Tuorein sisältö

Lisää Euphorian hämmästyttävää liikehdintää

26.04.2008 klo 16.59 | Luettu: 6374 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


NaturalMotion on julkaissut uuden videon, joka esittelee Euphoria-liikemallinnusta. Räsynukkeukot jäävät komeasti toiseksi, kun Euphoria-äijät pyrkivät säilyttämään tasapainoaan ja reagoivat jokaiseen laserpyssyn osumaan eri tavalla. Euphoriaa käytetään mm. Grand Theft Auto IV:ssä ja Star Wars: The Force Unleashed -pelissä.



Parempilaatuinen video löytyy täältä.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Mitä löytyy GTA IV:n... Grand Theft Auto IV ... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (7 viestiä)

Muntu

Rekisteröitynyt 08.12.2007

26.04.2008 klo 17.23

Hianoo teknolookiaa. Toivottavasti tulevaisuudessa jokainen peli rupee tuota tukemaan. Tai no ei IHAN kaikki muttasiis...
lainaa
SnakeDrone

Rekisteröitynyt 07.10.2007

26.04.2008 klo 18.08

Jaa-a minkäköhänlainen GTA5 sitten tuleekaan olemaan ;D
lainaa
zooManiac

Rekisteröitynyt 28.12.2007

26.04.2008 klo 18.09

Hyvältä näyttää.
Toisinaan heput näytti siltä kuin olisivat vahvasti juovuksissa heiluneet. :)
lainaa
zeroic

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

26.04.2008 klo 20.00

On kyllä komian näköistä tuo Euphorian toiminta. Tästä kyllä väistämättä herää kysymyksiä siitä, miltä pelit näyttää seuraavalla tai sitä seuraavalla konsolisukupolvella. Viimeisessä 10 vuodessa ollaan tultu pitkä harppaus luonnollisen animoinnin saralla.
lainaa
Jarkko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

27.04.2008 klo 08.36

No johan oli aikakin, että joku keksi parannuksen perinteiseen rag-dolliin.
lainaa
Chemus

27.04.2008 klo 15.01

Nimenomaan. Minua on aina ärsyttänyt se, kun ragdollit näyttävät kuolleilta jo ennenkuin niille on tapahtunutkaan mitään. Onhan se tosin monesti skriptattua kuolinanimaatiota parempi, mutta kyllä tällainen hakkaa sen 100-0. Tosin, voin vain kuvitella suorittimen kärsimää lisäkuormaa...
lainaa
Drzn

Rekisteröitynyt 21.04.2007

27.04.2008 klo 15.14

Chemus kirjoitti:
Nimenomaan. Minua on aina ärsyttänyt se, kun ragdollit näyttävät kuolleilta jo ennenkuin niille on tapahtunutkaan mitään. Onhan se tosin monesti skriptattua kuolinanimaatiota parempi, mutta kyllä tällainen hakkaa sen 100-0. Tosin, voin vain kuvitella suorittimen kärsimää lisäkuormaa...


Itse asiassa ei kuluta paljon prossua. Tuli joskus leikittyä Endorphinin kokeiluversiolla, enkä saanut isoissakaan kohtauksissa simulaatiota nykimään. Hyvin toteutettuna luulisi syntyvän _todella_ upeaa jälkeä. Innolla odotan että pääsee testaamaan jotain peliä jossa tämä on ^^
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova