Tuorein sisältö

10 minuuttia Wii U:n Zombi U:ta

27.06.2012 klo 13.00 | Luettu: 21910 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Zombi U lupailee olla Wii U -pelitarjontaa aikuisempaan makuun ja tarjoilee muutamia jänniä peli-ideoitakin. Tässä siitä kymmenen minuuttia pelikuvaa, ruudun reunalta kuvattuna.




V2.fi | Manu Pärssinen
< Vielä ehtii mukaan V... Halo 4:stä paljastui... >

Keskustelut (33 viestiä)

Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

27.06.2012 klo 13.16 6 tykkää tästä

Tämä on varmaan vitsi? Tässäkö tämä pelaajien hypettämä tekele nyt on?
lainaa
JennaJ

27.06.2012 klo 13.34 3 tykkää tästä

WII U:n grafiikka ei ole ainakaan parempaa tuosta videosta päätellen kuin Xbox360 ja Pleikka3:n grafiikka.
Ja muutenkin vaikuttaa Japanilaisille ja lapsille suunnitellulta lelulta.
lainaa
Evoxia_

27.06.2012 klo 13.44

Ei kukaan ole sanonutkaan että WiiU:lla pelit olisivat näyttävämpiä kuin 360:llä ja PS3:lla.
WiiU:n on vain hitusen parempi kuin kyseiset konsolit.
lainaa
Muffinssi

Rekisteröitynyt 04.01.2011

27.06.2012 klo 14.07 2 tykkää tästä

Oikeesti mitenkä huono mielikuvitus nintendolla ja näköjään muillakin yhtiöillä on kun pitää konsolin nimi, tai osa sitä, tunkee joka pelin nimeen. Tässä sillä on sentään kaksois merkitys mutta silti.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

27.06.2012 klo 14.52 1 tykkää tästä

Sir_Rymylys kirjoitti:
Tämä on varmaan vitsi? Tässäkö tämä pelaajien hypettämä tekele nyt on?

No eipä se E3:llakaan kaksiselta näyttänyt. Peli on vaan saanut hehkutusta osakseen, koska se on toistaiseksi ainut WiiU yksinoikeus, joka on suunnattu aikuisempaan makuun.
lainaa
MEJM

27.06.2012 klo 15.05

Muffinssi kirjoitti:
Oikeesti mitenkä huono mielikuvitus nintendolla ja näköjään muillakin yhtiöillä on kun pitää konsolin nimi, tai osa sitä, tunkee joka pelin nimeen. Tässä sillä on sentään kaksois merkitys mutta silti.


Tuo on Ubisoftin tekemä peli ja ovat päättäneet itse antaa moisen nimen pelilleen. Muutoin samaa mieltä. Wii Fit U, LoL. :D
lainaa
asdasdasdasd

27.06.2012 klo 17.23 1 tykkää tästä

JennaJ kirjoitti:
WII U:n grafiikka ei ole ainakaan parempaa tuosta videosta päätellen kuin Xbox360 ja Pleikka3:n grafiikka.
Ja muutenkin vaikuttaa Japanilaisille ja lapsille suunnitellulta lelulta.


.... ok menes kattomaan ps3:n eka final fantasy. Siinä on ps2 grafiikat.
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

27.06.2012 klo 17.28

Evoxia_ kirjoitti:
Ei kukaan ole sanonutkaan että WiiU:lla pelit olisivat näyttävämpiä kuin 360:llä ja PS3:lla.
WiiU:n on vain hitusen parempi kuin kyseiset konsolit.
kyllä nyt 7v myöhemmin ptäis vähän panostaa ulkonäköönki
lainaa
HAHA

27.06.2012 klo 17.36 1 tykkää tästä

HAHA! Missä nyt on project(mikälie)? Sai bannit pelaajalehdestä, koska hehkutti Wii U:n supergrafiikoita ja upeita pelejä! Grafiikat on peruskauraa ja pelattavuus tönkömpää kuin RE 1:ssä. HAHA!
lainaa
8bit

27.06.2012 klo 20.23 5 tykkää tästä

Täällähän ne pikku Gaystation pellet piileskelvät. Kyll on bluray ja gaystation tehnyt tehtävänsä kun näppynaama pennut pystyvät vertaamaan kehitteillä olevaa peliä ja videota siitä joka on kuvattu offscreen, omaan pöytägrillinäkin toimivaan gaystationiin ja kyseisen kikkareen "FullHD" graffoihin.

Suurin osa teidänkin fanittamanne konsolin peleistä ei edes pyöri 720P vaan on keksitty tämä "SUBHD" jolla voidaan pönkittää sitä että on se melkein HD. Esim GTA4 ja Skyrim on hienoja esimerkkejä siitä miten tää teidän "FullHD" toteutuu peleissä.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

27.06.2012 klo 20.33 2 tykkää tästä

8bit kirjoitti:
Täällähän ne pikku Gaystation pellet piileskelvät. Kyll on bluray ja gaystation tehnyt tehtävänsä kun näppynaama pennut pystyvät vertaamaan kehitteillä olevaa peliä ja videota siitä joka on kuvattu offscreen, omaan pöytägrillinäkin toimivaan gaystationiin ja kyseisen kikkareen "FullHD" graffoihin.

Suurin osa teidänkin fanittamanne konsolin peleistä ei edes pyöri 720P vaan on keksitty tämä "SUBHD" jolla voidaan pönkittää sitä että on se melkein HD. Esim GTA4 ja Skyrim on hienoja esimerkkejä siitä miten tää teidän "FullHD" toteutuu peleissä.


Fail troll is fail.
Yleensä graafinen moottori kehitetään kuntoon ennen pelikuvia, urpo. Ei se siitä yhtäkkiä mitään boostia saa. Ja kyllä näkee offscreenistäkin että millaiselta se näyttää. Eipä juurikaan niin ihmeelliseltä.

Eikä resoluutio kaikkea kerro, shaderit + AA jopa tärkeämpiä kuin resoluutio. Ja kaikki vähänkään järkeä omaavat tietävät etteivät 7th generaation konsolipelit pyöri 1080p:llä. Skaalausta yhtä kaikki.
lainaa
projecthp

Rekisteröitynyt 18.06.2012

27.06.2012 klo 20.36 5 tykkää tästä

huoh täällä taas sony faint itkemässä kuinka huono grafiikka on wii u:ssa. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka wii u:ssa olisi gamecube grafiikat.
Pelattavuus on tärkein.
lainaa
hp-rojekti

27.06.2012 klo 21.05 4 tykkää tästä

projecthp kirjoitti:
huoh täällä taas sony faint itkemässä kuinka huono grafiikka on wii u:ssa. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka wii u:ssa olisi gamecube grafiikat.
Pelattavuus on tärkein.

Jopas on ääni muuttunut kellossa...
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

27.06.2012 klo 21.13 1 tykkää tästä

hp-rojekti kirjoitti:
projecthp kirjoitti:
huoh täällä taas sony faint itkemässä kuinka huono grafiikka on wii u:ssa. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka wii u:ssa olisi gamecube grafiikat.
Pelattavuus on tärkein.

Jopas on ääni muuttunut kellossa...


Mikä ikinä onkaan se vaihtoehto joka tukee omaa konsolia...
lainaa
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

27.06.2012 klo 21.19 1 tykkää tästä

Uppmas kirjoitti:
hp-rojekti kirjoitti:
projecthp kirjoitti:
huoh täällä taas sony faint itkemässä kuinka huono grafiikka on wii u:ssa. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka wii u:ssa olisi gamecube grafiikat.
Pelattavuus on tärkein.

Jopas on ääni muuttunut kellossa...

Mikä ikinä onkaan se vaihtoehto joka tukee omaa konsolia...

Alan tuntea itseni onnekkaaksi. Casual pelaaja, joka ei omaa minkäänlaista lojaaliutta mihinkään suuntaan. Minkä takia näitä uusia ohjaimia ei olisi voitu julkaista suoraan GC:lle?
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

27.06.2012 klo 21.57

Sir_Rymylys kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:
hp-rojekti kirjoitti:
projecthp kirjoitti:
huoh täällä taas sony faint itkemässä kuinka huono grafiikka on wii u:ssa. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka wii u:ssa olisi gamecube grafiikat.
Pelattavuus on tärkein.

Jopas on ääni muuttunut kellossa...

Mikä ikinä onkaan se vaihtoehto joka tukee omaa konsolia...

Alan tuntea itseni onnekkaaksi. Casual pelaaja, joka ei omaa minkäänlaista lojaaliutta mihinkään suuntaan. Minkä takia näitä uusia ohjaimia ei olisi voitu julkaista suoraan GC:lle?


Onnea sinne. Mitäs voi odottaa kun netti on mukuloiden valtaama. ENKÄ tarkoita perunoita. FFS
lainaa
Azze

Rekisteröitynyt 03.12.2009

27.06.2012 klo 22.16 2 tykkää tästä

En fanita itse mitään konsolia enkä tällä hetkellä edes omista mitään sellaista mutta tämä näyttää varsin hauskalta laitteelta ja peli näyttää hauskalta. Kyseinen video on tosin TODELLA huono eikä ainna mitään oikeutta kyseiselle pelille. Esim osoitteessa http://www.youtube.com/watch?v=qIxP6p15FlM on heti pari potenssia laadukkaampi video
Muokannut: Azze 27.06.2012 klo 23.55 lainaa
Nauran_sulle

28.06.2012 klo 00.19

Uppmas kirjoitti:

Eikä resoluutio kaikkea kerro, shaderit + AA jopa tärkeämpiä kuin resoluutio. Ja kaikki vähänkään järkeä omaavat tietävät etteivät 7th generaation konsolipelit pyöri 1080p:llä. Skaalausta yhtä kaikki.

Gameplay ja tunnelma ovat tärkeimpiä, kaikki vähänkään järkeä omaavat tietävät sen. Zombi U:ssa tuo kahden näytön käyttö todellakin tuo peliin aitoa selviytymiskauhun tuntua.

Lisäksi harvinaisen huonosti on valittu tuo pelivideo. Tässä parempi video, josta näkee vähän pelaajan reaktioita ja esitellään paremmin tuota "kerrasta poikki" kuolemasysteemiä. Varsinkin videon loppupuolella gameplay näyttää tosi hyvältä:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_6
lainaa
tosimies

28.06.2012 klo 00.46 1 tykkää tästä

Nintendo siirtyy seitsemänteen sukupolveen hieman jälkijunassa.
lainaa
Uppmas

Rekisteröitynyt 15.11.2011

28.06.2012 klo 00.48

Nauran_sulle kirjoitti:

Gameplay ja tunnelma ovat tärkeimpiä, kaikki vähänkään järkeä omaavat tietävät sen. Zombi U:ssa tuo kahden näytön käyttö todellakin tuo peliin aitoa selviytymiskauhun tuntua.


Mutta nyt puhuttiinkin visuaaleista, avot. Samaa mieltä sinun kanssasi muuten kyllä. Täällä nyt kun jaksetaan uhota ettei tämä ole visuaalinen pettymys, kun se hädin tuskin (jos edes) ylittää nykygeneraation visuaaleissa. SE on pettymys. Itse peli näyttää mainiolta

Nauran_sulle kirjoitti:
Lisäksi harvinaisen huonosti on valittu tuo pelivideo. Tässä parempi video, josta näkee vähän pelaajan reaktioita ja esitellään paremmin tuota "kerrasta poikki" kuolemasysteemiä. Varsinkin videon loppupuolella gameplay näyttää tosi hyvältä:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_6


Ehkä, minä kyllä näen loistavasti tekstuurien tason. On muuten missä kuvaa itse konsolista? Vai onko sellaista?
lainaa
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

28.06.2012 klo 01.02

Nauran_sulle kirjoitti:
Uppmas kirjoitti:

Eikä resoluutio kaikkea kerro, shaderit + AA jopa tärkeämpiä kuin resoluutio. Ja kaikki vähänkään järkeä omaavat tietävät etteivät 7th generaation konsolipelit pyöri 1080p:llä. Skaalausta yhtä kaikki.

Gameplay ja tunnelma ovat tärkeimpiä, kaikki vähänkään järkeä omaavat tietävät sen. Zombi U:ssa tuo kahden näytön käyttö todellakin tuo peliin aitoa selviytymiskauhun tuntua.

Lisäksi harvinaisen huonosti on valittu tuo pelivideo. Tässä parempi video, josta näkee vähän pelaajan reaktioita ja esitellään paremmin tuota "kerrasta poikki" kuolemasysteemiä. Varsinkin videon loppupuolella gameplay näyttää tosi hyvältä:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_6
Näytti ihan kivalta peliltä. Ei ny mitää hirveen mullistavaa, mut pieniä askelia kohti parempaa.
lainaa
min5sevaan

Rekisteröitynyt 22.03.2012

28.06.2012 klo 05.09 1 tykkää tästä

vaikutti ainaki tunnelmallisemmalta kuin RE6.
kokeilisin jos ei olis wiiu excluusiv.
mut wiiua tuskin tulen hankkimaan.

oottaa muutaman vuoden ja kattoo sitte minkä laitteen hankkii.
lainaa
MeRQuR

Rekisteröitynyt 19.04.2007

28.06.2012 klo 14.51

Ottakaahan tosiaan huomioon te, jotka niitä grafiikoita haukutte, että kyseessä ensimmäisiä WiiU pelejä. Tekijöille rauta vielä varsin uutta, joka ottaa oman aikansa, että siitä saadaan kaikki irti. Hyvänä esimerkkinä mainottakoon vaikka PS2:n viimeisimpien julkaisujen joukkoon kuulunut Black, joka repi PS2:sta lähes kaiken irti vasta konsolin ollessa ns. kuolinvuoteellaan.

Ja miksi Nintendo tunkee samaa nimeä joka paikkaan? Nintendo Wii, WiiU? Eipä Sonylta, tai Microsoftiltakaan uuden konsolin myötä uutta nimeä tullut.

Mukava nähdä Nintendolta pelejä, jotka suunnattu aukuisempaan makuun. Liian kauan ollut casual-, tai partygame leima.
lainaa
wittumainenbatu

28.06.2012 klo 16.08

Mä viekkaan että heti kun tulee uus Zelda Wii U:lle, niin kaikki xbox ja ps fanipojatki haluaa sen.
lainaa
FANIPALA

28.06.2012 klo 16.11

wittumainenbatu kirjoitti:
Mä viekkaan että heti kun tulee uus Zelda Wii U:lle, niin kaikki xbox ja ps fanipojatki haluaa sen.

Ei halua, koska xbox ja ps fanipoikien mielestä zeldat on lastenpelejä. That's why they call 'em "fanipoika".
lainaa
multiplattarisoft

28.06.2012 klo 21.46

saattaa sitäpaitsi päätyä multiplattariksi... Wii U = D.O.A

http://segmentnext.com/2012/06/07/ubisoft-admits-zombi-u-
lainaa
kalapuikko

30.06.2012 klo 14.11

Hienoa, että vertaatte tulevan pelikonsolin ja ei valmiin pelin grafiikoita konsoleihin, joista on saatu jo kaikki tehot irti raudasta. Wii U:lle ei tulle näkemään vielä pariin vuoteen pelejä, jotka ottaisivat kaiken irti laitteesta. Ja tässä konsolissa on ainakin parempi resoluutio oletuksena ja parempi framerate multiplattareissa.
lainaa
TheÄijä

30.06.2012 klo 18.32

kalapuikko kirjoitti:
Hienoa, että vertaatte tulevan pelikonsolin ja ei valmiin pelin grafiikoita konsoleihin, joista on saatu jo kaikki tehot irti raudasta.

Vaikka tuota verrattaisiin PS3:n ja Xbox360:n julkaisupeleihin, se näyttäisi vanhentuneelta.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

30.06.2012 klo 20.01

kalapuikko kirjoitti:
Hienoa, että vertaatte tulevan pelikonsolin ja ei valmiin pelin grafiikoita konsoleihin, joista on saatu jo kaikki tehot irti raudasta. Wii U:lle ei tulle näkemään vielä pariin vuoteen pelejä, jotka ottaisivat kaiken irti laitteesta. Ja tässä konsolissa on ainakin parempi resoluutio oletuksena ja parempi framerate multiplattareissa.

Riippuu paljon konsolin raudasta miten siitä saadaan tehoja irti. Wii oli vanhaa rautaa, eikä sen elinkaaren alussa ja lopussa ollut juurikaan eroa havaittavissa. Graafisesti hienoin Wii peli SMG tuli ulos laitteen tokana vuonna. Täysin uutta/vaikeaa rautaa omaavat konsolit ovat niitä, joista saadaan tehoja irti vasta viiveellä.
lainaa
Indepth

01.07.2012 klo 19.31

Ottaen huomioon, että Nintendo on ollut lähes aina jäljessä pelilaitteiden tehoissa, printtaa tämä lelu siedettävän näköistä materiaalia. Mutta kuten ollaan jo monta kertaa todettu tässä keskustelussakin, Nintendo Wii U on lelu lapsille.
lainaa
Satunnainen

02.07.2012 klo 10.40

Indepth kirjoitti:
Nintendo Wii U on lelu lapsille.

Ja oikeasti, PS3 ja Xbox360 tulevine versioineenkin on isompi lelu isommille lapsille.
lainaa
FANIPALA

03.07.2012 klo 02.51

Indepth kirjoitti:
Ottaen huomioon, että Nintendo on ollut lähes aina jäljessä pelilaitteiden tehoissa, printtaa tämä lelu siedettävän näköistä materiaalia. Mutta kuten ollaan jo monta kertaa todettu tässä keskustelussakin, Nintendo Wii U on lelu lapsille.

Ööh, mitä? Kolmesta viimeisimmästä Nintendon konsolista ainoastaan Wii on ollut heikkotehoisin.

Xbox > GC > PS2
N64 > PSone (Vaikee kehitysalusta, mutta teknisesti parempi)
lainaa
RRR

04.07.2012 klo 08.16

Satunnainen kirjoitti:
Indepth kirjoitti:
Nintendo Wii U on lelu lapsille.

Ja oikeasti, PS3 ja Xbox360 tulevine versioineenkin on isompi lelu isommille lapsille.


Siirtymällä PS3:sta tai XO:sta WiiU:hun, jatkaa monessa mielessä tätä sukupolvea vielä 5-6 vuotta. Vain ohjain muuttuu ja tulee Mario kaupan päälle.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova