Tuorein sisältö

Tomb Raideriin ei tule lisää yksinpelattavaa

20.03.2013 klo 12.59 | Luettu: 14261 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Eurogamer kertoo, että vaikka uuteen Tomb Raideriin onkin tulossa lisäsisältöä DLC:nä, ne ovat kaikki moninpeliin liittyviä.

"Tällä hetkellä ei ole suunnitelmia tehdä yksinpelilaajennuksia. Kaikki DLC:mme perustuu moninpeliin toistaiseksi", kertoi Karl Stewart.

V2.fi on samaa mieltä Eurogamerin kanssa siitä, että mielellään yksinpelitutkittavaa olisi ottanut lisääkin. (V2.fi:n arvostelu)

V2.fi | Manu Pärssinen
< Elder Scrolls Online... Katamarin isän sekop... >

Keskustelut (24 viestiä)

patchit

20.03.2013 klo 13.51 5 tykkää tästä

Patchaisivat sen alunperin lupaamansa HC-selviytymisseikkailun. Ihmisvihollisten määrän saisi puolittaa koska nykyinen on naurettavan epärealistista, latautuvat healtit ja leirifast-travelit helvettiin, pakko syödä ja juoda ja vielä pitäisi saada joku TR3n aikana ilmestyneen hengästymispalkin tapainen jotta Laran vauhti, tappoputket ja kaikki muu saataisiin realistisemmalle tasolle
lainaa
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

20.03.2013 klo 14.17

Jäin muuten pelin aikana miettimään, että oliko siitä ruuasta oikeasti jotain hyötyä? Vai jätettiinkö se peliin vaikka siihen liittyvät featuret poistettiin?
lainaa
asd

20.03.2013 klo 14.20 1 tykkää tästä

Appe kirjoitti:
Jäin muuten pelin aikana miettimään, että oliko siitä ruuasta oikeasti jotain hyötyä? Vai jätettiinkö se peliin vaikka siihen liittyvät featuret poistettiin?


Niiden keräämisestä taisi saada xp tai sitä "rakennus/upgrade" materiaalia.
lainaa
Pelailija

20.03.2013 klo 14.27

patchit kirjoitti:
Patchaisivat sen alunperin lupaamansa HC-selviytymisseikkailun. Ihmisvihollisten määrän saisi puolittaa koska nykyinen on naurettavan epärealistista, latautuvat healtit ja leirifast-travelit helvettiin, pakko syödä ja juoda ja vielä pitäisi saada joku TR3n aikana ilmestyneen hengästymispalkin tapainen jotta Laran vauhti, tappoputket ja kaikki muu saataisiin realistisemmalle tasolle


Samaa mieltä. Kunpa peli olisi ollut se alunperin lupailtu avoimen maailman selviytymisseikkailu.
lainaa
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

20.03.2013 klo 14.31 2 tykkää tästä

onko noi yksinpelipohjaisten moninpelit niin suosittuja kun niihin tulee aina 10 DLC aka AC
lainaa
xpfani007

20.03.2013 klo 14.40 1 tykkää tästä

Eikö XP ole jo vähän obsolete käyttis?
lainaa
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

20.03.2013 klo 14.42 4 tykkää tästä

asd kirjoitti:
Appe kirjoitti:
Jäin muuten pelin aikana miettimään, että oliko siitä ruuasta oikeasti jotain hyötyä? Vai jätettiinkö se peliin vaikka siihen liittyvät featuret poistettiin?


Niiden keräämisestä taisi saada xp tai sitä "rakennus/upgrade" materiaalia.


Juu. Rakensin itselleni uuden kiväärin pupuista ja ravuista saamillani mutterin osilla. That's what i call surviving!
lainaa
ketälynkataan

20.03.2013 klo 15.25 1 tykkää tästä

Protec kirjoitti:
asd kirjoitti:
Appe kirjoitti:
Jäin muuten pelin aikana miettimään, että oliko siitä ruuasta oikeasti jotain hyötyä? Vai jätettiinkö se peliin vaikka siihen liittyvät featuret poistettiin?


Niiden keräämisestä taisi saada xp tai sitä "rakennus/upgrade" materiaalia.


Juu. Rakensin itselleni uuden kiväärin pupuista ja ravuista saamillani mutterin osilla. That's what i call surviving!


jotenkin tuntuu että pelin kehitys lähtiväärään suuntaan juuri sillä hetkellä kun joku keksi että xpllä voidaan korvata kaikki elementit. Olisivat vaan pelanneet ensin sitä Falloutia ja todenneet että jos kaikki esineet muutettaisiin geneeriseksi rakennusrahaksi niin koko idea olisi mennyt perseelleen.

New Vegas HCmoodissa on edelleen viimeisten vuosien ainoa selviytymispeli. kuka mahtoi muuttaa Tomb Raiderin suunnan
lainaa
DoWiir

20.03.2013 klo 15.52 4 tykkää tästä

Onko tämä joku EA:n peli kun pitää tähänkin peliin ängätä nuo DLC:t
lainaa
Reggie_Fils-Aime

20.03.2013 klo 16.32 1 tykkää tästä

DoWiir kirjoitti:
Onko tämä joku EA:n peli kun pitää tähänkin peliin ängätä nuo DLC:t
Nykyään joka pelistä DLC:t löytyy ja turhaa niistä on tänä päivänä alkaa ruikuttaa.. DEAL WITH IT!
lainaa
Aquq

Rekisteröitynyt 05.06.2010

20.03.2013 klo 16.38 3 tykkää tästä

Reggie_Fils-Aime kirjoitti:
DoWiir kirjoitti:
Onko tämä joku EA:n peli kun pitää tähänkin peliin ängätä nuo DLC:t
Nykyään joka pelistä DLC:t löytyy ja turhaa niistä on tänä päivänä alkaa ruikuttaa.. DEAL WITH IT!

Köhköh.. Valve, Blizzard etc.
lainaa
_evoxia

20.03.2013 klo 16.40 2 tykkää tästä

Mitä vikaa DLC:ssä on? Jos ei tykkää niin ei osta. Simple as that.
lainaa
herpderp

20.03.2013 klo 16.43 2 tykkää tästä

Aquq kirjoitti:
Reggie_Fils-Aime kirjoitti:
DoWiir kirjoitti:
Onko tämä joku EA:n peli kun pitää tähänkin peliin ängätä nuo DLC:t
Nykyään joka pelistä DLC:t löytyy ja turhaa niistä on tänä päivänä alkaa ruikuttaa.. DEAL WITH IT!

Köhköh.. Valve, Blizzard etc.

Köhköh naurettavat mikromaksut kröhöm
lainaa
Aquq

Rekisteröitynyt 05.06.2010

20.03.2013 klo 16.58 3 tykkää tästä

herpderp kirjoitti:
Aquq kirjoitti:
Reggie_Fils-Aime kirjoitti:
DoWiir kirjoitti:
Onko tämä joku EA:n peli kun pitää tähänkin peliin ängätä nuo DLC:t
Nykyään joka pelistä DLC:t löytyy ja turhaa niistä on tänä päivänä alkaa ruikuttaa.. DEAL WITH IT!

Köhköh.. Valve, Blizzard etc.

Köhköh naurettavat mikromaksut kröhöm

Joita kukaan ei pakota ostamaan, herpderp vaa sinnekki:D
lainaa
kyrpä

20.03.2013 klo 18.36 5 tykkää tästä

Aquq kirjoitti:
herpderp kirjoitti:
Aquq kirjoitti:
Reggie_Fils-Aime kirjoitti:
DoWiir kirjoitti:
Onko tämä joku EA:n peli kun pitää tähänkin peliin ängätä nuo DLC:t
Nykyään joka pelistä DLC:t löytyy ja turhaa niistä on tänä päivänä alkaa ruikuttaa.. DEAL WITH IT!

Köhköh.. Valve, Blizzard etc.

Köhköh naurettavat mikromaksut kröhöm

Joita kukaan ei pakota ostamaan, herpderp vaa sinnekki:D

Kuka pakottaa ostamaan DLC:t?
lainaa
Aquq

Rekisteröitynyt 05.06.2010

20.03.2013 klo 19.43 4 tykkää tästä

kyrpä kirjoitti:
Kuka pakottaa ostamaan DLC:t?

Olettaen että tahdot pelata koko pelin contentin, joudut ostamaan DLC:t.

Valven "mikromaksut" taas ei vaikuta peliin mitenkään, kosmeettisia esineitä yms. Muutenki missasit koko pointin...
lainaa
taunonen

20.03.2013 klo 19.54 6 tykkää tästä

Ei vitsit mitä idiootteja. Ettekö te näe miten peleistä leikataan yhä oleellisempaa sisältöä jota sitten myöhemmin myydään DLCnä? Tätä menoa se 60e pyydetään pelkästä päävalikosta ja tutoriaalista. Kaikki muu onkin "vapaavalintaista" "lisäriä".
lainaa
yöök

20.03.2013 klo 20.00

En osta ellei saada bikinipakettia. Uusi Lara on niin epäpanettava että koko sarjasta katosi kiinnostus.
lainaa
hattuja_ja_mountteja

20.03.2013 klo 20.29

Aquq kirjoitti:
kyrpä kirjoitti:
Kuka pakottaa ostamaan DLC:t?

Olettaen että tahdot pelata koko pelin contentin, joudut ostamaan DLC:t.

Olettaen että tahdot pelata ylimääräistä sisältöä, voit ostaa DLC:t. Voit sinä toki antaa rahasti Gabenillekin, mikäs sitäkään estää.
lainaa
Aquq

Rekisteröitynyt 05.06.2010

20.03.2013 klo 21.15 5 tykkää tästä

hattuja_ja_mountteja kirjoitti:
Aquq kirjoitti:
kyrpä kirjoitti:
Kuka pakottaa ostamaan DLC:t?

Olettaen että tahdot pelata koko pelin contentin, joudut ostamaan DLC:t.

Olettaen että tahdot pelata ylimääräistä sisältöä, voit ostaa DLC:t. Voit sinä toki antaa rahasti Gabenillekin, mikäs sitäkään estää.

Väännetään sitten rautalangasta ku lapsien on niin vaikea lukea rivien välistä.

DLC:t ovat syöpää, mikromaksut ovat oikei siihen asti kunnes eivät vaikuta itse peliin.

Mitään "ylimäärästä sisältöä" ei ole. Iso osa näistä on emopelistä tarkoituksella irrotettua contenttia joilla voidaan rahastaa kuluttajaa. Ei ikinä ole tullut mieleen miksi isojen AAA-nimikkeiden pre-ordereissa luvataan 2-3 DLC:tä mukana?

Pahinta tässä on että kaltaisesit pelaajat eivät tajua tilannetta ja näin ollen tukevat tätä toimintaa.
lainaa
fic

20.03.2013 klo 21.47

Aquq kirjoitti:


Valve on kyllä esimerkillinen mikromaksujen ja DLC:n suhteen, kaikki DLC:hän on ilmaista niiden peleissä. TF2:seen tulee vieläkin kenttiä, pelimuotoja, aseita ym ym ilmaiseksi, Portal 2:seenkin tuli kenttäeditori.

Mutta noinkohan mainitsit Blizzardin? Sinusta on siis okei veloittaa pelaajalta kuukausittain rahaa jotta voisi jatkaa pelin pelaamista, World of Warcraftista siis tietenkin puhun?

Ja siis mitä me kuluttajina voimme tehdä tuollaiselle DLC-politiikalle? Emme osta niitä pelejä? Emme osta DLC:tä? Vähän vaikeaa kun joka peli niitä nykyään tarjoaa. Aiheesta puhui hyvin Angry Joe.
http://www.youtube.com/watch?v=DB-rxpD4nTQ
lainaa
hattuja_ja_mountteja

20.03.2013 klo 22.06

Aquq kirjoitti:
Väännetään sitten rautalangasta ku lapsien on niin vaikea lukea rivien välistä.

Kyllä minä huomasin, halusin vain varmistaa millainen foliohattu-idiootti sinä olet. Kiitos selvennyksestä.
lainaa
Nauroin

20.03.2013 klo 22.12 1 tykkää tästä

Aquq kirjoitti:
Mitään "ylimäärästä sisältöä" ei ole. Iso osa näistä on emopelistä tarkoituksella irrotettua contenttia joilla voidaan rahastaa kuluttajaa.

Taitaapa olla huima kourallinen jonka voit todistaa olevan näin. Kummasti tästäkään pelistä ei "revitty" mitään yksinpelisisältöä pois, eikä tuollainen "ne ilmoittaa tulevista latauksista etukäteen" -markkinapuhe meinaa paskaakaan. Siinäs ostelet hattuja, minä maksan mielummin oikeasti merkittävästä ja rahanarvoisesta lisäsisällöstä.
lainaa
Jastuas

21.03.2013 klo 16.53 3 tykkää tästä

_evoxia kirjoitti:
Mitä vikaa DLC:ssä on? Jos ei tykkää niin ei osta. Simple as that.


Ennen wanhaan nää "DLC":t tuli ilmaisina päivityksinä eli patcheina.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova