Tuorein sisältö

Särkänniemessä tehtiin pelihahmoennätys

07.09.2013 klo 17.00 | Luettu: 11143 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Tänään Tampereen Särkänniemeen kerääntyi pelihahmoiksi pukeutuneita innokkaita yrittämään maailmanennätyksen rikkomista. Paikalle pelipukeutujia saapui niin monta, että Australiassa tehty Guinnessin ennätys 'samassa paikassa pelihahmoksi pukeutuneista' saatiin kuin saatiinkin tänä vuonna rikottua.

Entinen ennätys oli 470, Särkänniemen epävirallinen loppulaskelma taas 497. Seuraavaksi laskelmat, kuvat ja raportit lähetetään Guinnessille virallistettaviksi.

Paikalla oli myös V2.fi:n väkeä, joten alla hieman kuvasatoa.

Särkänniemi Facebookissa.





















V2.fi | Manu Pärssinen
< Luvassa auringonpais... Lauantai-illan Kevyi... >

Keskustelut (21 viestiä)

aivastavatissiposki

07.09.2013 klo 18.07 6 tykkää tästä

Mikä toi alin on olevinaan?
ggh

07.09.2013 klo 18.20 43 tykkää tästä

aivastavatissiposki kirjoitti:
Mikä toi alin on olevinaan?

Talmunenhan se siinä.
Derp

07.09.2013 klo 18.22 7 tykkää tästä

Oh yea, CoDiJonnet tullu 360 asteen headshot ghillie asuineen ja kaikkineen.
Lihatuomari

Rekisteröitynyt 17.01.2012

07.09.2013 klo 18.52 3 tykkää tästä

Tavanomaiseksi sotilaaksi pukeutuminen on ehkä persoonattominta koskaan. Ei jatkoon. Propsit Hotline Miamista!
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

07.09.2013 klo 19.28 22 tykkää tästä

Lihatuomari kirjoitti:
Tavanomaiseksi sotilaaksi pukeutuminen on ehkä persoonattominta koskaan. Ei jatkoon. Propsit Hotline Miamista!

Kyllä Mario on persoonattomin. Mario on toki pelimailman ikoneita, mutta Marioksi pukeutuminen on omasta mielestä aika mielikuvituksetonta, koska se on se itsenstäänselvin ja helpoin valinta.
Lihatuomari

Rekisteröitynyt 17.01.2012

07.09.2013 klo 19.44 11 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Lihatuomari kirjoitti:
Tavanomaiseksi sotilaaksi pukeutuminen on ehkä persoonattominta koskaan. Ei jatkoon. Propsit Hotline Miamista!

Kyllä Mario on persoonattomin. Mario on toki pelimailman ikoneita, mutta Marioksi pukeutuminen on omasta mielestä aika mielikuvituksetonta, koska se on se itsenstäänselvin ja helpoin valinta.

Mario on sentään pelihahmo, toisin kuin joku kasvoton ja hyvin tavanomainen jenkkisotilas.
Paralith

Rekisteröitynyt 23.11.2010

07.09.2013 klo 19.47 2 tykkää tästä

tagman kirjoitti:
Lihatuomari kirjoitti:
Tavanomaiseksi sotilaaksi pukeutuminen on ehkä persoonattominta koskaan. Ei jatkoon. Propsit Hotline Miamista!

Kyllä Mario on persoonattomin. Mario on toki pelimailman ikoneita, mutta Marioksi pukeutuminen on omasta mielestä aika mielikuvituksetonta, koska se on se itsenstäänselvin ja helpoin valinta.

Angry Birds ja Steve ovat myös melko persoonattomia.
perato

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

07.09.2013 klo 19.58 24 tykkää tästä

Yhyy, eivät olis pukeutuneet mikskää nii ei tarttis valittaa, on tää raskasta tää elämä.
lolled

Rekisteröitynyt 13.02.2011

07.09.2013 klo 20.03 7 tykkää tästä

Mukava nähdä pitkästä aikaa Manuel Calavera
Lihatuomari

Rekisteröitynyt 17.01.2012

07.09.2013 klo 20.08 13 tykkää tästä

perato kirjoitti:
Yhyy, eivät olis pukeutuneet mikskää nii ei tarttis valittaa, on tää raskasta tää elämä.

No mutta silti. Jos sotilas = pelihahmo, niin ennätys kuuluisi ilman muuta Kiinalle. :D
http://www.redpepper.co.ug/wp-content/uploads/2013/04/chi
Alluusio

07.09.2013 klo 22.36 3 tykkää tästä

14. kuvan reunassa huonosti näkyvä TF2-Medic ilmoittautuu :3 Alimmassa kuvassa pingviini taluttaa possujen kuningasta, jolla ratsastaa punainen vihainen lintu...
bebe

07.09.2013 klo 22.40 3 tykkää tästä

Manuel Calavera! HELL YEAH GRIM FANDANGO!
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

08.09.2013 klo 00.53 2 tykkää tästä

Suomen cosplay-taso: Alle kaiken asteikon.
herrajumala mitä tekeleitä. Noo...mut kai se on hyvä sitten että edes yrittää mut oikeasti aika..no..joo.
VictorSullivan

08.09.2013 klo 12.50 2 tykkää tästä

Nathan Drake aiheuttaa järkyttävän myötähäpeen. Taikina vetelee tosissaan Leen farkuilla... Ei vittu!
Karma

Rekisteröitynyt 16.04.2012

08.09.2013 klo 18.02 1 tykkää tästä

McPixel on kyllä kekseliäästi tehty.

+ Spyn Towering Pillar of Hats!
manu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

08.09.2013 klo 18.08 3 tykkää tästä

Protec kirjoitti:
Suomen cosplay-taso: Alle kaiken asteikon.
herrajumala mitä tekeleitä. Noo...mut kai se on hyvä sitten että edes yrittää mut oikeasti aika..no..joo.


Eihän tämä mikään cosplay-tapahtuma varsinaisesti ollutkaan, saati sitten -kilpailu. Suurinpiirtein riitti jos oli piirtänyt muovipussiin Vihalinnun nokan ja käytti sitä paitana.
Terzi

08.09.2013 klo 18.29

ja mistälähtien anime hahmot ovat olleet videopelihahmoja ? mm vocaloideja näkyy
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

08.09.2013 klo 21.51 3 tykkää tästä

VictorSullivan kirjoitti:
Nathan Drake aiheuttaa järkyttävän myötähäpeen. Taikina vetelee tosissaan Leen farkuilla... Ei vittu!

Kukaan ei tykkää kommentistasi :p
hornyold

08.09.2013 klo 21.56

perse havaittu ilman mitään kytköstä peliin. hyi mikko

mutta tota marioa panisin
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

08.09.2013 klo 22.40 1 tykkää tästä

Aku Hirviniemi vaultboyna ja toi maasto snaipperi puku on hieno!
Joni

08.09.2013 klo 22.53 1 tykkää tästä

Talmunen kirjoitti:
Aku Hirviniemi vaultboyna ja toi maasto snaipperi puku on hieno!


Sun taas oli ihan kauhee.

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA