Tuorein sisältö

Wipeout-tekijöiden uusi peli on... noh, aika lailla Wipeout

26.09.2014 klo 21.46 | Luettu: 7005 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Studio Liverpool suljettiin pari vuotta sitten ja samalla Wipeout-pelisarja käytännössä kohtasi noutajansa. Studion työntekijät perustivat kuitenkin uuden yhteenliittymän nimetä R8 ja heiltä on tulossa peli nimeeeltä Formula Fusion. Arvatkaapa miltä se näyttää?

Kyllä vain, Wipeout-pelien faneille on luvassa hyviä uutisia, sillä vuonna 2015 PS4:lle, Xbox Onelle ja PC:lle julkaistava peli näyttää (ja kuulostaa) tältä.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Perjantai-illan peli... Tee-se-itse seikkail... >

Keskustelut (7 viestiä)

Huutaja

Rekisteröitynyt 16.06.2014

26.09.2014 klo 22.04

Wipeout radat olivat mutkaisempia
Muokannut: Mikko 27.09.2014 klo 11.15
ghjghhhg

26.09.2014 klo 22.31

Ei toi liian vakuuttavalta näyttäny, ite yhä odotan firespriten tekelettä.
sunnuntaiajelu

26.09.2014 klo 22.57

Juu nykyaikana odottais jotain edes Mario Kart -tason seinillä ja katossa ajoa saati sitten Wipeouteissa olleita käännöksiä kuolleilla kulmilla
apex

Rekisteröitynyt 21.12.2010

26.09.2014 klo 22.57 2 tykkää tästä

Kiva että saadaan pc-versio. Wipeout ja sen musat on parhaita pelimuistoja PS2-ajalta.
Muokannut: apex 27.09.2014 klo 00.01
Duster

Rekisteröitynyt 03.01.2008

26.09.2014 klo 23.06

Uuuu, olisiko tämä enemmän nyt ns. oikea autopeli. Eli pelissä on kunnon uramoodi vähän samaan tyyliin kuin normaaleissa autopeleissä.

Itse myös diggaan siitä, että meno näyttää olevan nyt vähän rauhallisempaa, eikä ihan niin reaktiopohjaista kuin mitä tämä PS3:n Wipeout HD oli. Silti muistelen lämmöllä ekaa Wipeouttia ja sen jatko-osaa Wipeout 2097. Niiden pelien soundtrack on myös jäänyt elävästi mieleen.
arunsunn

26.09.2014 klo 23.41 1 tykkää tästä

Ihan kivan näköinen mutta puuttuu se vauhdin tunne joka Wipeouteissa oli. Meh.
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

27.09.2014 klo 11.26

Näyttää umpitylsältä. Paras wipeout edelleen on Wip3out PS1:lle. Toki PS3:n wipeout oli myös aika mannaa katsottavaa.

https://www.youtube.com/watch?v=EXDI1OPSfm0

Kirjoita kommentti


140