Tuorein sisältö

Miksi hankkia Lich King?

15.11.2008 klo 20.00 | Luettu: 25393 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Mikäli jostain syystä tarvitse vakuuttelua, on Wired listannut neljä syytä, miksi WoW-laajennus Wrath of the Lich King pitäisi ehdottomasti hankkia.

Syy 1: Death Knights
- uusi pelaajaluokka
Syy 2: Northrend
- jättimäinen uusi pelialue uusine vihollisineen
Syy 3: Lich King on 'Wow 3.0'
- 3.0 -päivitys toi mukanaan Inscription-ammatin, paljon kaivattuja korjauksia ja mm. reaaliaikaiset varjot sekä pelinsisäisen kalenterin ja Lich King ottaa niistä kaiken hyödyn irti
Syy 4: Ajoneuvot PvP-taisteluissa

World of Warcraftin alati kasvavassa pelaajoukossa on jo 11 miljoonaa jäsentä.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Valve koitti huijata... Burnout Paradiseen l... >

Keskustelut (40 viestiä)

timantti

15.11.2008 klo 20.04

11 miljoonaa surullisesti koukussa olevaa joilla ei myönnetä olevan riippuvuutta... Itse kuulun tuohon lukuun
lainaa
TaiZuuni

Rekisteröitynyt 01.06.2007

15.11.2008 klo 20.14

Aijaa. Minäkin kuulun tuohon, mutta mielestäni en ole koukussa. Viime pelikertakin taisi olla kesäkuussa...
lainaa
Zorr0o

Rekisteröitynyt 23.10.2008

15.11.2008 klo 20.17

Reaaliaikaset varjot ... tämä on vähän kuin vistan ominaisuus nopea tiedostojen haku ??

Onhan se hienoa nähdä varjo omasta hahmosta samalla kun toinen lataa mäen läpi aseella tai tulipallolla... tai ... tai ... eihän pelissä ollut onneksi muuta korjattavaa kuin varjojen puute.

(reaaliaikaiset varjot) , jos ne eivät olisi ollee reaaliaikaiset sehän vasta hienoa olisikin ollut ;P
lainaa
hassi

15.11.2008 klo 20.27

En minäkään allekirjoita timantin kommenttia... ennen lisäosan ostoa en oo pariin kuukauteen logannutkaan sisään.. nyt taas pelaaminen maistuu, toistaiseksi.
lainaa
Samuel

Rekisteröitynyt 22.09.2008

15.11.2008 klo 20.41

11 miljoonaa jäsentä, mutta moniko pelaa aktiivisesti? Nyt tietenkin on innostus varmasti monilla pelaajilla päällä, mutta kun on saatu se 80 dingattua ja tutkittua Northrend perinpohjaisesti, en usko kovinkaan monen jaksavan.
lainaa
Gonaho

Rekisteröitynyt 23.08.2007

15.11.2008 klo 20.47

70-80 levelaamisen voisi jossain vaiheessa suorittaa, mutta end-game on niin surullista ettei sitä viitsi edes harkita.
lainaa
jami

15.11.2008 klo 21.55

Gonaho kirjoitti:
70-80 levelaamisen voisi jossain vaiheessa suorittaa, mutta end-game on niin surullista ettei sitä viitsi edes harkita.


Surulliseksi sen tekee vain pelaajan (eli sinun) osaamattomuus.

TaiZuuni kirjoitti:
Aijaa. Minäkin kuulun tuohon, mutta mielestäni en ole koukussa. Viime pelikertakin taisi olla kesäkuussa...


Vittuako sitten maksat kuukausimaksuja jos et pelaa?
lainaa
Robocop

Rekisteröitynyt 27.06.2008

15.11.2008 klo 22.03

jami kirjoitti:
Gonaho kirjoitti:
70-80 levelaamisen voisi jossain vaiheessa suorittaa, mutta end-game on niin surullista ettei sitä viitsi edes harkita.


Surulliseksi sen tekee vain pelaajan (eli sinun) osaamattomuus.

TaiZuuni kirjoitti:
Aijaa. Minäkin kuulun tuohon, mutta mielestäni en ole koukussa. Viime pelikertakin taisi olla kesäkuussa...


Vittuako sitten maksat kuukausimaksuja jos et pelaa?


Onko joku jossain vaiheessa sanonut että hän maksaisi? Nimittäin sitä voi pelata ilmaiseksikin...
lainaa
Tammeliini

15.11.2008 klo 22.12

Wow - "roolipeli" vailla oikeeta roolipelikokemusta. Sen viehätys perustuu vain surkeaan suorittamiseen. Hommatkaa jotain oikeaa pelattavaa. Vielä s'äälittävämpää maksaa yli 10 euroa kuukaudessa maoisesta paskasta.
lainaa
ei_näin

15.11.2008 klo 22.13

Samuel kirjoitti:
11 miljoonaa jäsentä, mutta moniko pelaa aktiivisesti? Nyt tietenkin on innostus varmasti monilla pelaajilla päällä, mutta kun on saatu se 80 dingattua ja tutkittua Northrend perinpohjaisesti, en usko kovinkaan monen jaksavan.


Ne on laskettu aktiivista tunnuksista, joissa peliaikaa on vielä jäljellä. Toisaalta moni maksaa ja pelaa muutamia tunteja jopa kuukauden aikana. En tiedä, mitataanko myös jotain kirjautumisväliä.

Ottakaa huomioon, mistä kaikista pelaajista tuo 11 miljoonaa koostuu. Yli puolet tuosta kasasta on aasialaisia ja he ovat tunnetusti "robottikansaa". Lisäksi on myös lukuisia bottitunnuksia tai botin käyttäjiä. Niiden määrästä ei ole tietoa.
lainaa
crom

Rekisteröitynyt 11.10.2007

15.11.2008 klo 22.16

jami kirjoitti:
Gonaho kirjoitti:
70-80 levelaamisen voisi jossain vaiheessa suorittaa, mutta end-game on niin surullista ettei sitä viitsi edes harkita.


Surulliseksi sen tekee vain pelaajan (eli sinun) osaamattomuus


Vai olisiko surullista siinä se että 10/25 henkilöä opettelee tekemään tietyn kaavan mukaan muutaman asian ja toistaa tätä kymmeniä kertoja, jotta saisi joskus kerran kuussa yhden esineen jossa on joku luku vähän parempi kuin edellisessä. Joidenkin mielestä sellainen on pitemmän päälle tylsää. Ei tietenkään tarvi olla samaa mieltä.

Onhan tuossa Lich Kingissä paljon paranneltu kaikenlaista ja DK luokan aloituspaikka ja questit on hienoja ja antavat hyvin taustaa tapahtumille. Mutta normaalisti questit vaikuttaa ainakin northrendin alussa olevan täysin sitä samaa kaavaa kuin aina ennenkin, samoin kuin instanssit. Mahdollisesti tulee pelattua 80 levelille asti kuitenkin, ihan vain mielenkiinnosta nähdä minkä verran peli on muuttunut esimerkiksi PVP:n kannalta.

Harmittaa kun eivät blizzardilla ole tohtineet ottaa mitään riskiä ja julkaisevat käytännössä vain lisää samanlaista. Onhan se laadukkaasti tehty, entistä hienommat maisemat ja kaikkea. Ehkäpä joskus tulee se seuraava MMO blizzardilta, toivottavasti se ei ole vain uusi kopio WoWista.
lainaa
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

15.11.2008 klo 22.28

Zorr0o kirjoitti:
(reaaliaikaiset varjot) , jos ne eivät olisi ollee reaaliaikaiset sehän vasta hienoa olisikin ollut ;P

Tiesitkö muuten, että vanhemmissa peleissä varjot eivät olleet reaaliaikaisia? Esimerkiksi ympäristöjen varjot laskettiin etukäteen ja tallennettiin karttatiedostoihin. Pelihahmoilla taas saattoi olla allaan vain yksinkertainen tummempi, pyöreä alue, jonka oli jossain määrin tarkoitus kuvata varjoa. Ratkaisu ei ollut yhtään hassumpi, joskaan nykyään se ei olisi enää hyvä. Niin, ja vielä vanhemmissa peleissä ei ollut minkäänlaisia varjoja, tosin tuskin oli tarvettakaan.
lainaa
Loistava_Peli

15.11.2008 klo 22.49

Ei voi muuta sanoa kuin, että olipa mukava palata WoW:in pariin puolen vuoden tauon jälkeen. Lich King on kertakaikkiaan hieno lisäosa, jossa tutkimista ja tekemistä piisaa yllin kyllin.

lainaa
oikeaa_pelattavaa

15.11.2008 klo 22.51

Tammeliini kirjoitti:
Hommatkaa jotain oikeaa pelattavaa.


Kuten esimerkiksi ....??? tai .....??? tai sitten ....???

lainaa
Ei_kiitos

15.11.2008 klo 23.40

Syy 1: Death Knights - uusi pelaajaluokka
Joo, onpas paljon syytä. Antamalla 100% mount ja taso 55 alussa on kertakaikkinen virhe. Vanhat alueet pysyvät entistäkin kuolleenpina.

Syy 2: Northrend - jättimäinen uusi pelialue uusine vihollisineen
Eli samaa paskaa kuin Outlandissakin, vain eri maisemilla. Tapa 10 noita, tuo minulle 10 näitä.

Syy 3: Lich King on 'Wow 3.0' - 3.0 -päivitys toi mukanaan Inscription-ammatin, paljon kaivattuja korjauksia ja mm. reaaliaikaiset varjot sekä pelinsisäisen kalenterin ja Lich King ottaa niistä kaiken hyödyn irti
Vai niin, mutta onhan nämä saatavissa ilman lisäosaakin

Syy 4: Ajoneuvot PvP-taisteluissa
Joiden piti olla pelissä jo 5 vuotta sitten, kun peli julkaistiin jenkkilässä. Eipä ollut pitkä aika odottaa.
Samaan aikaan todellisuudessa: AV on sörssitty aivan pilalle, tuskin lienee mitään korjauksia tulossa.

Johtopäätös: Ei mitään syytä hankkia lisäosaa, vaan syy lopettaa kokonaan.
lainaa
hienohomma

15.11.2008 klo 23.46

Ei_kiitos kirjoitti:
Syy 1: Death Knights - uusi pelaajaluokka
Joo, onpas paljon syytä. Antamalla 100% mount ja taso 55 alussa on kertakaikkinen virhe. Vanhat alueet pysyvät entistäkin kuolleenpina.

Syy 2: Northrend - jättimäinen uusi pelialue uusine vihollisineen
Eli samaa paskaa kuin Outlandissakin, vain eri maisemilla. Tapa 10 noita, tuo minulle 10 näitä.

Syy 3: Lich King on 'Wow 3.0' - 3.0 -päivitys toi mukanaan Inscription-ammatin, paljon kaivattuja korjauksia ja mm. reaaliaikaiset varjot sekä pelinsisäisen kalenterin ja Lich King ottaa niistä kaiken hyödyn irti
Vai niin, mutta onhan nämä saatavissa ilman lisäosaakin

Syy 4: Ajoneuvot PvP-taisteluissa
Joiden piti olla pelissä jo 5 vuotta sitten, kun peli julkaistiin jenkkilässä. Eipä ollut pitkä aika odottaa.
Samaan aikaan todellisuudessa: AV on sörssitty aivan pilalle, tuskin lienee mitään korjauksia tulossa.

Johtopäätös: Ei mitään syytä hankkia lisäosaa, vaan syy lopettaa kokonaan.



Tervemenoa. Hyvästi! Sulje ovi perässäsi. Kukaan ei jää kaipaamaan sinua.
lainaa
kuolemanritari

16.11.2008 klo 00.01

"Antamalla 100% mount ja taso 55 alussa on kertakaikkinen virhe. Vanhat alueet pysyvät entistäkin kuolleenpina."

Se että lvl55+ hahmon omaavat voivat aloittaa yhden death knightin tasolta 55 sopii ainakin minulle huomattavasti paremmin kuin aloitus tasolta 1. Tasolta 1 en olisi enää jaksanut/viitsinyt aloittaa.
lainaa
Tammeliini

16.11.2008 klo 00.36

oikeaa_pelattavaa kirjoitti:
Tammeliini kirjoitti:
Hommatkaa jotain oikeaa pelattavaa.


Kuten esimerkiksi ....??? tai .....??? tai sitten ....???



No kuules vaikkapa Fallout 3, Gears of War 2 tai Fable 2
lainaa
Afom

16.11.2008 klo 01.34

Tammeliini kirjoitti:
oikeaa_pelattavaa kirjoitti:
Tammeliini kirjoitti:
Hommatkaa jotain oikeaa pelattavaa.


Kuten esimerkiksi ....??? tai .....??? tai sitten ....???



No kuules vaikkapa Fallout 3, Gears of War 2 tai Fable 2


No fallout3:n kesto oli aika heikko muuten ok peli. Fable2 vois olla kokeiltavan arvoinen jos ois vaikka parempi kuin ekaosa. Gears of war2 on jo idealtakin niin paskaa ettei sitä kukaan järkevä ihminen pelaa. Eihän se wowi ole täydellinen ,mutta kyl siin joku koukuttaa kunnolla.

lainaa
Makk3

Rekisteröitynyt 06.08.2007

16.11.2008 klo 01.46

Maailman paskin uutinen.
lainaa
Ei_kiitos

16.11.2008 klo 04.54

hienohomma kirjoitti:

Tervemenoa. Hyvästi! Sulje ovi perässäsi. Kukaan ei jää kaipaamaan sinua.


Vielä vähemmän kaipaa kukaan tällaisia amiskommentteja. Kun ei raukkaparka edes pysty mitenkään perustelemaan mielipidettään. Mutta näitähän mahtuu 50 tusinaan... jääköön omaan arvoonsa.

Ja kuolemanritarin kommenttiin:
"Se että lvl55+ hahmon omaavat voivat aloittaa yhden death knightin tasolta 55 sopii ainakin minulle huomattavasti paremmin kuin aloitus tasolta 1. Tasolta 1 en olisi enää jaksanut/viitsinyt aloittaa."

Mietipä sitä, että uusi pelaaja, jolla ei ole yhtään hahmoa, ei voi edes valita death knightiä. Hänen on jokatapauksessa pelattava joku aikaisemmista hahmoluokista tasolle 55, ennenkuin hän voi tehdä death knightin. Onko tämä oikein? Mielestäni ei.

Death knight olisi tuonut alempien tasojen battlegroundeille mukavaa lisäväriä, jopa twink-hahmojen muodossa ainaisten rogueiden sijaan, mutta kun ei niin ei.

Ja mitä jaksamiseen tulee, alkupuolen tasoja on nykyään helpotettu niin paljon, että tason 55 saavuttaminen on suorastaan lastenleikkiä. Kaveri-systeemillä asia hoituu vieläkin nopeammin. Jaksettiinhan sitä vääntää hordelle paladiinitkin ja alliancelle shamaanit ilman helpotuksia.
lainaa
xbotithaisee

Rekisteröitynyt 24.07.2008

16.11.2008 klo 05.28

Afom kirjoitti:
Gears of war2 on jo idealtakin niin paskaa ettei sitä kukaan järkevä ihminen pelaa.


Hehheh, mitenkään trollausta rohkaisematta, tämä pitää todellakin paikkansa :D
lainaa
lumipallo

16.11.2008 klo 07.37

Blizzard se vaan jaksaa lypsää vanhaa lehmää. Uskomatonta, että miten porukat jaksaa pelata vuodesta toiseen tätä samaa peliä, joka ei vaadi yhtään mitään taitoa ja vielä maksavat toistuvasti siitä! Se vahva yhteisöllisyys on kyllä kova koukku, se pitää myöntää. Mutta nyt jonkun pitäisi uudistaa tätä genreä rajusti ja tuoda se 2000-luvulle. No joo, kaipa se Blizzard onkin jo tekemässä seuraajaa tälle rahasammolle.
lainaa
Muntu

Rekisteröitynyt 08.12.2007

16.11.2008 klo 10.05

Ei_kiitos kirjoitti:
hienohomma kirjoitti:

Tervemenoa. Hyvästi! Sulje ovi perässäsi. Kukaan ei jää kaipaamaan sinua.


Vielä vähemmän kaipaa kukaan tällaisia amiskommentteja. Kun ei raukkaparka edes pysty mitenkään perustelemaan mielipidettään. Mutta näitähän mahtuu 50 tusinaan... jääköön omaan arvoonsa.


Omasi lukeutuu näihin "amiskommentteihin".
lainaa
jarsu

16.11.2008 klo 13.14

Gears of war2 Fallout 3, Gears of War 2 tai Fable 2

oikeesti kerro jotain "kunnollisia" pelejä minun makuuni,,, noi on surkeeta kuraa MINUN mielestäni.
ja mörppejä noista ei ole mikään..
lainaa
Jone32

Rekisteröitynyt 19.09.2008

16.11.2008 klo 13.43

jarsu kirjoitti:
Gears of war2 Fallout 3, Gears of War 2 tai Fable 2

oikeesti kerro jotain "kunnollisia" pelejä minun makuuni,,, noi on surkeeta kuraa MINUN mielestäni.
ja mörppejä noista ei ole mikään..


Entäs se Gears of War 2 ?
lainaa
Ihmeee

16.11.2008 klo 14.02

Ihme ruikutusta, antaa kaikkien pelata sitä mistä tykkää!
lainaa
aivan_oikein

16.11.2008 klo 14.26

Ei_kiitos kirjoitti:
hienohomma kirjoitti:

Tervemenoa. Hyvästi! Sulje ovi perässäsi. Kukaan ei jää kaipaamaan sinua.


Vielä vähemmän kaipaa kukaan tällaisia amiskommentteja. Kun ei raukkaparka edes pysty mitenkään perustelemaan mielipidettään. Mutta näitähän mahtuu 50 tusinaan... jääköön omaan arvoonsa.


Siinä ei ollut mielipidettä, jota edes tarvitsisi perustella. Siinä vain toivotettiin sinulle hyvää matkaa pois WoW:in maailmasta, jos pelaaminen kerran ei enää kiinnosta.

Ei_kiitos kirjoitti:

Ja kuolemanritarin kommenttiin:
"Se että lvl55+ hahmon omaavat voivat aloittaa yhden death knightin tasolta 55 sopii ainakin minulle huomattavasti paremmin kuin aloitus tasolta 1. Tasolta 1 en olisi enää jaksanut/viitsinyt aloittaa."

Mietipä sitä, että uusi pelaaja, jolla ei ole yhtään hahmoa, ei voi edes valita death knightiä. Hänen on jokatapauksessa pelattava joku aikaisemmista hahmoluokista tasolle 55, ennenkuin hän voi tehdä death knightin. Onko tämä oikein? Mielestäni ei.


Minusta se on aivan oikein. Jos pelaaminen tasolle 55 on niin äärettömän helppoa ja nopeaa kuin annat ymmärtää, lvl55 vaatimuksen ei pitäisi olla ongelma kenellekään.
lainaa
GearsKaksi

16.11.2008 klo 14.29

Jone32 kirjoitti:
jarsu kirjoitti:
Gears of war2 Fallout 3, Gears of War 2 tai Fable 2

oikeesti kerro jotain "kunnollisia" pelejä minun makuuni,,, noi on surkeeta kuraa MINUN mielestäni.
ja mörppejä noista ei ole mikään..


Entäs se Gears of War 2 ?


Loistava peli.
lainaa
Jeesus

16.11.2008 klo 17.26

homoja ootte kaikki. mitä turhaa keskustelette asiasta. kaikki on riippuvaisia runescapesta. wowia ei oo edes olemassa.
p.s. mulle ei vittuilla
lainaa
Ei_kiitos

16.11.2008 klo 17.56

aivan_oikein kirjoitti:
"Siinä ei ollut mielipidettä, jota edes tarvitsisi perustella. Siinä vain toivotettiin sinulle hyvää matkaa pois WoW:in maailmasta, jos pelaaminen kerran ei enää kiinnosta."

Jos "Tervemenoa. Hyvästi! Sulje ovi perässäsi. Kukaan ei jää kaipaamaan sinua." on mielestäsi hyvän matkan toivotusta jne, niin kyllä todella erikoiset tavat sinulla.

"Minusta se on aivan oikein. Jos pelaaminen tasolle 55 on niin äärettömän helppoa ja nopeaa kuin annat ymmärtää, lvl55 vaatimuksen ei pitäisi olla ongelma kenellekään."

Eli mielestäsi on oikein, että Death Knightillä pelaamaan haluava uuden WoW:n hankkija joutuu tekemään vaikkapa druidin ja pelaamaan sen tasolle 55, ennenkuin pääsee mitenkään edes testaamaan Death Knightiä? Todella omituinen mielipide...
lainaa
aivan_oikein

17.11.2008 klo 01.30

Ei_kiitos kirjoitti:
"Minusta se on aivan oikein. Jos pelaaminen tasolle 55 on niin äärettömän helppoa ja nopeaa kuin annat ymmärtää, lvl55 vaatimuksen ei pitäisi olla ongelma kenellekään."

Eli mielestäsi on oikein, että Death Knightillä pelaamaan haluava uuden WoW:n hankkija joutuu tekemään vaikkapa druidin ja pelaamaan sen tasolle 55, ennenkuin pääsee mitenkään edes testaamaan Death Knightiä? Todella omituinen mielipide...


Enkä minä jo sanonut että se on mielestäni aivan oikein. Etkö osaa lukea, vai eikö mene jakeluun?
lainaa
nälkäinenarmatrolli

17.11.2008 klo 01.32

xbotithaisee kirjoitti:
Afom kirjoitti:
Gears of war2 on jo idealtakin niin paskaa ettei sitä kukaan järkevä ihminen pelaa.


Hehheh, mitenkään trollausta rohkaisematta, tämä pitää todellakin paikkansa :D


...huutaa ruma ja vihreä arma-trolli sillan alta.
lainaa
Ei_kiitos

17.11.2008 klo 22.19

aivan_oikein kirjoitti:

Enkä minä jo sanonut että se on mielestäni aivan oikein. Etkö osaa lukea, vai eikö mene jakeluun?


Ensinnäkin, opettele kirjoittamaan oikein.

Toiseksi, miksi ihmeessä jonkun WoW:ia aloittavan pitää tehdä jokin muu hahmo, kuin Death Knight, ja pelata se tasolle 55, ennenkuin voi tehdä edes Death Knightin, jos hän nimenomaan haluaa pelata vain Death Knightillä. Miksei hän voi pelata Death Knightiä SUORAAN tasolta 1 alkaen, jolloin hahmon kyvyt ja ominaisuudet tulisivat paremmin tutuiksi, kuin pelaamalla ko. tasot toisella hahmoluokalla? Etkö nyt käsitä, mikä tässä mättää?

Eikö mene jakeluun, vai etkö osaa myöskään lukea?

lainaa
lopetapillittäminen

17.11.2008 klo 23.40

Ei_kiitos kirjoitti:

Toiseksi, miksi ihmeessä jonkun WoW:ia aloittavan pitää tehdä jokin muu hahmo, kuin Death Knight, ja pelata se tasolle 55, ennenkuin voi tehdä edes Death Knightin, jos hän nimenomaan haluaa pelata vain Death Knightillä. Miksei hän voi pelata Death Knightiä SUORAAN tasolta 1 alkaen, jolloin hahmon kyvyt ja ominaisuudet tulisivat paremmin tutuiksi, kuin pelaamalla ko. tasot toisella hahmoluokalla? Etkö nyt käsitä, mikä tässä mättää?


Kuulehan nyt, tollopoika. Pelin henki on se, että sinulla on oltava lvl55 hahmo (sekä Burning Crusade + Lich King -laajennuspaketit) saadaksesi Death Knightin käyttöösi, eikä se muutu miksikään, vaikka itkisit ja polkisit jalkaa miten vihaisena hyvänsä. Ymmärrätkö, pelle? Miljoonat ovat täysin tyytyväisiä peliin sellaisena kuin se on. Määkimisesi ei tuo lvl1 Death Knightia käyttöösi, joten sinulla ei typerine argumentteinesi ja ontuvine selityksinesi ole muuta vaihtoehtoa kuin tyytyä surkeaan kohtaloosi. Tuskinpa tajuat asiaa vieläkään, mutta siitä saat syyttää vain omaa tyhmyyttäsi.

lainaa
Ei_kiitos

18.11.2008 klo 22.29

lopetapillittäminen kirjoitti:

Kuulehan nyt, tollopoika. Pelin henki on se, että sinulla on oltava lvl55 hahmo (sekä Burning Crusade + Lich King -laajennuspaketit) saadaksesi Death Knightin käyttöösi, eikä se muutu miksikään, vaikka itkisit ja polkisit jalkaa miten vihaisena hyvänsä. Ymmärrätkö, pelle? Miljoonat ovat täysin tyytyväisiä peliin sellaisena kuin se on. Määkimisesi ei tuo lvl1 Death Knightia käyttöösi, joten sinulla ei typerine argumentteinesi ja ontuvine selityksinesi ole muuta vaihtoehtoa kuin tyytyä surkeaan kohtaloosi. Tuskinpa tajuat asiaa vieläkään, mutta siitä saat syyttää vain omaa tyhmyyttäsi.


Kuulehan nyt, sinä 13-vuotias teinipelle, näköjään et osaa perustella yhtään mitään, vaan menet pelkästään henkilökohtaisuuksiin, joten vastataan samalla mitalla:

Ilmeisesti et ymmärrä, vatipää, vieläkään mistä on kysymys. Antaa miljoonien kaltaistesi kakaroitten olla tyytyväisiä peliin sellaisena kuin se on. Paljon suurempi osa ihmiskunnasta EI OLE peliin tyytyväinen, mm. minä.

Itseäni tuo DK-rajoitus ei haittaisi pätkääkään, dorka, mutta varmasti haittaa useaa muuta. Päinvastoin, tämä suo minulle oivan tilaisuuden päästä muutamasta accountistani eroon hyvään hintaan. Mutta sitähän et sinä voi ameeban älykkyysosamäärällä mitenkään käsittää.

Todella "onnistunut" lisälevy, jos sen sisällöstä ei pääse uusi WoW:n aloittava pelaaja heti hyötymään. Peli on tällöin aivan sama kuin ilman uutta lisäosaa. Mutta tätähän et sinä, napanöyhtä, pysty ymmärtämään. Pelaa sinä vain onnessasi, apinan aivoilla varustettu idiootti, ja osta myös seuraava lisäosa sittenkun se tulee. Ole iloinen, että peliä on helpotettu taas niin paljon, että myös kaltaisesi typerys pystyy pelaamaan sitä vasemmalla kädellä. Mutta muista, perskarva, sulkea korvasi ja silmäsi kaikelta kritiikiltä, sillä kritiikkiä tulet näkemään myös jatkossa. Ettet vain menetä heti hermojasi tyypillisen ADHD-teinin tapaan, kuten nyt.

Omalta osaltani lopetan keskustelun tähän, hullun kanssa ei yksinkertaisesti kannata väitellä. Ja näitähän WoW.ssa riittää.
lainaa
heipeipi_itkelisää

19.11.2008 klo 17.05

Ei_kiitos kirjoitti:

Ilmeisesti et ymmärrä, vatipää, vieläkään mistä on kysymys. Antaa miljoonien kaltaistesi kakaroitten olla tyytyväisiä peliin sellaisena kuin se on. Paljon suurempi osa ihmiskunnasta EI OLE peliin tyytyväinen, mm. minä.


Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että ketään ei kiinnosta oletko tyytyväinen peliin vai et? Mielipiteesi on täysin merkityksetön. Niin kauan kuin valtaosa WoW:n maksavista pelaajista ovat tyytyväisiä ja kassavirta on positiivinen, sinä voit olla mitä mieltä haluat ja itkeä pohjatonta tyhmyttäsi.
lainaa
Jaapi

22.11.2008 klo 16.06

heipeipi_itkelisää kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että ketään ei kiinnosta oletko tyytyväinen peliin vai et? Mielipiteesi on täysin merkityksetön. Niin kauan kuin valtaosa WoW:n maksavista pelaajista ovat tyytyväisiä ja kassavirta on positiivinen, sinä voit olla mitä mieltä haluat ja itkeä pohjatonta tyhmyttäsi.


Miksi kommentoit asiaa joka ei kiinnosta?

Minua ainakin kiinnosti hänen mielipiteensä. Se että sinua ei se kiinnosta ei tarkoita sitä että ketään ei kiinnosta.
Toivottavasti iän mukana tulet huomaamaan ette ole maailman keskipiste.

Itse ei ainakaan jaksa enään pelata kun itse peruspeli ei ole muuttunut miksikään ja vielä kolmen vuoden jälkeen PvP on edelleen lapsen kengissä. Onneksi Warhammer Online pelasti loppuvuoden.
lainaa
DumBasZ

22.11.2008 klo 21.37

Ei_kiitos, olisiko siis sinun mielestä parempi niin, että halukkaat World of Warcraftin aloittavat pelaajat voisivat valita, pelaisivatko he Death Knight lvl1:stä lähtien, vai haluaisivatko he pelata jotain muuta classia, jotta he pystyisivät myöhemmin aloittamaan Death Knight- classin leveliltä 55?

Minun mielestä noin olisi järkevin ^^. Tosin toinen vaihtoehto olisi, että voisi jotenkin kokeilla tuota DK- classia, vaikkapa siten, että olisi joku lvl- raja, tai aikaraja, jonka jälkeen pitäisi tehdä uusi hahmo.
lainaa
KylläNYTKelpaa

25.11.2008 klo 14.57

Jaapi kirjoitti:

Minua ainakin kiinnosti hänen mielipiteensä.


Okei. Yksi kiinnostunut löytyi. Upeaa ja mahtavaa!
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova