Tuorein sisältö

Seagatelta kahden teran kovalevy Xboxeille

05.08.2015 klo 18.30 | Luettu: 7538 kertaa | Teksti: Erkki Mervaala

Digitaalisten pelien yleistyessä konsoleiden kovalevyt tuppaavat täyttymään entistä nopeammin. Tänään Gamescomissa julkistettiin uusi Seagaten Game Drive for Xbox eli kahden teran kovalevy, joka on tarkoitettu toimimaan molempien Xbox Onen ja Xbox 360:n kanssa.

110 dollarin hintaan myytävässä ulkoisessa kovalevyssä on USB 3.0 -liitännät, ja laite näyttää varsin hyvin Xboxin maailmaan sopivalta. Kovalevy julkaistaan myöhemmin elokuussa.

Lähde: The Verge

Päivitys: Otsikon virhe korjattu, gigan -> teran

V2.fi | Erkki Mervaala
< Comceptin Mighty No.... Final Fantasy XV Act... >

Keskustelut (11 viestiä)

Tahvo

Rekisteröitynyt 18.01.2010

05.08.2015 klo 18.46 1 tykkää tästä

"Seagatelta kahden gigan kovalevy Xboxeille"
Juu paljon muistia mutta jutussa lukee 2 Teran
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

05.08.2015 klo 18.46 1 tykkää tästä

Niin että tavallinen ulkoinen kiintolevy, joka nyt on vain satuttu brändäämään ja muotoilemaan sopivasti?
juki

05.08.2015 klo 18.48 6 tykkää tästä

Ei kannata ostaa segaten kovalevyjä.
2gigaa

05.08.2015 klo 19.00

toimittaja taas osannu kirjottaa.
D1tt0

05.08.2015 klo 19.05

2 gigan? Edes OS ei mahtus siihen
jipfsdfsdji

05.08.2015 klo 19.16

Öö 360 salliiko se muka nykyään enemmän kuin 32 gigaa vitun paskalaatikko
Loki

05.08.2015 klo 20.08 2 tykkää tästä

"paskalaatikkoon" tuli päivitys mikä sallii suuret kiintolevyt eikä ole enään rajoitettu 2 x 32gb muistitikkuihin.
Volkspolizei

05.08.2015 klo 21.04 2 tykkää tästä

Arvoisat V2:n ylläpitäjät nyt olisi varmaan aika alkaa vaatia jonkunlaista tasoa uutisten kommenttikenttiin, nää PS jonnet häpäisee teidän hienon sivuston...

"Öö 360 salliiko se muka nykyään enemmän kuin 32 gigaa vitun paskalaatikko"

""paskalaatikkoon" tuli päivitys mikä sallii suuret kiintolevyt eikä ole enään rajoitettu 2 x 32gb muistitikkuihin."
Orbon

05.08.2015 klo 21.32 1 tykkää tästä

MJR2312 kirjoitti:
Niin että tavallinen ulkoinen kiintolevy, joka nyt on vain satuttu brändäämään ja muotoilemaan sopivasti?


Kävi tismalleen sama mielessä. En kyllä Seagaten roskakovoihin koskisi pitkällä tikullakaan. Western Digitaliin ja Buffaloon luotamme!
Talmunen99

Rekisteröitynyt 23.06.2015

05.08.2015 klo 23.23

tarvis uuden kovon omaan boxiin, tuo 500 gigaa ei riitä mihinkään saatana, mistäs saisi halvalla vaikka teran?
Kopsu

Rekisteröitynyt 16.02.2014

06.08.2015 klo 16.22 3 tykkää tästä

Hienoa. Minun PC on tukenut niitä jo vuodesta 2007.

Kirjoita kommentti