Tuorein sisältö

Mitä? Eikö Fallout 4:ää saakaan ennakkotilattua pullonkorkeilla?

18.06.2015 klo 13.00 | Luettu: 9045 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Pullonkorkkien pitäisi olla aivan käypää valuuttaa, kun puhutaan Fallout-peleistä. Tätä mieltä oli ainakin "GatorMacheteJr", joka lähetti Bethesdalle 2240 pullonkorkkia tavoitteenaan ennakkotilata Fallout 4.

Kirjeessään korkkikeräilijä vannoo Fallout-faniuttaan sekä selvittää, kuinka opiskeluaikana on niin paljon korkkeja päässytkin kertymään. Bethesda ei ole vielä pakettia ilmeisesti saanut, eikä asiaa kommentoinut, mutta niin paljon miekkosen idea on netissä kiertänyt, että eiköhän pelifirman PR-tiimi GatorMacheteJr:n jotenkin palkitse...


V2.fi | Manu Pärssinen
< Lepakkoauton laatu o... Tony Hawk Pro Skater... >

Keskustelut (11 viestiä)

Esa

18.06.2015 klo 13.09 31 tykkää tästä

Miksi otsikko piti vääntää tuohon muotoon, kun varmuutta ei vielä ole?
ok---

18.06.2015 klo 13.30 5 tykkää tästä

mietin samaa, eka otsikossa lukee että sitä ei pysty ostamaan pullonkorkeilla, ja sitten lopussa lukee "että eiköhän pelifirman PR-tiimi GatorMacheteJr:n jotenkin palkitse..." ?
rnd

18.06.2015 klo 13.38

Hitto, itellä olis ollu vielä enemmän korkkeja samaa tarkoitusta varten. :(
Moksou

Rekisteröitynyt 26.04.2013

18.06.2015 klo 14.42

rnd kirjoitti:
Hitto, itellä olis ollu vielä enemmän korkkeja samaa tarkoitusta varten. :(
Mitä niille tapahtu?
sonnitonniy

18.06.2015 klo 17.37 5 tykkää tästä

Noh juhannuksena tulee tuplasti tuo korkki määrä jos niille kelpaa karhun korkit
cs_bot

Rekisteröitynyt 29.05.2007

18.06.2015 klo 17.59 1 tykkää tästä

Olis nyt edes maalannut ne nuka cola väreihin, niin olisi sentään nähnyt jotain vaivaa.
jfsepiofsdpij

18.06.2015 klo 18.01

pelkkää (nuka)kolaa ja sarsaparillaa kiitos
Bethesda

18.06.2015 klo 21.11 12 tykkää tästä

Kiitos kun lähetit meille laatikollisen paskaa.
Kopsu

Rekisteröitynyt 16.02.2014

22.06.2015 klo 10.29

Miksi Bethesdan pitäisi palkita? Eivätkö ihmiset oikeasti kykene käyttämään järkeään?
hyp4

24.06.2015 klo 09.12 1 tykkää tästä

Olihan tää ihan hassu juttu :)
Veteraani

04.09.2015 klo 17.05

Jos tuossa on "vain" 2240 pullonkorkkia, niin vähän kyllä hämmästyttää, miten FO-hahmoni pystyvät kantamaan mukanaan kymmeniä tuhansia pullonkorkkeja ilman että ne painavat mitään taikka vievät tilaa.

"Ostanpa tuon kiväärin, hinta 7000 capsia". *kaataa kottikärryllisen pullonkorkkeja kaupan lattialle*. Ole hyvä ja laske!

Kirjoita kommentti