Tuorein sisältö

TrackMania Nations Forever nyt ilmaisjakelussa

16.04.2008 klo 14.25 | Luettu: 14484 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Kaahailupeli TrackMania Nations Forever on nyt laskettu ilmaiseen jakeluun pelin kotisivuilla. Uusi versio suositusta ilmaispelistä sisältää kaupallisesta TrackMania Unitedista tutun fysiikkamoottorin. Mainosrahoitteinen peli on nyt yhteensopiva niin ikään vasta julkaistun TrackMania United Foreverin Stadium-alueen kanssa, jolloin tämän alueen radoilla voivat kisata vastakkain niin ilmaisen kuin kaupallisenkin pelin omistajat.

TrackMania Nations Foreverin latauspaketti on kooltaan hieman yli 500 megatavua ja sen voi ladata esimerkiksi FileFrontin palvelimelta.

Lähde: Rock, Paper, Shotgun

V2.fi | Matti Lintula
< Sony pysyy vaitonais... Sims juhlii 100 milj... >

Keskustelut (12 viestiä)

TheStar

Moderaattori

Rekisteröitynyt 13.04.2007

16.04.2008 klo 14.33

Lataukseen vain ja kaahaamaan!
CommanderInChief

16.04.2008 klo 15.08

Veljelle pitää ehdottomasti informoida asiasta ja pakottaa lataamaan. Hieno ele tekijöiltä.
Speedvelvet

Rekisteröitynyt 10.04.2007

16.04.2008 klo 15.16

Onko tässä starforce?
crom

Rekisteröitynyt 11.10.2007

16.04.2008 klo 15.28

Trackmaniat on kyllä kelpo viihdettä. Suosittelen sellaisille jotka tykkää vähemmän vakavasta kaahailusta :D
Muntu

Rekisteröitynyt 08.12.2007

16.04.2008 klo 15.50

Heti meni lataukseen.
Mr_Palikka

Rekisteröitynyt 18.04.2007

16.04.2008 klo 16.07

Speedvelvet kirjoitti:
Onko tässä starforce?

Itsellekkin tuli heti mieleen, kun aikaisemmissa osissa on ollut tätä virusta.
Pyrre

16.04.2008 klo 16.15

Mr_Palikka kirjoitti:
Speedvelvet kirjoitti:
Onko tässä starforce?

Itsellekkin tuli heti mieleen, kun aikaisemmissa osissa on ollut tätä virusta.

Tietääkseni Nadeo sanoi, ettei kummassakaan United Foreverissä ja Nations Foreverissä, ole starforcea.
zergbur

Rekisteröitynyt 07.08.2007

16.04.2008 klo 17.42

Pyrre kirjoitti:
Mr_Palikka kirjoitti:
Speedvelvet kirjoitti:
Onko tässä starforce?

Itsellekkin tuli heti mieleen, kun aikaisemmissa osissa on ollut tätä virusta.

Tietääkseni Nadeo sanoi, ettei kummassakaan United Foreverissä ja Nations Foreverissä, ole starforcea.


Hieno homma, lähtee lataukseen! :)

EDIT: Entäpäs V2.fi palvelimelta? Valuu vaan 200kb/s tuolta FF:stä... :(
kaktuz

Rekisteröitynyt 27.05.2007

16.04.2008 klo 18.20

zergbur kirjoitti:

EDIT: Entäpäs V2.fi palvelimelta? Valuu vaan 200kb/s tuolta FF:stä... :(

OH NO :(
ajatelkaa, lataan kaiken aina tuolla vauhdilla! miten selviän?
hotwheels

Rekisteröitynyt 11.08.2007

16.04.2008 klo 18.48

Itselle taas hyvä kun jos joskus tulloo 130 kb/s normaalisti 100 -pinnassa silti pelailen hyvin pätkimättä pelejä netissä? Voisitteko laittaa tämän pelin v2.fi:n palvemille koska itsellä on ollut jo vähän aikaa Soneran kanssa ongelmaa koska pätkii välillä ja pääsen latauksessa noin 50% välillä sitten pätkäsee ;( eli ongelmaa on, saisiko tiedoston tänne? Haluaisin koettaa toimisiko se täällä.
baabo

16.04.2008 klo 20.26

Gamershellistä löytyy nyt myös usealta palvelimelta. http://www.gamershell.com/download_24766.shtml
G_N_G