Tuorein sisältö

Räppäri käskee vaihtamaan pelit seksiin

20.03.2008 klo 13.23 | Luettu: 5257 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Mikäli räppäri Dragon Boy Suedea on uskominen, pitää pelit vaihtaa naisiin ja pikaisesti. Musiikkivideossa pelaajaparalle annetaan rankkaa huutia elämän hukkaamisesta pelkkiin videopeleihin.

Videon sanoitukset eivät välttämättä sovellu julkisilla paikoilla kuunneltaviksi, eivätkä ne liioin ole lasten korville sopivia.






Lähde: Joystiq

V2.fi | Matti Lintula
< Seuraava konsolisuku... SingStariin uusia la... >

Keskustelut (12 viestiä)

zeroic

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

20.03.2008 klo 13.26

Älkää uskoko kaikkea mitä riimittelevät rytmimaakarit teille sanovat. Kannattaa sitä pitää peliharrastuksestaan kiinni muiden "harrastusten" ohella ;)
Odin

Rekisteröitynyt 24.04.2007

20.03.2008 klo 13.34

Mikä ihmeen Dragon Boy Suede? You don't tell me what to do!

Kiitti vinkistä zeroic. ;)
TheTXM

Rekisteröitynyt 11.10.2007

20.03.2008 klo 13.50

Jokainen valitsee elämäntyylinsä.

Toiset tykkää pelata kaiket päivät.
Toiset taas kännää joka päivä.
Jotkut hengaa kaupungilla kaikken vapaa-aikansa.

Mikä me olemme tuomitsemaan toisten valintoja? Jokainen elää tyylillään :)
Ansassa

20.03.2008 klo 13.54

Ei! Älkää tehkö tuota virhettä! Perhana, tuolla se taas kolistelee kohti, pakko lop...
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

20.03.2008 klo 14.03

No en helpolla oo vaihtamassa. Niinkuin TheTXM sanoi; jokainen tyylillään :)
Stifler

Rekisteröitynyt 24.01.2008

20.03.2008 klo 14.27

Varmaan sai ensimmäistä kertaa naista niin innostui aika pahahoin ja rupeaa nyt selittämään tällaista.
foba

Rekisteröitynyt 11.04.2007

20.03.2008 klo 15.09

Tuossa on kuitenkin aika paljon sellaista (inside?) peliläppää, että koko video vois ihan hyvin olla puhdasta ironiaa höystettynä pienellä provokaatiolla. Ettekste daijuu mitään?
Marse

20.03.2008 klo 17.49

itse aion pelata varmaan lähes koko aikuisiän niin paljon ku mahollist mut naisia voi sitten tapailla aikanaan.

BTW cRAP/hip-hop ei ole musiikkia vaan aivokuolleiden mutinaa.
Bladekill

Rekisteröitynyt 07.08.2007

20.03.2008 klo 21.33

Miksi valita noiden välillä kun voi ottaa molemmat? :P
jehu

Rekisteröitynyt 10.04.2007

21.03.2008 klo 16.11

Teille käy näin jos ette tottele!

http://www.youtube.com/watch?v=zsCsY0uUsCY

Katsokaa myös 2/3 ja 3/3. Ja sit katsokaa kaikki Pasilat.
roni

21.03.2008 klo 17.42

TheTXM, ja toiset tekevät noita kaikkia tasapuolisesti =) niinkuin mä
roni

21.03.2008 klo 17.44

Ja Marse ei se rap/hiphop oo yhtään vähemmän musiikkia kuin se jokin kirkonpoltto heavy mitä kuuntelet, tai ainakin näin oletan koska minulla on stereotypia tuollaisista henkilöistä, ketkä sitä rapin paskuutta niin hehkuttaa.

Kirjoita kommentti