Tuorein sisältö

Kolme tapaa edetä Splinter Cell Blacklistissa

24.07.2013 klo 15.08 | Luettu: 6712 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Splinter Cell Blacklistin Ghost, Panther & Assault Trailer -esittelyvideolla esitellään eri pelityylejä: GHOST hiiviskelee, PANTHER metsästää piilosta ja ASSAULT ramboilee.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Autofetissileffa tek... Amiga-pelit matkalla... >

Keskustelut (10 viestiä)

Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

24.07.2013 klo 15.57 9 tykkää tästä

Miten on mahdollista, että alkuperäisessä SC:ssä oli paremmat grafiikat kuin tässä?
lainaa
Mazena

Rekisteröitynyt 29.10.2007

24.07.2013 klo 16.57 1 tykkää tästä

Sir_Rymylys kirjoitti:
Miten on mahdollista, että alkuperäisessä SC:ssä oli paremmat grafiikat kuin tässä?


Siinä oli ehkä parempi graphic design, mutta onhan tämä kyllä teknisesti aika paljolti pidemmällä. Eipä tyo nyt rumalta kyllä minun mielestäni näyttänyt.

Veikkaan ajan vähän kullanneen Rymylyksen muistoja. :D
lainaa
lel

24.07.2013 klo 18.38

yleensä jos alleviivataan pelityylejä ja reittejä niin monesti paskaa
lainaa
Jojo

24.07.2013 klo 19.01

Sarjalle ominaiset viholliset jatkavat lobotomiapotilaina, kun eivät hiffaa noita pimeessä loistavia lamppuja Samun otsassa. Ehkä vielä joskus.
lainaa
Kaikkienkaveri

24.07.2013 klo 19.15 8 tykkää tästä

Jojo kirjoitti:
Sarjalle ominaiset viholliset jatkavat lobotomiapotilaina, kun eivät hiffaa noita pimeessä loistavia lamppuja Samun otsassa. Ehkä vielä joskus.


Ne lamput hohkavat vain ihan pelaajan avuksi, ettei Fisher häviä kokonaan pimeyteen ja hahmottaa miten päin on. Vanhemmissa Splinter Celleissä oli oikeasti pimeää. Oikeasti niitä valoja ei ole, tai ei vihollisten vinkkelistä ainakaan
lainaa
Jojo

24.07.2013 klo 20.27 3 tykkää tästä

Kaikkienkaveri kirjoitti:
Jojo kirjoitti:
Sarjalle ominaiset viholliset jatkavat lobotomiapotilaina, kun eivät hiffaa noita pimeessä loistavia lamppuja Samun otsassa. Ehkä vielä joskus.


Ne lamput hohkavat vain ihan pelaajan avuksi, ettei Fisher häviä kokonaan pimeyteen ja hahmottaa miten päin on. Vanhemmissa Splinter Celleissä oli oikeasti pimeää. Oikeasti niitä valoja ei ole, tai ei vihollisten vinkkelistä ainakaan


Joo, näinhän ne aikanaan väittivät. Imo vähän paska syy nykypäivänä. On paljon muitakin pelejä missä on pimeää eikä tarvi olla mitään perkeleen kohdistinvaloja pelaajan apuna ettei janikalervo hävitä vain pelaajaa ruudulta. Vältytään sitten niiltä ikäviltä vastoinkäymisiltä että kävelet dark-spottiin ja ensireaktio: "Taivaanvallat! Minne se Samu oikein katosi!" Tätä ongelmaa ei ole kyllä koskaan ollut.

Kun nyt kaikki muutkin vanhoille Splinter Cellille ominaiset piirteet on päätetty jonneistaa jo vuosia sitten, niin miksei sitten muutettaisi tätäkin "vanhaa juttua" Lisäksi sillä on vissiin ne kiikarit päässä niin niitä voi käyttää pimeydessä jos on hämäränäkö 80-vuotiaan tasolla. Minä vaadin realismia!
lainaa
kalamiäs

24.07.2013 klo 21.13 2 tykkää tästä

pari viikkoa sitten pelasin pääkonsolien SCt läpi ja täytyy kyllä sanoa että aika ei ole kullannut yhtään mitään. ekat kolme oli mahtavia, DA menettelevä ja Conviction täyttä paskaa, myös graafisesti. Valaistuksessa ei ole enää mitään tunnelmaa ja yksityiskohtien määrä on muutenkin luokkaa nolla. Aiemmissa peleissä oli televisioita, tietokoneita, radioita, kahvinkeittimiä, tiedotteita seinillä yms.

Tuo Ghostaaminen näyttää videolla kyllä ihan yhtä tyhmältä kuin Convictionissa. Ei näy siviileitä eikä stealthimäistä ohjattavuutta vaan huoneita täynnä aseistautuneitta solttuja ja suojasta suojaan juoksemista. Ghostaaminen on vähän kuin Halossa kytkisi päälle active camon ja kenttien läpi kulkemista väittäisi ghostaamiseksi.
lainaa
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

25.07.2013 klo 15.25

Mazena kirjoitti:

Veikkaan ajan vähän kullanneen Rymylyksen muistoja. :D

Niin, vuodesta 2002 onkin jo niin kovin paljon aikaa :-:
lainaa
japa82

25.07.2013 klo 17.50

Sir_Rymylys kirjoitti:
Mazena kirjoitti:

Veikkaan ajan vähän kullanneen Rymylyksen muistoja. :D

Niin, vuodesta 2002 onkin jo niin kovin paljon aikaa :-:

Kyllä täytyy puoliksi sokea olla jos vanha SC näyttää edes puoliksi yhtä hyvältä kuin tämä
lainaa
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

26.07.2013 klo 23.41

japa82 kirjoitti:
Sir_Rymylys kirjoitti:
Mazena kirjoitti:

Veikkaan ajan vähän kullanneen Rymylyksen muistoja. :D

Niin, vuodesta 2002 onkin jo niin kovin paljon aikaa :-:

Kyllä täytyy puoliksi sokea olla jos vanha SC näyttää edes puoliksi yhtä hyvältä kuin tämä

Niin, jos on tottunut paskaan ei se persereikäkään maistu kovin pahalle. SC on aina ollut Xbotin MGS.
lainaa

Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova