Tuorein sisältö

'Jos EA ostaa Take-Twon, GTA siirtyy syksyyn'

07.04.2008 klo 12.30 | Luettu: 8773 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Analyytikot ovat jälleen vauhdissa, tällä kertaa murskaamassa kuukauden loppua kuin GTA-kuuta nousevaa odottavien pelaajien unelmia. Joystiq uutisoi pelianalyytikko Michael Pachterin viimeisimmästä ennustuksesta.

"Luulen, että jos EA valtaa Take-Twon, heillä on taloudellinen syy viivästyttää GTAIV:n julkaisua." Päivä siirtyisi sitten todennäköisemmin loppuvuoteen, jolloin rahaliikenne on vilkkaampaa. "Take-Two olisi luultavasti tehnyt saman itse, ellei tarvitsisi rahaa juuri nyt", sanoo Pachter.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Australian pelikaupp... Mikä on komein MGS4-... >

Keskustelut (12 viestiä)

stammy

Rekisteröitynyt 30.07.2007

07.04.2008 klo 13.54

Not gonna happen. Jos EA tämän tekisi, niin pelaajat ryntäisivät kaduille ja kokoontuisivat toreille polttamaan EA:n urheilupelejä. EA:n boikotti olisi maailmanlaajuinen ja firman tulos laskisi kuin lehmän häntä.

On sitä odotettu jo tarpeeksi prkl.
abolition

Rekisteröitynyt 10.08.2007

07.04.2008 klo 15.01

Heh.. _jos_ EA ostaa take-twon.
Asku

Rekisteröitynyt 25.08.2007

07.04.2008 klo 15.47

On se kyllä pakko suoraan sanoa että perseestä on jos tälläinen homma tulee tapahtumaan. EA varmaan lisäisi pari juttua siihen. "Voit pestä hampaat ja voit käydä vessassa!" mutta kuitenkin.
neon

Rekisteröitynyt 30.06.2007

07.04.2008 klo 15.56

No joo nämä nyt ovat näitä anaalitukkojen vai oliko se analyytikojen juttuja, Joillekka en anna oikein kovin paljoa painoarvoa. Wiinkin piti myydä paljon huonommin kuin GC ja kuinkas kävikään =)

Itse en todellakaan pidä EAn halusta laajaentua, mielestäni kyseinen pulju on jo kumminkin liian iso alallaan.. Ja siitä ei ikinä seuraa mitään hyvää.. Siksi pieni hiljainen boikotti kyseistä firmaa kohtaan.. Rock Band on hieno osoitus siitä mitä tämä pulju oikeasti kikkailee.. Siksi "tyydynkin" Guitar Hero:on =)
Timantti

07.04.2008 klo 17.31

KASSE kyllä aika hyvin ikänsä pistää ilmi tuosta viestistä :D Suomessa on tosin nuo ikäraja lait menny ihan hemmetisti eteenpäin tässä viimeisen 5vuoden aikana. Muistaa ku joskus 15vuotiiaana osti gta1 ku se tuli ja k18 ikärajaa kukaan ei siinä ymmärtäny. Kauppias totes että "Eihän tää ookku peli että aivan sama noille ikärajoille"
Jamppa

07.04.2008 klo 18.23

No niin. EA osti Take2:n. Eli nyt se on virallista, GTA IV:n julkaisu siirrettiin 28.8 :(

I kill u EA!!!
Tuoppi

07.04.2008 klo 19.13

No eipäs ostanut.
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

07.04.2008 klo 20.21

EA tuskin aliarvioi vihaisia pelaajia kuten Patcher, vaikka ei sitä koskaan tiedä. Tosin ei tuosta silti mitään hyvää ainakaan seuraa, jos EA tuon Take-Twon kaappaa.
qwerty

07.04.2008 klo 22.19

stammy kirjoitti:
Not gonna happen. Jos EA tämän tekisi, niin pelaajat ryntäisivät kaduille ja kokoontuisivat toreille polttamaan EA:n urheilupelejä. EA:n boikotti olisi maailmanlaajuinen ja firman tulos laskisi kuin lehmän häntä.

On sitä odotettu jo tarpeeksi prkl.


Tuo on totta , jos näin kävisi ainakin itse tekisin noin eli polttaisin kaikki EA:n pelit !! Ollaan sitä GTA IV:tä kuitenkin dodtettu jo kauan.
Affe

08.04.2008 klo 11.57

"Luulen, että jos EA valtaa Take-Twon, heillä on taloudellinen syy laittaa peli nykimään uusilla alustoilla."
Yesse

09.04.2008 klo 16.05

Joo jos vielä katois NBA 2K pelit ja muut 2K urheilut kyl mielenosotus tulis!
moikk

10.04.2008 klo 22.45

onko mitään uutta asian tiimoilta? vai uskaltaako tilata pelin hyvillä mielin ja olla varma että se saapuu postilaatikkoon 29 päivän liepeillä?

Kirjoita kommentti