Tuorein sisältö

Upeassa Zelda-elokuvassa sillejä ja kuravettä

01.04.2008 klo 19.22 | Luettu: 8024 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Päivän ehkä suurimmat tuotantoarvot omaavasta aprillipilasta vastaa IGN, jonka Legend of Zelda -elokuvan traileri kävisi koska tahansa aidosta asiasta.

Käykää katsomassa!

V2.fi | Manu Pärssinen
< SOCOM aikoo parhaaks... Assassin's Creedin A... >

Keskustelut (12 viestiä)

Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

01.04.2008 klo 19.44

Ei hassumpi traileri...
TaiZuuni

Rekisteröitynyt 01.06.2007

01.04.2008 klo 19.56

No todellakin hieno traileri. Tulisipa oikeasti.
Arttu

Rekisteröitynyt 23.03.2008

01.04.2008 klo 20.55

Olipa kyllä nähty vaivaa :D Mutta hyvännäköinen traileri, jos olisi tullut jossain muualla vastaan niin varmasti olisi mennyt läpi itselleni :D
Lollero

01.04.2008 klo 21.30

Todella hieno traileri. Kyllä on pojat nähny vaivaa. Ihan oikean elokuvan tuntuinen, tällaisia high-caliber april foolseja tarvitaan lisää.
Gasoil

Rekisteröitynyt 24.05.2007

01.04.2008 klo 21.34

Muuten hyvä, mutta tuo tyyppi ei oikein sopinut Linkin rooliin...
mai

02.04.2008 klo 00.01

Siis wau. Olispa tuo oikea leffa. Menisin kyllä heti katsomaan :)
Dustin

02.04.2008 klo 00.32

Äkkiä Uwe Bollille tuo niin se tekee siitä "laatuleffan". Onneksi Nintendolta on vaikeampi saada ostettua lisenssiä leffaan kuin Microsoftilta tai joiltain muilta studioilta jotka Uwe Bollille ovat antautuneet.
Slayer

02.04.2008 klo 10.21

Dorkan näköinen pääosan esittäjä, muuten hieno
Duster

Rekisteröitynyt 03.01.2008

02.04.2008 klo 11.55

Gasoil kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta tuo tyyppi ei oikein sopinut Linkin rooliin...

Samaa mieltä.

Aprillipilaksi todella laadukas traileri, mutta oikean elokuvan traileriksi tuo olisi ollut hieman halvan näköinen. Tyyli oli silti kohdallaan.
peanut

Rekisteröitynyt 16.11.2007

02.04.2008 klo 16.54

Amatöörinäyttelijät söivät tunnelmaa, mutta muuten hieeno. Ja olin kuvitellut Zeldan jotenkin nuoremman näköiseksi...
Tapza

03.04.2008 klo 17.11

peanut kirjoitti:
Ja olin kuvitellut Zeldan jotenkin nuoremman näköiseksi...

Ja paljon sexymmäksi.

Todella oli nähty vaivaa. Kun näin ilmoituksen Zelda-elokuvasta niin oikeasti uskoin että sellainen on tulossa. Traileria en älynnyt katsoa kuin vasta siinä vaiheessa kun olin varmistunut, että kyseessä oli pelkkä pila.

Lisää korkealaatuisia aprilli-piloja, IGN:llä ehdottomasti tämän vuoden paras vedätys.
keijo

07.04.2008 klo 15.34

aika mahtava :'D näyttelijät oli kyllä aika syvältä/ei oikeiden hahmojen näkösiä, mutta editointi ja suunnittelu oli tyylikästä. MUTTA MIKS SEN PITI OLLA VAAN PILA :(?!

Kirjoita kommentti