Tuorein sisältö

Kolmekymmentä typerintä pelin nimeä

28.03.2008 klo 12.23 | Luettu: 6726 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Mielipiteistä saa olla eri mieltä, mutta muutamia totuuksiakin laukoo Cnet artikkelissaan, jossa se listaa 30 tyhmintä tai muuten vain huonosti valittua pelin nimeä. Jutusta löytyvät mm. seuraavat helmet:

- Tongue of the Fatman
- Touch Dic
- Ninja Hamster
- Ninja Baseball Bat Man
- GOLF Magazine Presents 36 Great Holes Starring Fred Couples

... ja monia muita. Käykääpä viikonlopun viihteeksi lukemassa.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Ikarugan XBLA-julkai... Penny Arcade -peli m... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (14 viestiä)

Veijo85

28.03.2008 klo 13.45

Puuttuu WoW, siin on ehdottomasti typerin nimi.
Jarkko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

28.03.2008 klo 14.01

Earth Defence Force 2047 :)
kaztässä

28.03.2008 klo 14.33

metalli ratas jähmettynyt neljä: patrioottien pyssyt
Gasoil

Rekisteröitynyt 24.05.2007

28.03.2008 klo 14.39

kaztässä kirjoitti:
metalli ratas jähmettynyt neljä: patrioottien pyssyt

*nus nus* se on kiinteä, ei jähmettynyt. ;)
nuznuz

28.03.2008 klo 14.45

jähmettynyt on kiinteää sulaa
roni

28.03.2008 klo 15.37

Niin, se on jähmettynyt tai jäykistynyt. Ja ironisesti päähenkilön nimi Snake
Ex_Digital

Rekisteröitynyt 25.07.2007

28.03.2008 klo 15.37

nuznuz kirjoitti:
jähmettynyt on kiinteää sulaa
Kiinnostaa...
tuossa tarkoitettiin solid sanaa joka ei kyllä tarkoita "kiinteää sulaa"

http://www.ilmainensanakirja.fi/trans?Q2=&Q=solid&P=12
killerV

28.03.2008 klo 17.20

world of warcraft
warcraftin maailma todellakin typerä nimi *ironic*
kaktuz

Rekisteröitynyt 27.05.2007

28.03.2008 klo 17.26

killerV kirjoitti:
world of warcraft
warcraftin maailma todellakin typerä nimi *ironic*

no jo on pieni maailma, jos koko maailma mahtuu kahteen pieneen saareen
novoisentään

28.03.2008 klo 18.04

Vaikka joku ilmaissanakirja väittäisi mitä, monimerkityksellinen "solid" tarkoittaa monien muiden merkitysten ohella myös materiaalin, esim. veden jähmettynyttä (eli kiinteää) olomuotoa.

Duster

Rekisteröitynyt 03.01.2008

28.03.2008 klo 18.35

novoisentään kirjoitti:
Vaikka joku ilmaissanakirja väittäisi mitä, monimerkityksellinen "solid" tarkoittaa monien muiden merkitysten ohella myös materiaalin, esim. veden jähmettynyttä (eli kiinteää) olomuotoa.

Jep. Eli: Solid = Kiinteä.
tirsk

28.03.2008 klo 19.12

Duster kirjoitti:

Jep. Eli: Solid = Kiinteä.


Oikein tuokin. Hyvin ymmärretty. Iso plussa sinulle.
UberSuperKungfuNinja

28.03.2008 klo 20.05

Höh, mitäs Cnetillä on ninjoja vastaan. Kaikki missä on sana "ninja" on taatusti hyvää.

N1nJ4Z 4 3V4!!!!!!!!!!!111
Tillu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

28.03.2008 klo 21.37

Random trivia aiempaan liittyen: "Despite being the third Metal Gear title (not including the non-canonical Snake's Revenge), Kojima chose the name Metal Gear Solid over Metal Gear 3 due to the relative obscurity of the first two games. The word Solid refers to the game being the third installment in the series, and also because the game uses 3D computer graphics. The subsequent sequels in the series also bear the Metal Gear Solid title, following a new numeral progression."