Tuorein sisältö

Pelifirmat yhdistivät voimansa: Kickstarteriin scifi-RPG

22.09.2013 klo 15.00 | Luettu: 7118 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Reborn on kahden uuden pelifirman, Acttilin ja Elemental-Labsin yhteistyössä jo yhdeksän kuukauden ajan kehittämä scifi-RPG, jonka Kickstarterin pitäisi alkaa lähipäivinä. Peliä kehitetään PS3:lle ja PS4:lle. Tekijöiden mukaan tarkoituksena on tuoda takaisin "klassisten roolipelien taika, mielikuvitus, syvyys ja nostalgia".

Projektiin haetaan potkustartilla 150 000 dollaria ja sillä peli aiotaan saada PSN:ään syksyllä 2014. Myös Vita-julkaisu on mahdollinen. Reborn sijoittuu vuoden 2188 Neo-Tokioon ja pääosassa on miekkamies Musashi Miyamoto. Vastassa on kyberneettisesti paranneltuja jengejä ja isoja korruptoituneita firmoja.

Traileri luvataan kunhan Kickstarter alkaa. Konseptitaide pelistä näyttää muun muassa tällaiselta:






V2.fi | Manu Pärssinen
< Näin Metal Gear Soli... Listasunnuntai #204:... >

Keskustelut (16 viestiä)

PelleHermanni

22.09.2013 klo 15.44 27 tykkää tästä

Ei PC-versiota?

Paska peli kyseessä sitten.
fdsfds

22.09.2013 klo 16.10 2 tykkää tästä

Eiköhän pc-versio tule joksikin 3m$ strech goaliksiksi tjsp.
Saara

22.09.2013 klo 16.39 6 tykkää tästä

PelleHermanni kirjoitti:
Ei PC-versiota?

Paska peli kyseessä sitten.


No niinpä! Konsolit tarjoo pelkkää paskaa! En ymmärrä miks kehittäjät ei tajua että konsoli pelit on paskoja. Tekisivät PC.lle niin olis laadukasta! Idiootit.
Derp

22.09.2013 klo 17.07 15 tykkää tästä

Vain konsoleille = Suojaräiskintää regeneroituvin HP:ineen ja hölmönnetyllä mekaanikoilla. Lisätään expat ja heti kyseessä on tietenkin RPG.
Aliharkko

22.09.2013 klo 17.17 9 tykkää tästä

pc-race avautuu ja selittelee.
tagmaninPalvelija

22.09.2013 klo 18.39 12 tykkää tästä

Pc jonnejen itku on mainiota kuultavaa :D
XbotitOnIdiootteja

22.09.2013 klo 19.40 8 tykkää tästä

Aliharkko kirjoitti:
pc-race avautuu ja selittelee.


Kenen etu se on kun tulee samaa kasuaali paskaa, kuin kaikki muutkin konsoli "RPGt" on?
TrueGamer

22.09.2013 klo 20.00 11 tykkää tästä

Onpas massiivista peppukipeyttä PC-pelaajilta. Ehkä kannattaisi hankkia kaikki modernit pelialustat ja nauttia pelaamisesta ilman jumittumista johonkin tiettyyn platformiin?
Rss

22.09.2013 klo 20.09 7 tykkää tästä

Pelaamatta konsolityhmennettyä paskaa.
Hipsteri

22.09.2013 klo 20.25 10 tykkää tästä

^ Näkemättä yksinäinen PC-runkkari.
OlinVäärässä

22.09.2013 klo 22.04 4 tykkää tästä

Luulin että konsolifanipoikuus oli pahaa tällä sivustolla...
Derp

23.09.2013 klo 01.27 2 tykkää tästä

tagmaninPalvelija kirjoitti:
Pc jonnejen itku on mainiota kuultavaa :D

Ei itketä todellakaan kun on tulossa paskaa.

Enemmän itkettää RPG-pelaamisen nykytilanne.
Talmunen

Rekisteröitynyt 20.12.2010

23.09.2013 klo 03.01 1 tykkää tästä

kivannäköistä miljöötä
fffdsf

23.09.2013 klo 10.51 1 tykkää tästä

Muita alustoja kehiin, niin rupeaa kiinnostelemaankin.
Tirsk

23.09.2013 klo 11.50 1 tykkää tästä

Saara kirjoitti:
PelleHermanni kirjoitti:
Ei PC-versiota?

Paska peli kyseessä sitten.


No niinpä! Konsolit tarjoo pelkkää paskaa! En ymmärrä miks kehittäjät ei tajua että konsoli pelit on paskoja. Tekisivät PC.lle niin olis laadukasta! Idiootit.


Tirsk.
sexyheroslut

24.09.2013 klo 17.07

pakollinen perseperseperse ostan panisin

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA