Tuorein sisältö

Mies joka uhkasi räjäyttää Nintendon päämajan on pidätetty

13.05.2026 klo 17.26 | Luettu: 741 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Kotaku kertoo Kioton poliisin pidättäneen 27-vuotiaan miehen, joka oli lähetellyt Nintendolle uhkaavia viestejä.

Viestin mukaan mies oli asettanut pommeja Nintendon päätoimipisteeseen, mutta mitään ei kuitenkaan löytynyt. Nintendon työntekijöille hän oli lähettänyt viestejä tyyliin "räjäytän teidät kaikki" ja "suunnitelmiani ei voi estää".

Nintendo ilmoitti asiasta poliisille 16. maaliskuuta ja nyt pommiuhkailija on viimein pidätetty. Toiminnan motiivista ei ole tietoa.


V2.fi | Manu Pärssinen
< Nyt koitti PUBG:n pa... Uudet PS Plus -pelit... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova