Tuorein sisältö

Bond-pelin tulevalle Switch 2 -julkaisulle kuuluu hyvää - pelin ilmestyminen ei ole enää kaukana

Tänään klo 20.00 | Luettu: 214 kertaa | Teksti: Anne Kukkura


IO Interactiven Bond-seikkailu 007: First Lightin Switch 2 -versio on ilmestymässä ajallaan. Switch 2 -versio ei ehtinyt alkuperäiseen toukokuun julkaisuun, vaan sen ilmoitettiin ilmestyvän omassa aikataulussaan kesän aikana.

IOI:n vanhempi lisensointituottaja Theuns Smit kommentoi hiljattain Pocket Tactics -julkaisulle, että pelin optimointi Switchille etenee hyvin ja että kaikki sujuu tällä hetkellä hienosti. Smitin mukaan laadunvalvontaan on panostettu ja aikaa on pyritty varaamaan riittävästi suorituskyvyn hiomiseen. Uutta tietoa julkaisuajankohdasta ei vielä annettu, mutta Smit vakuutti asioiden etenevän aiotulla tavalla kohti julkaisua. Luultavasti lisätietoa annetaan siis lähiaikoina.

007: First Light on saatavilla tällä hetkellä PC:lle, PS5:lle ja Xbox Series X|S:lle. V2.fi:n arvostelun pelistä löydät täältä.

Lähde: Eurogamer

V2.fi | Anne Kukkura
< Tämän päivän GTA VI ... Sony kiristää PlaySt... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova