Tuorein sisältö

Kiinalaiset munkit rentoutuvat Counter-Strikellä

17.03.2008 klo 11.48 | Luettu: 33182 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


MTV Multiplayer raportoi kiinalaisista 'kauntterimunkeista'. Gearbox Softwaren Randy Pitchford kertoi MTV:lle asiasta:

"Yllätyin ollessani Kiinassa, kun minulle kerrottiin ryhmästä munkkeja, jotka asuvat temppelissä Cybercafen vieressä. Heidän ei ole sallittua juoda alkoholia, syödä lihaa tai mennä naimisiin, mutta he saavat pelata väkivaltaisia pelejä. Nämä munkit viettivät paljon aikaansa pelaamalla Counter-Strikea."

MTV teki taustatutkimusta ja löysi todisteita siitä, että munkit ovat todellakin räiskineet AK-47:lla de_dustissa ja muualla. Eräs matkamies oli myös todistanut munkkien pelisessiota paikan päällä. "Enpä olisi ikinä uskonut näkeväni munkin vetävän puukkoa esiin ja hakkaavan jonkun kuoliaaksi, koska häneltä olivat loppuneet ammukset", kertoi Chris Lynch.



V2.fi | Manu Pärssinen
< Viimeinen GTA IV -tr... Acerilta tulossa kon... >

Keskustelut (20 viestiä)

Valagante

17.03.2008 klo 12.29

Tässäpä tuli päivän naurut.
Mitenkähän hyviä pelaajia lienevät nämä munkit?
morik

Rekisteröitynyt 27.06.2007

17.03.2008 klo 12.39

Et tiedä CS:n parasta klaania CRM - Chinese Rambo Monks?

He ovat tehneet oman mapinkin, de_buddha.
Valagante

17.03.2008 klo 12.53

morik kirjoitti:
Et tiedä CS:n parasta klaania CRM - Chinese Rambo Monks?

He ovat tehneet oman mapinkin, de_buddha.


Kiitos, sait nauruarvon kohoamaan taivaisiin.

"Learn well, my son. It is natural to die."
CPLPro

17.03.2008 klo 13.50

5on5 1954pts on servo (codename) /msg me
fdgfdg

17.03.2008 klo 14.03

Hienoa, luulin, että tappaminen on vastoin niiden uskontoa...mutta ei ilmeisesti toisen pelaajan ohjaaman bittiukon tappaminen. Eikä tappamisen halukaan taida olla väärin?
Konsolimies

17.03.2008 klo 15.11

En näe tässä uutisessa mitään pahaa, Buddhamunkit uskovat kuolemanjälkeiseen elämään.
Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

17.03.2008 klo 15.13

Konsolimies kirjoitti:
En näe tässä uutisessa mitään pahaa, Buddhamunkit uskovat kuolemanjälkeiseen elämään.


Tähän ilmeinen vitsi spawnin camppimisesta.
zergbur

Rekisteröitynyt 07.08.2007

17.03.2008 klo 15.35

=DD lol, kylläpä hajosin pahasti :D
Gaeryc

Rekisteröitynyt 17.04.2007

17.03.2008 klo 15.41

Mikko kirjoitti:
Konsolimies kirjoitti:
En näe tässä uutisessa mitään pahaa, Buddhamunkit uskovat kuolemanjälkeiseen elämään.


Tähän ilmeinen vitsi spawnin camppimisesta.

Itse jäin hekottamaan vasta tämän kohdalla :D
Kuolema

Rekisteröitynyt 25.02.2008

17.03.2008 klo 15.47

Harmi, että kynärissä spawnautuu kaikki pelaajat kerralla. Paha kämppiä spawnia ellei Mikko tarkottanu ko. nikin omaavaa pelaajaa.
Ex_Digital

Rekisteröitynyt 25.07.2007

17.03.2008 klo 16.27

Kuolema kirjoitti:
Harmi, että kynärissä spawnautuu kaikki pelaajat kerralla. Paha kämppiä spawnia ellei Mikko tarkottanu ko. nikin omaavaa pelaajaa.
Et ole kuullut muokatusta servuista ???
muutama ärsyttävä surf servu esim.
ZarekEngland

Rekisteröitynyt 25.07.2007

17.03.2008 klo 17.03

Suurta kunnioitusta näille munkeille. :) Infinite wisdom blessings on the house :)
Stifler

Rekisteröitynyt 24.01.2008

17.03.2008 klo 20.33

Munkit rocks. \,,/
Jaffakeksi93

Rekisteröitynyt 14.04.2007

17.03.2008 klo 21.08

Kuvalle repsahdin. :D
Jesse

17.03.2008 klo 22.04

Ei nuitten kaa oo vissii kiva pelata ku ne munkittaa koko aja :D
Juuso

27.03.2008 klo 21.57

Jesse kirjoitti:
Ei nuitten kaa oo vissii kiva pelata ku ne munkittaa koko aja :D


hahahhhh ei helvetti :D
Samuli

07.04.2008 klo 01.07

Nyt vois nostaa esille tuon "Pelit aiheuttaa väkivaltaa" aiheen. Mitäs nää munkit mahtaa olla mieltä asiasta?
Tomster

07.04.2008 klo 21.09

"hahaha =D=D=DxD", juu eiköhän tullu päivän tekonaurut naurettua.
cscscss

26.04.2008 klo 12.59

jee cs rules ja cs on paska
Kehwel

29.07.2008 klo 19.48

Luulisi munkkien olevan CS:n parhaimmistoa, kun he kerran niin paljon mietiskelevät, joten luulisi taktiikoiden ainakin olevan kunnossa.

Kirjoita kommentti