Tuorein sisältö

South Park -roolipeli saapuu viimein

25.09.2013 klo 22.13 | Luettu: 11082 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Lähellä limboonkin joutumista ollut South Park: The Stick of Truth -roolipeli Obsidianilta ja Ubisoftilta on nyt siinä vaiheessa, että sille on lätkäisty julkaisupäivä. Cartmanin ja kavereiden kanssa pääsee seikkailemaan 12.joulukuuta PS3:lla ja X360:lla.

Tämän kunniaksi pelistä on julkaistu myös uusi traileri. Peli siis näyttää tältä - South Parkilta.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Viikon toinen Valve-... Rockstar kertoo itse... >

Keskustelut (18 viestiä)

AnimePaska

25.09.2013 klo 22.27 4 tykkää tästä

Miten niin viimein? Ketä v****a kiinnostaa koko park vielä?
minua_kiinnostaa

25.09.2013 klo 22.31 8 tykkää tästä

Nähtävästi tulee myös PC:lle...
vilke

25.09.2013 klo 22.31 51 tykkää tästä

AnimePaska kirjoitti:
Miten niin viimein? Ketä v****a kiinnostaa koko park vielä?


Minua ja miljoonia muita.
SPfani

25.09.2013 klo 22.32 7 tykkää tästä

Hah! Pakkohankinta! :D
manu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

25.09.2013 klo 22.51 4 tykkää tästä

AnimePaska kirjoitti:
Miten niin viimein? Ketä v****a kiinnostaa koko park vielä?


Siten viimein, että peli viivästyi THQ:n kaatumisen vuoksi.
lolled

Rekisteröitynyt 13.02.2011

25.09.2013 klo 23.35 1 tykkää tästä

Sopivasti taitaa tulla veronpalautukset ennen julkaisua :)
temez69

Rekisteröitynyt 24.12.2011

25.09.2013 klo 23.54 18 tykkää tästä

Taidan syväjäädyttää itseni muutamaksi kuukaudeksi. Adios.
enOsta

26.09.2013 klo 00.03 1 tykkää tästä

South Park on niin viime vuosikymmenen juttu kuin jokin vaan voi olla.
Asko78

26.09.2013 klo 03.38

South PArk on 90,00 ja 10 lukujen juttu sekä tulee sitä varmaan olemaan vielä 20:kin.
Xbox360 versio lähtee ostoon.
Cartman

26.09.2013 klo 04.09 1 tykkää tästä

temez69 kirjoitti:
Taidan syväjäädyttää itseni muutamaksi kuukaudeksi. Adios.

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSm35
Petelius86

Rekisteröitynyt 07.10.2009

26.09.2013 klo 07.00

Vihdoinkin!!!!!
Alajarvi84

Rekisteröitynyt 09.11.2011

26.09.2013 klo 08.42

Vihdoin ja viimein :D
Lichi

Rekisteröitynyt 04.09.2011

26.09.2013 klo 10.16 1 tykkää tästä

Ja PC versiolle on annettu julkaisupäiväksi 10.12.2013, jos sitä ei sitten sen jälkeen ole vielä lykätty. Miksi näistä uutisesta jätetään aina se olennaisin, eli koska julkaistaan PC:lle pois?
manu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

26.09.2013 klo 10.36

Lichi kirjoitti:
Ja PC versiolle on annettu julkaisupäiväksi 10.12.2013, jos sitä ei sitten sen jälkeen ole vielä lykätty. Miksi näistä uutisesta jätetään aina se olennaisin, eli koska julkaistaan PC:lle pois?


Ubisoftilta eilen saapuneessa tiedotteessa kerrottiin, että "The Windows PC release date will be shared at a later time. "
Southparkket

26.09.2013 klo 11.10

manu kirjoitti:
Ubisoftilta eilen saapuneessa tiedotteessa kerrottiin, että "The Windows PC release date will be shared at a later time. "
Tuo olisi kannattanut lisätä uutiseen. Ehdin jo innostua.
Glxblt

26.09.2013 klo 17.10 3 tykkää tästä

Lichi kirjoitti:
Ja PC versiolle on annettu julkaisupäiväksi 10.12.2013, jos sitä ei sitten sen jälkeen ole vielä lykätty. Miksi näistä uutisesta jätetään aina se olennaisin, eli koska julkaistaan PC:lle pois?


Pitääkö tietää milloin laittaa torrentit tulille?
timmy

27.09.2013 klo 00.59

puhutaankohan tuossa pelissä itse, vai ?? .. Jimmy Valmer olisi vaikea puhua ilman digitaalista toistoa :) .. ja Suomalaisten täytyisi kielitaidollaan tyytyä Timmyyn?
badworld

27.09.2013 klo 11.18

South Park Rally on edelleen paras. Lisenssipelien kuuluu vaan ottaa kaikki tunnistettavat piirteet ja raiskata niitä, eikä yrittää keksiä jotain omaa. Tääkin on kuin vain yksi jakso lisää ohjelmasta joka unohtuu parissa minuutissa.

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA