Tuorein sisältö

PlayStation 5 haaskaa vähemmän sähköä - jos käyttäjä niin haluaa

23.09.2019 klo 13.20 | Luettu: 4112 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


PlayStation Blogissa on julkaistu teksti otsikolla "PlayStation liittyy YK:hon taistelussa ilmastonmuutosta vastaan". Kampanjan nimi on Playing for the Planet ja erityisen mielenkiintoista tekstissä on kohta, jossa kerrotaan PlayStation 5:n virrankulutuksesta.

"Olen tyytyväinen voidessani julkistaa, että seuraavan sukupolven PlayStation-konsolissa on mahdollisuus pysäyttää pelaaminen (siis pistää konsoli lepotilaan) paljon pienemmällä virrankulutuksella kuin PS4:ssä (joka kuluttaa tuolloin noin 0,5 W). Jos vaikka vain miljoona käyttäjää kytkee tämän toiminnon päälle, se säästäisi suunnilleen saman verran sähköä kuin 1000 yhdysvaltalaista kotia käyttää", kertoo Jim Ryan.


V2.fi | Manu Pärssinen
< WB Games Montreal vi... Pokemon GO:lla ei ol... >

Keskustelut (8 viestiä)

LateHuominen

Rekisteröitynyt 18.01.2015

23.09.2019 klo 17.31 3 tykkää tästä

"ostakaa ps5 ja käyttäkää sitä ps onen tehoilla"

Mikä idea tämä muutenkaan on? Kuka jättää konsolin päälle jos ei pelaa sillä? Vai onko tuo esim. ruokailun ajaksi?
Muokannut: LateHuominen 23.09.2019 klo 17.32
Kuraattori

23.09.2019 klo 17.55 5 tykkää tästä

LateHuominen kirjoitti:
"ostakaa ps5 ja käyttäkää sitä ps onen tehoilla"

Mikä idea tämä muutenkaan on? Kuka jättää konsolin päälle jos ei pelaa sillä? Vai onko tuo esim. ruokailun ajaksi?
sonyn säälittävää "ilmastotalkoo" jee jee snoppailua.
manu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

23.09.2019 klo 18.43 2 tykkää tästä

"Kuka jättää konsolin päälle jos ei pelaa sillä?" Aika monikin jättää stand-bylle, koska peli jää täsmälleen siihen kohtaan, mihin sen jättää, eikä tarvitse sitten kun on seuraavan kerran hetki aikaa pelata odotella latauksia ja käynnistyksiä ja alkuruutuja.
Pelimiesss

23.09.2019 klo 22.40 3 tykkää tästä

Aiempiin viitaten, että itse itselläni on ollut ps4 lepotilassa ostopäivästä lähtien kun en ole sen äärellä. Ja tätä on jo kestänyt 4 vuotta.
Rabbitman

24.09.2019 klo 00.21

Aattelin otsikosta, että pelit pyöris 60 fps ja Sony tarjois ominaisuutena lukita fps 30:een, että tulisi todella reilu virransäästö (putois virrankulutus kolmas osaan ainakin täten).
muffiss

24.09.2019 klo 12.38

Rabbitman kirjoitti:
Aattelin otsikosta, että pelit pyöris 60 fps ja Sony tarjois ominaisuutena lukita fps 30:een, että tulisi todella reilu virransäästö (putois virrankulutus kolmas osaan ainakin täten).


Älä osta koko konsolia, näin säästät rahaa ja vältät konsolin aiheuttamat sähkön kulutuksen.
555

24.09.2019 klo 16.36 1 tykkää tästä

Kss kys kys kys kys,
Kaakeli