Bungie irtisanoo suuren osan Destiny-tiimistä – Sony jatkaa Marathonin tukemista
![]() |
Sony ja Bungie ovat ilmoittanut merkittävistä irtisanomisista vain viikkoja sen jälkeen, kun Destiny 2 sai viimeisen sisältöpäivityksensä. Yhtiö myönsi, että peli ei viime vuosina saavuttanut sille asetettuja tavoitteita, eikä studio voi jatkaa entisessä koossaan. Sony vahvisti, että irtisanomiset koskevat suurta osaa Destiny-tiimistä sekä osaa Marathon-pelin kehittäjistä.
Uutinen korostaa Bungien vaikeaa tilannetta Sonyn omistuksessa. Destiny 2:n aktiivinen kehitys päättyi kesäkuussa lähes yhdeksän vuoden jälkeen, eikä seuraajaa ole todennäköisesti luvassa. Samalla Bungien tulevaisuus nojaa pitkälti Marathoniin, jonka menestys ei ole vastannut odotuksia.
Lähde: Sony



Keskustelut (0 viestiä)
Kirjoita kommentti