Tuorein sisältö

Bungie irtisanoo suuren osan Destiny-tiimistä – Sony jatkaa Marathonin tukemista

Eilen klo 22.00 | Luettu: 206 kertaa | Teksti: Eric Hartin



Sony ja Bungie ovat ilmoittanut merkittävistä irtisanomisista vain viikkoja sen jälkeen, kun Destiny 2 sai viimeisen sisältöpäivityksensä. Yhtiö myönsi, että peli ei viime vuosina saavuttanut sille asetettuja tavoitteita, eikä studio voi jatkaa entisessä koossaan. Sony vahvisti, että irtisanomiset koskevat suurta osaa Destiny-tiimistä sekä osaa Marathon-pelin kehittäjistä.

Uutinen korostaa Bungien vaikeaa tilannetta Sonyn omistuksessa. Destiny 2:n aktiivinen kehitys päättyi kesäkuussa lähes yhdeksän vuoden jälkeen, eikä seuraajaa ole todennäköisesti luvassa. Samalla Bungien tulevaisuus nojaa pitkälti Marathoniin, jonka menestys ei ole vastannut odotuksia.

Lähde: Sony

V2.fi | Eric Hartin
< Epic tarjoaa ilmaise... Valve lupaa Steam Ma... >

Keskustelut (0 viestiä)


Kirjoita kommentti




www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova