on Convictionilla sarjan alhaisimpia. On harhaluulo, että vain "modernisoidut" pelit myy hyvin. Pelintekijät vain haluavat mennä siitä missä aita on matalin mahdollisimman turvallisesti.


Mistä näiden pelien myynnit muuten löytyy? Ihan vain mielenkiinnosta, kun en itse löydä kuin tuon vgchartsin numeron, mistä ei tiedä millä ihmeen tavalla se on laskettu/keksitty?
lainaa
Nauroin

06.06.2012 klo 18.57

tagman kirjoitti:
Eka Splinter Cell myi miljoona kappaletta enemmän Xbox:lla kuin Conviction, vaikka ekan xboxin userbase oli moninkertaisesti pienempi kuin XO:n. Metacritic keskiarvo taas on Convictionilla sarjan alhaisimpia.

Double Agent, joka ei hirveästi edellisistä eronnut, olikin sitten surkea tapaus myyntiensä osalta ja taitaa pitää sitä sarjan huonointa mc-keskiarvoa itsellään. Mitähän tossa kohtaa pitäisi tehdä? DA2? Ja viimeksi kun pelasin niin Convictionissa oli hiippailua yllin kyllin, kuten näyttää olevan Blacklistissäkin. Ja odotan vieläkin näitä "monella muullakin tapaa" vaihtoehtojasi.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

06.06.2012 klo 19.52

Nauroin kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Eka Splinter Cell myi miljoona kappaletta enemmän Xbox:lla kuin Conviction, vaikka ekan xboxin userbase oli moninkertaisesti pienempi kuin XO:n. Metacritic keskiarvo taas on Convictionilla sarjan alhaisimpia.

Double Agent, joka ei hirveästi edellisistä eronnut, olikin sitten surkea tapaus myyntiensä osalta ja taitaa pitää sitä sarjan huonointa mc-keskiarvoa itsellään. Mitähän tossa kohtaa pitäisi tehdä? DA2? Ja viimeksi kun pelasin niin Convictionissa oli hiippailua yllin kyllin, kuten näyttää olevan Blacklistissäkin. Ja odotan vieläkin näitä "monella muullakin tapaa" vaihtoehtojasi.

Double Agent on saanut lähes samat pojot metacriticissä kun Convictionkin. Ja peli keräsi kritiikkiä lyhyestä yksinpelistä, teknisistä ongelmista ja haasteen puutteesta.
lainaa
Nauroin

06.06.2012 klo 20.06

tagman kirjoitti:
Double Agent on saanut lähes samat pojot metacriticissä kun Convictionkin.

Mutta helvetisti huonommat kuin aiemmat osat. Kuten oli myynnitkin. Malliesimerkki tapauksesta jossa toistettu kaava on kulutettu loppuun, mutta joidenkin vinkujien mielestä kuolleesta lehmästä saa silti maitoa.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

06.06.2012 klo 22.54

Nauroin kirjoitti:
tagman kirjoitti:
Double Agent on saanut lähes samat pojot metacriticissä kun Convictionkin.

Mutta helvetisti huonommat kuin aiemmat osat. Kuten oli myynnitkin. Malliesimerkki tapauksesta jossa toistettu kaava on kulutettu loppuun, mutta joidenkin vinkujien mielestä kuolleesta lehmästä saa silti maitoa.

Lueppa tuo edellinen viestini uudestaan. Siinä on lueteltu miksi peli sai huonoja arvosanoja. Ja sama kaava ei tee pelistä huonoa tai hyvää, vaan muut elementit. Splintterin nykylinja on huomattavasti loppuunkulutetumpi, koska samaa kaavaa ja elementtejä käytetään lähes kaikissa länsimaalaisissa toimintapeleissä tällä hetkellä.
lainaa
Nauroin

07.06.2012 klo 18.14

tagman kirjoitti:
Splintterin nykylinja on huomattavasti loppuunkulutetumpi

Ehkä sinun mielestäsi. DA ikävä kyllä oli selvä osoitus että jengiä ei enää kiinnosta (eikä varmasti kiinnosta vieläkään) ja seuraava vastaava peli olisi ollut jo omaan jalkaan ampumista. Ja mikä siinä on loppuunkulutettua? Se että se on virtaviivaisempi, kuten noin 98% muistakin markkinoiden peleistä?

Eiköhän nämä "mutta minä tiedän miten pelisarjaa olisi pitänyt muuttaa!" nettimolyneuxit ole jo nähty.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova