Tuorein sisältö

Atarin viimeisin paluuyritys on varjo entisaikojen jätistä

19.06.2014 klo 17.03 | Luettu: 4165 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Atari on yhtiön nimenä käynyt vuosikymmenten aikana monenlaista omistajavaihdosta ja myllerrystä. Nyt uusin versio siitä on lähettänyt lehdistötiedotteen, joka valottaa tämänhetkisen Atarin strategiaa interaktiivisen viihteen tuotantoyhtiönä.

Tähän strategiaan kuuluvat muun muassa videopelit, internetkasinot, videosisältö sekä tuotelisensointi, johon sisältyvät sekä laitteet että vaatteet - tietenkin ikonisella Fuji-logolla varustettuina. Klassisia pelinimikkeitä tuupataan mobiililaitteille, PC:lle ja selaimiin. LGBT-yleisöä tavoitellaan, rahauhkapelialalle ryhdytään ja Youtubeen tuotetaan eksklusiivista sisältöä.

Lehdistötiedote kertoo, että tänä vuonna ollaan jo edistytty: RollerCoaster Tycoon 4 Mobile on tuupattu markkinoille (Metacriticissä arvostelujen keskiarvo 35/100) ja Haunted Housekin on nostettu haudastaan - se näyttää tältä :




V2.fi | Manu Pärssinen
< Tässä on muille Limi... Puoli tuntia Metal G... >

Keskustelut (2 viestiä)

Paaaaaskaaaa

19.06.2014 klo 18.58

Rayman Legendsin Wii U-lisälevelit rumemmilla graffoilla näköjään toi peli-idea.
lainaa
ProtecOHomppeli

19.06.2014 klo 19.32 9 tykkää tästä

Kuole Atari.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova