Tuorein sisältö

Elämäsimulaatiopeli The Sims 4 on ladattavissa ilmaiseksi rajoitetun ajan

22.05.2019 klo 11.00 | Luettu: 5006 kertaa | Teksti: Miia Lyyra


Virtuaalimaailmaan rakentamiseen keskittyvä The Sims 4 on nyt ladattavissa ilmaiseksi PC:lle Originin omasta verkkokaupasta. Standard Edition pitää sisällään pääpelin, joten ihmisten luomiseen ja ohjailuun pääsee käsiksi vallan makoisasti. Vaikka kyseessä on pelin perusversio, ei kannata huolestua, sillä vasta huhtikuussa pelaajille annettiin Freelancerin Ura -lisäsisältö aivan ilmaiseksi.

Kehittäjät ovat luvanneet että peruspelin päivitysten lisäksi mukaan lisätään uusia maksullisia paketteja. Seuraavan puolen vuoden aikana mukaan lisätään ainakin uusi Expansion Pack, Game Pack ja Stuff Pack. Tämä vuosi on myös muuten merkityksellinen, sillä The Sims 4 täyttää 5 vuotta ja The Sims -peli 20 vuotta.

The Sims 4:n voi ladata ilmaiseksi 28. toukokuuta saakka.





V2.fi | Miia Lyyra
< GRID kurvaa takaisin... Palkittu Brothers: A... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (12 viestiä)

BobNewbie

22.05.2019 klo 14.54

"Ime viina" - Bob Newbie, The Sims
Mammuttiii

22.05.2019 klo 15.16 2 tykkää tästä

Mitä viddua siis voiks myös pleikkarille vai vaan tietokonelle
miialyyra

Moderaattori

Rekisteröitynyt 15.05.2017

22.05.2019 klo 15.23 1 tykkää tästä

Mammuttiii kirjoitti:
Mitä viddua siis voiks myös pleikkarille vai vaan tietokonelle


Vain PC:lle.
djlddnkfdhjf

22.05.2019 klo 16.49

voi vitsit kun paasee polttamaan perheen hdna
EetuNotEsimerkki

22.05.2019 klo 17.11

En löytänyt Standart -versiota...
miialyyra

Moderaattori

Rekisteröitynyt 15.05.2017

22.05.2019 klo 17.36

EetuNotEsimerkki kirjoitti:
En löytänyt Standart -versiota...


Kiitos huomautuksesta, korjattu.
xx_xx_xxxx

Rekisteröitynyt 12.04.2007

22.05.2019 klo 20.45

Kiitoksia! Olisi jäänyt väliin ilman tätä uutista. :)
LateHuominen

Rekisteröitynyt 18.01.2015

23.05.2019 klo 08.40

Kiitti, olenkin meinannut ostaa tämän joskus.
pöllerö

23.05.2019 klo 17.08

Tämähän toimii vaan jos on Origin access-tili? Sen voisi sanoa tossa
miialyyra

Moderaattori

Rekisteröitynyt 15.05.2017

23.05.2019 klo 17.18

pöllerö kirjoitti:
Tämähän toimii vaan jos on Origin access-tili? Sen voisi sanoa tossa


Moikka. Ei kyllä pitäisi vaatia näitä maksullisia tilivaihtoehtoja. Origin Accessin Basic ja Premier pitävät nimittäin sisällään The Sims 4:n Digital Deluxe Editionin. Tämä Standard Edition on ladattavissa kaikille, toki siihen tarvitsee tuon ihan normaalin Origin-tilin, jotta pelin saa lisättyä itselleen. Tämä Origin-tili ilman Basic/Premier -tilausta on myös ilmainen.

Kokeile tältä sivustolta ja valitse tuo ilmainen versio: https://www.origin.com/fin/en-us/store/the-sims/the-sims-4
Muokannut: miialyyra 23.05.2019 klo 17.20
Minä

25.05.2019 klo 15.08 1 tykkää tästä

Onko toi niinku jonku tietyn ajan ilmanen ja sit alkaa maksaa vai ilmanen aina jos lataa sen tän kuun aikana?
miialyyra

Moderaattori

Rekisteröitynyt 15.05.2017

25.05.2019 klo 15.20 1 tykkää tästä

Minä kirjoitti:
Onko toi niinku jonku tietyn ajan ilmanen ja sit alkaa maksaa vai ilmanen aina jos lataa sen tän kuun aikana?


Jos lataat sen 28. toukokuuta mennessä ilmaiseksi, saat pitää sen ilmaisena. Tietenkin, jos haluat siihen lisäosia, niin ne maksaa sitten erikseen :) Erikseen sitten ilmaiset lisäosat kuten Freelancerin Ura.