Tuorein sisältö

Dead Spacen pause-hämmennys sai selityksen

12.03.2008 klo 13.32 | Luettu: 2267 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Aiemmin huhuttiin, ettei Dead Space -kauhutoimintapelissä olisi lainkaan pelin pysäyttävää pause-toimintoa. Omituisen huhun takana oli kuitenkin yksinkertainen väärinymmärrys, jonka pelin tuottaja Glen Schofield on nyt oikaissut.

Väärinymmärretyllä lausunnolla oli tarkoitus kertoa, ettei pelin taistelua voi pysäyttää kesken kaiken pelkkää mukana kannetun tavaravalikoiman läpikäymistä varten, vaan aseet on ladattava ja varusteet oltava valmiina käsillä jo ennen taisteluun ryhtymistä. Schofield tahtoo pelaajien kokevan panosten vähyydestä ja elinvoiman hupenemisesta koituvaa aitoa pelkoa.

Dead Space julkaistaan lokakuussa PlayStation 3:lle ja Xbox 360:lle.

Lähde: Kotaku

V2.fi | Matti Lintula
< Sega työstää uutta k... Ensimmäiset tiedot S... >

Keskustelut (1 viestiä)

John4300

13.03.2008 klo 09.56

Mielestäni nopea aseidenvaihto on pelkästään hyvä asia, tulee mieleen vähän RE4 ja tahmea aseenvaihto. Kesken jännittävän päävastuksen oli melko anti-tunnelmallista vaihtaa asetta.

Kirjoita kommentti



www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova