Tuorein sisältö

Kokorajoituksia, suoritusongelmia ja äänettömyyttä – Fallout 4:n PS4-modit vaativat vielä paljon työtä

20.06.2016 klo 19.00 | Luettu: 2822 kertaa | Teksti: Erkki Mervaala

Fallout 4:n modit eivät näytä toimivan aivan toivotulla tavalla PlayStation 4:n betatestauksessa. Viime viikolla PC:lle julkaistussa päivityksessä modityökalu Creation Kit sai tuen PS4-modien siirtämiseen.

Suurimmiksi ongelmiksi ovat nousseet PC:n äänitiedostojen toisto-ongelmat PlayStation 4:llä ja moditiedostojen 900 megatavun kokorajoitus. Myös PC-modien tekstuurien käyttäminen voi johtaa muisti- ja suoritusongelmiin.

Bethesda kertoo työstävänsä ratkaisua edellä mainittuihin ongelmiin Sonyn kanssa.

Fallout 4:n modituki saapui Xbox Onelle toukokuun lopussa ilman suurempia ongelmia. Xbox Onen modien koko on rajoitettu kahteen gigatavuun.

Päivityksen myötä myös modisivuston turvallisuutta parannettiin. Modien lataaminen Bethesda.netiin vaatii nyt Fallout 4:n omistamisen Steamiin yhdistetyn Bethesda.net-käyttäjätilin kautta. Turvallisuustoimien tiukentaminen on seurausta kuun alussa ilmoitetusta modien "varastamisesta".

PS4-modien suljetun betatestauksen on määrä alkaa lähiaikoina. PS4-modeja Bethesda.netiin ladanneet modaajat tulevat saamaan kutsun PS4 Mods Closed Beta -forumeille.

Lue lisää päivityksestä täältä.

V2.fi | Erkki Mervaala
< Porschet kruisaileva... Kolmas Bayonetta on ... >

Keskustelut (3 viestiä)

LateHuominen

Rekisteröitynyt 18.01.2015

20.06.2016 klo 20.38

Pitäisihän modien toimia ps4:llä paljon paremmin kuin xbox onella, onhan ps4 niin paljon parempi teknisesti, eikös olekin?
bdbnsfoivbh

20.06.2016 klo 21.38 1 tykkää tästä

no mitä vittua siinähän lukee. urpot bethesdalla ovat laittaneet xbonelle isommat rajat kun gates on rahatukon kanssa uhkaillut
jossu812

20.06.2016 klo 22.26

Veikatenkin on Sonyn oma päätös nuo rajat

Kirjoita kommentti



V2.fi:n JOULUKISA
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova