Tuorein sisältö

Capcom haluaa tehdä enemmän arvostelu- kuin myyntimenestyksiä

07.08.2018 klo 11.00 | Luettu: 1382 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Pelien menestystä mitataan usein mieluummin dollareissa kuin arvostelutuloksissa - ainakin monien isompien julkaisijoiden johtoportaissa. Capcomilta kerrotaan, että he eivät haluaisi asian olevan näin.

Gamesindustry.bizin haastattelussa Capcomin Euroopan pomo Stuart Turner toteaa seuraavaa:

"Vaikka meidän pitää miellyttää osakkeenomistajia, ei kaikki ole kiinni kaupallisesta menestyksestä... ...tietyssä mielessä hyvien arvostelutulosten saaminen on Capcomille yhtä arvokasta kuin peli, joka myy miljoonia ja miljoonia. Otamme mieluummin pelin, joka sain 9/10 ja myy vähemmän kuin pelin, joka sai 6/10, mutta myy enemmän. "

Capcomillakin ollaan toki varmasti huomattu, että pelaajat ostavat mielellään hyviä pelejä.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Minecraft-leffan pal... Vietä vartti laatuai... >

Keskustelut (1 viestiä)

Cubisti

07.08.2018 klo 23.12

Mitä kuuluu Capcomin Playstation 4:n julkaisumateriaaleihin kuuluneelle Deep Downille, joka määritti ”next generation” grafiikat laitteella ja loi mielikuvaa ylivertaisesta 3rd party tuesta laitteelle?

Julkaistiinko sitä koskaan vai hiljenikö se vähin äänin kokonaan pois?

Muoks: Googlehan sen kertoi: hiljeni vähin äänin kokonaan pois medioiden ensimmäisten hands on -previkoiden jälkeen, jotka olivat vähemmän mairittelevia.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova