Tuorein sisältö

Acerilta tulossa konsolimainen pelikone?

17.03.2008 klo 14.25 | Luettu: 5365 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Kotaku huhuilee PC-valmistaja Acerin hamuavan entistä vahvemmin pelimarkkinoille. Yhtiön nuorempi varajohtaja, James T.Wong on kuuleman mukaan ihastunut konsoleiden yhdenmukaisuuteen ja Acer suunnittelee nyt avoimen standardin PC-pohjaista pelikonetta, jossa olisi pohjalla sama idea.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Kiinalaiset munkit r... Liven Puzzle Questii... >

Keskustelut (10 viestiä)

joopajoo

17.03.2008 klo 16.35

jaaha, tässä kuussa on näköjään Acerin vuoro haikailla pelikonsoli-pc:stä...
gheeD

Rekisteröitynyt 03.01.2008

17.03.2008 klo 16.36

Jaahas, pelikone joka on täynnä Acer kirjoitusta, peleissä hyppää aina acer logoja ja alarurudussa acer merkki? Tuntuu, että hirveetä Acer mainontaa on tuon vehkeen kyljessä, ja pelissä sisällä myös, kuten esim acer koneissa, omia Acer ohjelmia jne...
Timantti

17.03.2008 klo 16.38

Saattaa pelastaa pc-pelaamisen varmalta tuholta...
Duster

Rekisteröitynyt 03.01.2008

17.03.2008 klo 17.28

Timantti kirjoitti:
Saattaa pelastaa pc-pelaamisen varmalta tuholta...

Tuskin. PC pelaaminen kun ei tarvitse pelastamista. Enkä muutenkaan usko oikein mihinkään "PC-konsoliin". Useat PC pelaajat tykkäävät kasata koneensa itse, saa juuri sitä mitä tilaa ja sellaisen koneen kuin itse haluaa.

Toisaalta voihan tämä Acerin PC konsoli onnistuessaan tuoda PC pelaamista helpommaksi sellaisille joille PC:n ylläpito on liian vaikeaa, mutta en oikein näe sitä miten Acer meinaa tässä onnistua.
maanantai

17.03.2008 klo 17.39

Äsh aika utopistinen ajatus joka voi jäädä taas haaveeksi luoda PC-konsolia. Tarvitaan pakolliset palomuurit, virusturvat, spywaren ja adwaren poistajat, rekisterin putsaajat ja ties mitä, vaikka riippuu vähän mikä käyttis pohjalla on. Mitenkäs sitten kontrollit? Jos näppiksellä ja hiirellä pelataan niin se olis sama kun sijoittais tietokoneeseen. Jos padilla niin sama kun ostais Xboxin tai Pleikkarin, niiltäkin kun löytyy myös näitä PC-multiplattareita ihan riittäviin. En oikein jaksa uskoa ajatukseen PC-konsolista. Ainahan tilaa on yhdelle uudelle konsolille markkinoilla, mutta sen pitäis selvästi erottua kilpailijoistaan jotta siitä vois kiinnostua.
Typo

Rekisteröitynyt 17.09.2007

17.03.2008 klo 19.05

PC pelien valmistajien pitäisi tehdä peleistänsä entistä helpommin muokattavia, modit ovat pc:n suola.
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

17.03.2008 klo 19.26

Ei tällaista tarvita. Kone vanhentuisi nopeasti ja koneen päivittäminen maksaisi varmaan omaisuuden. Ei kiitos.
Stifler

Rekisteröitynyt 24.01.2008

17.03.2008 klo 20.34

Jos se olisi tarpeeksi tehokas ja halpa niin kyllä kiitos.
Pyyhekumi

Moderaattori

Rekisteröitynyt 02.04.2007

17.03.2008 klo 22.57

Ei tule onnistumaan pidemmällä tähtäimellä. 90- luvulla oli multimedia tietsikoiden tultua jonkinlainen luokitus koneille vähän tyyliin että Class C tarran peli vaatisi 150kt CD-aseman sekä 4Mt muistia. Class B vaatisi 300kt CD-aseman, äänikortin sekä 4Mt muistia... mutta se oli hetken huumaa.

Veikkaan että tulevaisuus jatkuu melko samana kuin nytkin, eli kaikki valmistajat parantavat tuotteitaan vain aavistuksen kerrallaan, ja mitä pelejä ostetulla koneella jaksaa pyöritellä selviää www.yougamers.com tyylisten sivujen kautta.

Ei se vain voi onnistua että kaikki pelitalot rupeaisivat suunnittelemaan pelejä vain tietyn nopeuksiselle koneelle. Eihän?
Irichanu

Rekisteröitynyt 11.04.2007

18.03.2008 klo 17.44

Kyllähän ne nytkin suunnittelee pelejä vain tietyn nopeuksisille koneille, high speedeille nimittäin ;).

Kirjoita kommentti