Tuorein sisältö

Ubisoftin Tom Clancy -jättipeli myöhästyy

16.05.2014 klo 11.06 | Luettu: 6222 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Ubisoft tiedottaa, että tämän vuoden puolelle alustavasti odoteltu Tom Clancy's The Division näkee päivänvalon vuonna 2015. Näin se liittyy niiden lukuisien pelien joukkoon, joiden kehitysaikaa on pidennetty uuden konsolisukupolven alkumetreillä.

Massive, Reflections ja Red Storm -pelistudiot ovat ylpeitä tekemisistään eivätkä halua tehdä kompromissejä pelin laadussa, joten "peli julkaistaan, kun se on valmis".

Julkaisualustat ovat Xbox One, PS4 ja PC.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Söpö-Lindsey vingutt... Oi katsopas vaari tu... >

Keskustelut (8 viestiä)

sleepyruby

16.05.2014 klo 11.33 14 tykkää tästä

Parempi vaan että lykätään että ku laitettaan markkinoille liian aikaisin.

Tosin toinen mikä tulee mieleen on että uuden-sukupolven konsolit on sen verran vielä uutta, monimutkaista yms että pelien teko ei ole ihan helppoa.
lainaa
xCryonic

Rekisteröitynyt 13.10.2009

16.05.2014 klo 12.16 2 tykkää tästä

Tulee sen verran paljon mielenkiintoisia pelejä tänä vuonna että ei haittaa yhtään vaikka yksi niistä myöhästyisikin.

Onpahan aikaa pelata muitakin pelejä ja parempi myöhään kun ei milloinkaan ja saavat aikaa tehdä pelistä valmiin.
lainaa
ubishit

16.05.2014 klo 13.20 10 tykkää tästä

Downgrade confirmed!
lainaa
derp

16.05.2014 klo 13.38 4 tykkää tästä

sleepyruby kirjoitti:
Parempi vaan että lykätään että ku laitettaan markkinoille liian aikaisin.

Tosin toinen mikä tulee mieleen on että uuden-sukupolven konsolit on sen verran vielä uutta, monimutkaista yms että pelien teko ei ole ihan helppoa.

- x86 arkkitehtuuri
- monimutkaista yms
valitse yksi
lainaa
Bob

16.05.2014 klo 14.04 5 tykkää tästä

Luottaako joku muka Ubisoftiin vielä?
lainaa
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

16.05.2014 klo 15.49 6 tykkää tästä

derp kirjoitti:
sleepyruby kirjoitti:
Parempi vaan että lykätään että ku laitettaan markkinoille liian aikaisin.

Tosin toinen mikä tulee mieleen on että uuden-sukupolven konsolit on sen verran vielä uutta, monimutkaista yms että pelien teko ei ole ihan helppoa.

- x86 arkkitehtuuri
- monimutkaista yms
valitse yksi

Pelin kehittäjien näkökulmasta prosessorin arkkitehtuuri ei juurikaan vaikuta heidän työhönsä ellei tarkotuksena ole koodata peliä Assemblyllä. Mikä luo haasteita uusien konsolien kohdalla on valmistajan kehitystyökalut, rajapinnat, järjestelmät, kirjastot etc.
Muokannut: Bladekill 16.05.2014 klo 16.23 lainaa
SattumaVarmasti

16.05.2014 klo 16.52 5 tykkää tästä

Juu kummasti alkanut pelit lykkääntymään sen jälkeen kun Advace Warfaren traileri tuli pihalle.
lainaa
Hmm

17.05.2014 klo 01.07 2 tykkää tästä

SattumaVarmasti kirjoitti:
Juu kummasti alkanut pelit lykkääntymään sen jälkeen kun Advace Warfaren traileri tuli pihalle.

No ei siihen mitään sherlockkia tarvita tajuamaan että 100% varmaa myyntijyrää vastaan kampeaminen on täysin typerää.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova