Tuorein sisältö

Bandicoot ei ole loikkinut Sonylle, Activisionilla suunnitelmia

25.11.2013 klo 15.00 | Luettu: 3783 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Vahvoista huhuista ja vihjeistä huolimatta Crash Bandicoot ei ole lähtenyt Activisionilta minnekään, kertoo Polygon.

"Activision omistaa Crash Bandicootin ja tutkimme edelleen tapoja, joilla voisimme herättää rakastetun pelisarjan henkiin", kertoi Activisionin edustaja.

Sille ei kuitenkaan kerrottu selitystä, miksi kaikki viittaukset vilkkaaseen pussihukkaan on poistettu Activisionin sivuilta. Vai voisiko olla, ettei vasen käsi tiedä, mitä oikea tekee?

V2.fi | Manu Pärssinen
< Battlefield 4:n alku... Rockstar rekisteröi ... >

Keskustelut (16 viestiä)

Ebinaatti

25.11.2013 klo 15.14 48 tykkää tästä

HV t. Pelaajat
faktaatiskiin

25.11.2013 klo 15.43 12 tykkää tästä

Activisionin suunnitelmat, varmaa jöötiä tulossa. Nää Crash Mind over mutant sun muut vois työntää sinne minne aurinko ei paista. Toivottavasti Sony oikeesti hommais Crashin takas, lähtis PS4 samantien hankintalistalle.
Jenna

25.11.2013 klo 15.50 8 tykkää tästä

Siis millon nimestä Jonne on tullut jonkunsortin haukkumasana? En vaan ymmärrä...

Toivottavasti Naughty Dog saisi joskus rakkaan Crashinsa takaisin...
Juu

25.11.2013 klo 16.09 21 tykkää tästä

Eiköhän tästäki väännetä joku spyro skylandersin kaltainen lastenrahastuspeli.
Särmää

25.11.2013 klo 16.13 4 tykkää tästä

Ebinaatti kirjoitti:
HV t. Pelaajat

Tämä.
Crash takaisin Sonylle, ja joku muu kuin Naughty Dog (vaikka ovatkin maagisia) reboottaan Crashin. Tehkää tämä = Profit..?
Jonezi

Rekisteröitynyt 23.04.2007

25.11.2013 klo 16.25 34 tykkää tästä

"Activision omistaa Crash Bandicootin ja tutkimme edelleen tapoja, joilla voisimme herättää rakastetun pelisarjan henkiin"

Mulla on idea, myykää se takaisin Sonylle!
Make

25.11.2013 klo 17.28 4 tykkää tästä

EVVK, jos ei ole Sonyn peli.
BurBur

Rekisteröitynyt 25.11.2013

25.11.2013 klo 18.03 4 tykkää tästä

''joilla voisimme herättää rakastetun pelisarjan henkiin''
NO VAIKKA MYYMÄLLÄ SEN SONYLLE!
Crashed

25.11.2013 klo 18.13 5 tykkää tästä

Ketä kiinnostaa joku Crash Bandicoot, Super Mario 3D World julkaistaan tällä viikolla.
Sir_Rymylys

Rekisteröitynyt 11.04.2007

25.11.2013 klo 19.53

Möisivät Crashin Microsoftille :D
Itsdeadisntit

25.11.2013 klo 21.40 1 tykkää tästä

''tutkimme edelleen tapoja, joilla voisimme herättää rakastetun pelisarjan henkiin"
Oh no.
Heke3232

25.11.2013 klo 21.43 6 tykkää tästä

"Activision omistaa Crash Bandicootin ja tutkimme edelleen tapoja, joilla voisimme herättää rakastetun pelisarjan henkiin"

Mitä miettimistä siinä on? Alkuperäisen kaltainen tasoloikka kehiin hyvällä kenttien suunnittelulla ja se on siinä. Välillä tuntuu, että nämä pelifirmojen jannut ovat tyhmiä kuin saappaat.
Burnyousillyfool

25.11.2013 klo 21.57 8 tykkää tästä

Crashed kirjoitti:
Ketä kiinnostaa joku Crash Bandicoot, Super Mario 3D World julkaistaan tällä viikolla.
Koska kilpailu on turhaa paskaa ja pitäis olla vain yksi ultimaattinen peli per genre koska vitut vaihtoehdoista.
Crashed

26.11.2013 klo 14.30 1 tykkää tästä

Burnyousillyfool kirjoitti:
Crashed kirjoitti:
Ketä kiinnostaa joku Crash Bandicoot, Super Mario 3D World julkaistaan tällä viikolla.
Koska kilpailu on turhaa paskaa ja pitäis olla vain yksi ultimaattinen peli per genre koska vitut vaihtoehdoista.


Mikä kilpailu?? Mario on Mario ja Crash on pelkkä halpa kopio, jos tasoloikista puhutaan niin ei ole kilpailua.
ekaparempijoo

26.11.2013 klo 22.06

Mario on pikkulasten peli jossa ei ole vähänkään vanhemmalle yhtään mitään haastetta. Mutta kun pistät Crashit time trialille ja speedrunille niin alkaakin jo löytymään jotain syvyyttä

Ihan sama kuin jos vertais jotain Doomin pampampampampampampam-meininkiä johonkin Quakeen
FIGHT