Tuorein sisältö

Crash Bandicoot palaamassa Sonyn huostaan?

22.11.2013 klo 11.00 | Luettu: 6172 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Redditissä kerätään todistusaineistoa siitä, että Sony on todennäköisesti ostanut Crash Bandicoot -pelisarjan Activisionilta takaisin itselleen.

Huhuja ostoaikeista liikkui jo kesällä ja nyt Activisionin ylläpitämä Crash Bandicoot -sivusto on kadonnut linjoilta. Samalla Activisionin sivuilta ovat kadonneet kaikki viittaukset kyseiseen pussimäyrään.

Jos Sony on hankkinut pelioikeudet takaisin itselleen, on myös mahdollista, että Crash päätyy Naughty Dogille, mikä sykähdyttäisi varmasti pelin fanien sydämiä.

Touhu saattaa liittyä myös näihin uutisiin:

- Parappa The Rapper ja muita Sony-pelejä indiekehittäjien vastuulle?
- Sony kerää listaa pelaajien suosikeista: Shenmue luvassa PlayStationille?



Päivitys: PS4:n julkaisutrailerista löytyy tällainen vinkki (Lähde: AllGamesBeta.)


V2.fi | Manu Pärssinen
< Illan autopeliuutise... Telltalen unelmaproj... >

Keskustelut (20 viestiä)

Eketys

22.11.2013 klo 11.06 33 tykkää tästä

Kyllä kiitos!!!
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

22.11.2013 klo 11.27 24 tykkää tästä

Tämä olisi aivan mahtava homma, jos Crash siirtyisi takaisin Naughty Dogille.
MarkkinaVesa

22.11.2013 klo 11.31 35 tykkää tästä

- 50% tehokkaampi
- 100€ halvempi
- Ei kuluttajan muroihin kusemista
- Crash Bandicoot

Jep. Jos Crash on tulossa takaisin Sonylle, niin lähtee samantien PS4 ostoon.
pthon

22.11.2013 klo 12.32 2 tykkää tästä

Universal teki häpeällisen valinnan kun vaihtoi kehitysfirman ja myi spyron ja crashin Activisionille. Sonyn omistuksessa tämä tuntuisi siltä, että Crash sarja ei jäisi unohtumaan
Satakieli90

22.11.2013 klo 13.05 9 tykkää tästä

Hoo!! Satuin jotenkin aavistamaan, että Crashista kuullaan vielä!! Jahuu!! :D Vielä Spyro takaisin alkuperäiselle maailmalle, niin sitten on kaikki ysäriluvun Sony-klassikko pioneerit kasassa! :D
Tätä uutista tullaan seuraamaan, toivottavasti hyviä päätöksiä. :D
Uncharted

22.11.2013 klo 13.30 5 tykkää tästä

Keskittyisivät vaan Unchartedeihin ja The Last of Usin jatkoon. Ei kiinnosta jotkut lasten tasoloikat. Olihan ne huippuja pelejä sillon aikanaan PS1:llä, mutta ei niitä jaksais enää nykypäivänä, oli tekijänä Naughty Dog tai ei. Tottakai ND sais kuitenki aikaan laadukkaampia tekeleitä kuin mitä nuo PS2:n / Xboxin Crashit oli, mutta ihan sama.

Uutta Unchartedia odotan kuin kuuta nousevaa. En malta odottaa nähdä miltä Naughty Dogin seuraavan sukupolven peli näyttää. :)
Ebinaatti

22.11.2013 klo 13.40 7 tykkää tästä

Vihdoinkin oikeus on tapahtunut. Samaten vois EA:n salkkumiehet heittää manalan liekkeihin vuosikymmenen kestäneestä rahastuksesta ja kusettamisesta
Arcane

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

22.11.2013 klo 13.58 1 tykkää tästä

Viittaisiko tuo Taxi peräti Crazy Taxiin?
heke3232

22.11.2013 klo 14.14 4 tykkää tästä

Oli se kyllä kumma miten pahasti Crash Bandicoot onnistuttiin kusemaan heti, kun Naughty Dog ei pelejä tehnyt.
Joni

22.11.2013 klo 14.37 1 tykkää tästä

Omistiko Sony muka Crashiä koskaan?
jep

22.11.2013 klo 14.51 4 tykkää tästä

Crash bandicoot oli sonyn maskotti ps1. Et eiköhän ne sen omistanu
hall0n

Rekisteröitynyt 16.08.2011

22.11.2013 klo 16.00 7 tykkää tästä

Uncharted kirjoitti:
Keskittyisivät vaan Unchartedeihin ja The Last of Usin jatkoon. Ei kiinnosta jotkut lasten tasoloikat. Olihan ne huippuja pelejä sillon aikanaan PS1:llä, mutta ei niitä jaksais enää nykypäivänä, oli tekijänä Naughty Dog tai ei.


Mä pelasin just keväällä Crash ykkösen pitkästä aikaa läpi ja onhan se ihan helvetin hyvä tasoloikka. Osat 1-3 on ihan timangia vielä nykypäivänäkin. Jatko-osa näiden hengessä olisi enemmän kuin tervetullutta.

Unchartedit on kyllä tylsintä putkijuoksua mitä olen koskaan pelannut ja kakkosen jälkeen kiinnostus koko pelisarjaan on jossain origon alapuolella. Pelaajan vapaus on ihan nollissa, räiskintää yhtä paljon kuin keskiverto codin kampanjassa ja juoni mitäänsanomattoman mustavalkoinen. Jäljelle jää vain nätit grafiikat. Last of Usia en ole vielä pelannut, mutta toivottavasti se on niin kaukana Unchartedeista kuin vain mahdollista.

Nimim. Pitkän linjan Naughty Dog-pelien ja Sonyn konsolien kuluttaja.
MUN4G0GG3L14LF4

22.11.2013 klo 17.16 1 tykkää tästä

Oottekos jonnet miettineet että ihan yhtä hyvin Microsoft on voinut ostaa ton Crashin itelleen?
fly

22.11.2013 klo 17.27 1 tykkää tästä

MarkkinaVesa kirjoitti:
- 50% tehokkaampi
- 100€ halvempi
- Ei kuluttajan muroihin kusemista
- Crash Bandicoot

Jep. Jos Crash on tulossa takaisin Sonylle, niin lähtee samantien PS4 ostoon.


4 x ? Mistä olet noin päätellyt? Sonyhan poisti DRM vaatimukset tällä 1 päivityksellään. Puolet tehokkaampi millä mittapuulla? Omistatko jo molemmat? - Ei kuluttajan muroihin kusemista?? Ei Sony kehtaa myöntää omaa DRM versiotaan.

Molemmat konsolit varmaan on sun mittapuulla tehokkaita, kitise lisää niin voit jopa saada isukilta tehokkaann "tietsikan" tai mene niinkuin muutkin töihin!
sonyONtehokkaampi

22.11.2013 klo 17.36 3 tykkää tästä

fly kirjoitti:
Puolet tehokkaampi millä mittapuulla? Omistatko jo molemmat?

Nämä on aina parhaita nämä, jotka valehtelee itselleen :D
OmaanNilkkaan

22.11.2013 klo 18.06

V2.fi:n konsolisotajonnejen logiikkaa mukaillen, PS4 = lastenkonsoli confirmed?
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

22.11.2013 klo 18.36 4 tykkää tästä

fly kirjoitti:
MarkkinaVesa kirjoitti:
- 50% tehokkaampi
- 100€ halvempi
- Ei kuluttajan muroihin kusemista
- Crash Bandicoot

Jep. Jos Crash on tulossa takaisin Sonylle, niin lähtee samantien PS4 ostoon.


4 x ? Mistä olet noin päätellyt? Sonyhan poisti DRM vaatimukset tällä 1 päivityksellään. Puolet tehokkaampi millä mittapuulla? Omistatko jo molemmat? - Ei kuluttajan muroihin kusemista?? Ei Sony kehtaa myöntää omaa DRM versiotaan.

Molemmat konsolit varmaan on sun mittapuulla tehokkaita, kitise lisää niin voit jopa saada isukilta tehokkaann "tietsikan" tai mene niinkuin muutkin töihin!

Vieläkö jotkut foliohatut jaksaa luulla, että PS4:ssä on DRM joka poistetaan päivityksellä. Osta PS4 äläkä päivitä sitä, niin voit todeta että sillä pystyy pelamaan aivan normaalisti kaikkia levypelejä offlinessa.
Hohhoijaa

Rekisteröitynyt 19.11.2013

22.11.2013 klo 19.12 1 tykkää tästä

MarkkinaVesa kirjoitti:
Jos Crash on tulossa takaisin Sonylle, niin lähtee samantien PS4 ostoon.

Ilmeisesti luettelemasi asiat eivät sitten meinaakaan mitään? :D

Kiva jos tulee, tosin veikkaan että alkuperäisten tasolle ei kuitenkaan päästä. HD-remakekin kävis.
KissaPöydälle

22.11.2013 klo 20.31 2 tykkää tästä

Mille tasolle? Aina ollut köyhän miehen Mario.
säoottyhmä

23.11.2013 klo 10.41 1 tykkää tästä

MUN4G0GG3L14LF4 kirjoitti:
Oottekos jonnet miettineet että ihan yhtä hyvin Microsoft on voinut ostaa ton Crashin itelleen?

Joo, tekee kaikkien näiden vihjeiden perusteella aivan vittuna järkeä.

Kirjoita kommentti