Tuorein sisältö

EA reputti maantiedossa

06.03.2008 klo 13.40 | Luettu: 11020 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Electronic Artsin toimiston seinällä lienee ikääntyneen puoleinen maailmankartta tai sitten paketteihin tekstejä tekevät ovat pelanneet taskukonsoleilla maantiedon tunneilla. Keski-Eurooppaan levitettävässä Army of Twon pakkauksessa on nimittäin käynyt pieni historiallis-maantieteellinen moka.

Pakkauksen takana kerrotaan, että pelaajan tulee olla yli 13-vuotias rekisteröidäkseen pelinsä Unkarissa tai Tsekkoslovakiassa. EA:ta olisi kenties syytä muistuttaa siitä, että Tsekkoslovakia hajosi hieman yli 15 vuotta sitten.

Lähde: Kotaku

V2.fi | Matti Lintula
< The Sims 3:lle avatt... Sony ja Microsoft ne... >

Keskustelut (19 viestiä)

gheeD

Rekisteröitynyt 03.01.2008

06.03.2008 klo 14.07

Hahhah! Kuinka se nyt tolleen..? :D
Irichanu

06.03.2008 klo 14.30

Eihän tässä vielä mitään pahaa ole päässyt tapahtumaan, EA vain ostaa jonkun maan ja nimeää sen Tsekkoslovakiaksi.
pumm1

Rekisteröitynyt 22.01.2008

06.03.2008 klo 14.32

Eikös EA ole USA:sta? :D Jos näin oli, niin tämän nyt saattoi ennustaakkin..
Stifler

Rekisteröitynyt 24.01.2008

06.03.2008 klo 14.48

"Evo."
Typo

Rekisteröitynyt 17.09.2007

06.03.2008 klo 14.59

http://failblog.wordpress.com/
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

06.03.2008 klo 15.06

The United States of America. :)

Edit: Ettei arska menetä yöuniaan.
kaktuz

Rekisteröitynyt 27.05.2007

06.03.2008 klo 15.18

joo perus usa meininkiä
Marse

06.03.2008 klo 15.47

mee kotii nukkuu EA
Sundance_Kid

Rekisteröitynyt 05.02.2008

06.03.2008 klo 16.59

On siinä tsekin- ja slovakian pelaajilla ihmettelemistä. Kumpaa lie tarkoittivat vaiko kumpaakin.
arska

06.03.2008 klo 17.01

Täällä mollataan jenkkejä vaikka ei itse osata oikeinkirjoitusta: ennustaakkin, United States of America. (-k, +The)
pumm1

Rekisteröitynyt 22.01.2008

06.03.2008 klo 17.10

arska kirjoitti:
Täällä mollataan jenkkejä vaikka ei itse osata oikeinkirjoitusta: ennustaakkin, United States of America. (-k, +The)
Varmasti nuo ovat yleisiä virheitä, mitä moni tekee.
arska

06.03.2008 klo 17.20

ahem: "joita", "mitä" viittaa koko lauseeseen :D
kunhan vaan auon päätäni :)
Kuolema

Rekisteröitynyt 25.02.2008

06.03.2008 klo 17.22

pumm1 kirjoitti:
Varmasti nuo ovat yleisiä virheitä, mitä moni tekee.


Ei muuta asiaa mihinkään suuntaan.
bloblo

Rekisteröitynyt 11.04.2007

06.03.2008 klo 17.33

arska kirjoitti:
Täällä mollataan jenkkejä vaikka ei itse osata oikeinkirjoitusta: ennustaakkin, United States of America. (-k, +The)

Kuinka nämä asiat (oikeinkirjoitus ja maantieto) liittyvät toisiinsa? Ja miksi ei saisi mollata EA:ta huonosta maantietämyksestä, jos ei välitä väärinkirjoituksesta / osaa kirjoittaa kieliopillisesti oikein?

Kyllä päätään saa aukoa, jos siihen on hyvä syy...
TaiZuuni

Rekisteröitynyt 01.06.2007

06.03.2008 klo 17.42

http://img186.imageshack.us/my.php?image=img0022zl5.jpg

Tollanen virhe on myös lostin kannessa.
leFroid

Rekisteröitynyt 11.04.2007

06.03.2008 klo 19.18

arska kirjoitti:
Täällä mollataan jenkkejä vaikka ei itse osata oikeinkirjoitusta: ennustaakkin, United States of America. (-k, +The)
Nähtävästi et ole nähnyt erinäisiä videoita, joissa jenkeiltä kysellään maantieteellisiä kysymyksiä.
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

06.03.2008 klo 19.50

arska kirjoitti:
Täällä mollataan jenkkejä vaikka ei itse osata oikeinkirjoitusta: ennustaakkin, United States of America. (-k, +The)

En ollut kirjoittamassa englannin ainetta, virallista ilmoitusta tms. joten säästä angstisi. Sitäpaitsi maantieto ja oikeinkirjoitus ovat kaksi täysin eri asiaa.
Nizza

Rekisteröitynyt 12.04.2007

06.03.2008 klo 19.57

Ei voi muuta kun, jälleen kerran, ..

http://www.youfail.org/
H1PH0P

Rekisteröitynyt 19.01.2008

06.03.2008 klo 22.52

Aika hieno virhe :)

Kirjoita kommentti