Tuorein sisältö

Ghost Recon: Wildlands saa kaivatun pelitilan syksyllä ilmaiseksi

22.07.2017 klo 11.00 | Luettu: 4734 kertaa | Teksti: Markus Mesiä


Moninpeliin vahvasti painottaneesta Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlandsista puuttui aikanaan keskeinen pelitila, mutta nyt kilpailevat soturit ovat saamassa herkkunsa. Pelaajien välinen PvP-tila aukeaa syksyllä.

Sitä edeltää kuitenkin 4v4-matseihin pohjautuvan tilan beta. Testijakso käydään kesän aikana kaikilla alustoilla siten, että jokainen halukas pääsee osallistumaan.

PvP-tila on lopulta valmistuessaan ilmainen päivitys.


V2.fi | Markus Mesiä
< Sonic saa uuden veri... Muistatko Taru sormu... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (5 viestiä)

douhh353

22.07.2017 klo 15.38 2 tykkää tästä

Minkä takia näitä 56k/isnd aikaisia pientiimimatseja. Jo 2010 MAG teki guinnessin world recordsin 256 pelaajalla PS3LLA. Jokin mättää teknologiassa tai jokin taho haluaa estää kunnon partyt.
lainaa
Echou

Rekisteröitynyt 02.11.2008

22.07.2017 klo 16.34

douhh353 kirjoitti:
Minkä takia näitä 56k/isnd aikaisia pientiimimatseja. Jo 2010 MAG teki guinnessin world recordsin 256 pelaajalla PS3LLA. Jokin mättää teknologiassa tai jokin taho haluaa estää kunnon partyt.

Pientiimimatsit > 250:n henkilön sekasortoinen pilluralli
lainaa
nveriohwior

22.07.2017 klo 16.46 1 tykkää tästä

Joku vois kyl tehdä Quake kakkosen jossa on 5 000 pelaajan moninpeli

Mutta joo kunnolla toimiva megasota vaatisi aika paljon enemmän kuin mitä nykypeleissä tarjotaan. Pitäisi olla satojen kilometrien kartta täynnä mökkejä, kuoppia, luolia, vesiä, metsikköjä. Pitäisi olla johtajapelaajia tai vähintään A.I. neuvonantajia kertomassa mitä vittua kaikkialla tapahtuu. Pitäisi olla ajoneuvoja ja kuljetuksia joita jonnepelaajat eivät pääse sotkemaan. Ja sellaista ei ysäritekniikalla tehdä joten nettikaistaa vaatii moninkertaisen määrän nykyään tarjolla olevaan. Että ehkä sitten 2040.

Onhan netti täynnä modeja ja pikkupelejä joissa koko idea on kyykyttää koneet laittamalla isolle alueelle miljoona ukkoa ja esinettä, mutta niistä kyllä näkee että tekijä on ollut joku 5v kakara joka haluaa vaan nähdä vilkkuvia värejä ja muotoja.
lainaa
Eutanasianasialla

23.07.2017 klo 10.56 1 tykkää tästä

douhh353 kirjoitti:
Minkä takia näitä 56k/isnd aikaisia pientiimimatseja. Jo 2010 MAG teki guinnessin world recordsin 256 pelaajalla PS3LLA. Jokin mättää teknologiassa tai jokin taho haluaa estää kunnon partyt.

Tässä kommentissasi autismin määrä on suuri. Jokin taho haluaa estää kunnon partyt? Pelin yksin pelissäkin on koko ajatus sidottu sen ympärille että pieni erikoisjoukko johon kuuluu 4 sotilasta taistelee. Nyt sinä haluat ghost tiimin missä on satoja miehiä? Tajuatko että tämä peli ei ole sitä varten? Samoin kun vaikka nhl:ssä ei kentälle voi laittaa 256 pelaajaa koska se olisi paalin Nhl ikinä.
lainaa
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

23.07.2017 klo 13.32 1 tykkää tästä

douhh353 kirjoitti:
Minkä takia näitä 56k/isnd aikaisia pientiimimatseja. Jo 2010 MAG teki guinnessin world recordsin 256 pelaajalla PS3LLA. Jokin mättää teknologiassa tai jokin taho haluaa estää kunnon partyt.

En ole MAG:ia pelannut, mutta tuollaisissa isojen pelaajamäärien peleissä tekniset ongelma ovat vain yksi osa-alue. Pelisuunnittelun ongelmat kasvavat lähes expotentiaalisesti tuollaisessa tilanteessa kun pienemmissä kartoissa pelistä tulisi CoD-tyylinen ADHD-clusterfuck missä kaikki räjähtelee ja jengi ammuskelee aseilla minne sattuu ja isommissa kartoissa taas pitäisi pitää huoli että jengi osaa toimia yhdessä, tietää minne mennä jne mihin taas keskimääräisellä pelaajalla ei mitenkään riitä kärsivällisyys tai keskittymiskyky.
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova