Tuorein sisältö

GTA V:n tv-mainokset ovat ehtaa satiiria

06.09.2013 klo 22.46 | Luettu: 19257 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Netistä löytyy video Grand Theft Auto V -pelissä esiintyvistä tv-mainoksista. Mukana on reilu annos huumoria, satiiria ja ironiaa (sekä spoilausta, mikäli haluaa säästää nämä pelissä nähtäviksi).











V2.fi | Manu Pärssinen
< Tarkka-ampuja-eliiti... Ubisoftin tulevien p... >

Keskustelut (16 viestiä)

Jupe

06.09.2013 klo 22.58 8 tykkää tästä

ohhh my body is ready!
tottuus

06.09.2013 klo 23.18 42 tykkää tästä

And my PC!!!!!1!
Meitzi

Rekisteröitynyt 28.10.2007

06.09.2013 klo 23.28 6 tykkää tästä

my money too
wantitallnow

06.09.2013 klo 23.32 3 tykkää tästä

i cut my dick off already
gamefan

06.09.2013 klo 23.33 4 tykkää tästä

i awnt game this soon as posible
buddy1

06.09.2013 klo 23.38

Holy mamas tits!
joumaanletsbowl

06.09.2013 klo 23.42 3 tykkää tästä

toivottavasti Romanin ja Little Jacobin saa kaveriksi
OnlyNotOnPC

06.09.2013 klo 23.51 9 tykkää tästä

tottuus kirjoitti:
And my PC!!!!!1!


Uutista ei ole listattu "Tietokone"-otsikon alla joten en tiedä mitä helvettiä teet täällä
JNJHL9

Rekisteröitynyt 07.07.2011

07.09.2013 klo 00.04 2 tykkää tästä

Im happy to wait, I Don't even Have to masturbate...
fic

07.09.2013 klo 00.32 2 tykkää tästä

"(sekä spoilausta, mikäli haluaa säästää nämä pelissä nähtäviksi)"

No tämähän on sanomattakin selvää, tosin miksi sitä pitää näissä loputtomissa GTA-uutisissa toitottaa?
Keeteeaa

07.09.2013 klo 08.02 7 tykkää tästä

PC versio tulee jossain vaiheessa, se on varma. Mutta onko se yhtä paskasti käännetty kuin edellinen GTA, se jää nähtäväksi.
XbotitOnIdiootteja

07.09.2013 klo 10.03 21 tykkää tästä

OnlyNotOnPC kirjoitti:
tottuus kirjoitti:
And my PC!!!!!1!


Uutista ei ole listattu "Tietokone"-otsikon alla joten en tiedä mitä helvettiä teet täällä


Etkö se juuri sinä ollu itkemässä samalla tavalla silloinkin, kun GTA IV:nkin piti tulla vain konsoleille? Taidat olla aika tyhmä yksilö?
DSdsadsdsa

07.09.2013 klo 14.53 24 tykkää tästä

XbotitOnIdiootteja kirjoitti:
OnlyNotOnPC kirjoitti:
tottuus kirjoitti:
And my PC!!!!!1!


Uutista ei ole listattu "Tietokone"-otsikon alla joten en tiedä mitä helvettiä teet täällä


Etkö se juuri sinä ollu itkemässä samalla tavalla silloinkin, kun GTA IV:nkin piti tulla vain konsoleille? Taidat olla aika tyhmä yksilö?
Jep. Sama hemmo taitaa olla. Onhan se katkeruus toisaalta ymmärrettävää jos omat rahat ei riitä peli PC:n hankkimiseen vaan joutuu pelkkiin konsoliversioihin tyytymään. Mut hei! Eihän se meidän muiden vika oo.

Ite käväsen hakemassa jostain konsoliversion heti julkasussa ja PC version sitten kun se tulee. Mutta kyllähän tästäkin pelistä pääsee täysillä nauttimaan vasta kun se pyörii PC:lläni.
adassfdf

07.09.2013 klo 18.03

ei viddu :D ebin docking, ammu nation ja facebook
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

08.09.2013 klo 14.20 2 tykkää tästä

ALLE KAKS VIIKKOO! Ei voi olla todellista. Hyvästi sosiaalinen elämä. Parisuhdekin - puhumattakaan koulusta - saa jäädä totaaliseen paitsioon ainaki pariksi ekaksi päivää, kun tää toinen nainen saapuu hellään syleilyyni.
kaup-pias

09.09.2013 klo 10.12 1 tykkää tästä

Execta kirjoitti:
ALLE KAKS VIIKKOO! Ei voi olla todellista. Hyvästi sosiaalinen elämä. Parisuhdekin - puhumattakaan koulusta - saa jäädä totaaliseen paitsioon ainaki pariksi ekaksi päivää, kun tää toinen nainen saapuu hellään syleilyyni.

Vitun jonne :-D

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA