Tuorein sisältö

101 hassua pikkufaktaa peleistä

17.11.2008 klo 23.00 | Luettu: 6898 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


GamesRadar on listannut 101 faktaa, joilla voi hämmästyttää kavereita ravintolaillassa - varsinkin, jos he sattuvat olemaan
kiinnostuneita videopeleistä. Tässä muutamia poimintoja listalta:

- Leonin nahkatakin kohtalo Resident Evil 4:ssä selviää pelin PS2-versiossa: Adan sivutehtävässä on kyläläinen, jolla on se päällään
- Grand Theft Auto 3:sta poistettiin yksi hahmo 9/11-hyökkäysten vuoksi. Kyseessä oli koditon Darkel, joka antoi pelaajalle rakennusten pommitustehtäviä
- Ennenkuin Bioshockin suunnittelijat päätyivät pikkusisko-hahmoon, olivat adamia keräävät olennot myyriä ja 50-luvun robotteja
- Driv3r-pelistä löytyy GTA: Vice Cityn päähahmoa parodioiva hahmo ja GTA3:sta taas Driverin päähahmoa parodioiva hahmo
- Devil May Cryn piti olla alunperin jatkoa Resident Evilille
- Final Fantasy VII suunniteltiin alunperin Nintendo 64:lle
- Final Fantasy sai nimensä siitä, että sen piti olla Squaren vihoviimeinen peli huonosti menestyneiden Rad Racerin ja World Runner 3D:n jälkeen
- Silent Hill 4:n ei pitänyt olla Silent Hill -peli, vaan oma pelinsä nimeltä 'The Room'. Päätös muutoksesta syntyi Silent Hill -tuottaja/säveltäjän mukaantulon myötä
- Super Nintendon Super Mario Worldia ohjelmoitiin 29000 tuntia

Käykääpä lukemassa muutkin!

V2.fi | Manu Pärssinen
< Nintendo hellii ensi... Fallout 3 ohitti jo ... >

Keskustelut (6 viestiä)

young_star

Rekisteröitynyt 26.02.2008

17.11.2008 klo 23.35

Toisaalta voin olla ihan tyytyväinen etten tiedä noista kaikkia :D
lainaa
Murtsi

18.11.2008 klo 00.54

"-Super Nintendon Super Mario Worldia ohjelmoitiin 29000 tuntia"

Voiko olla mahdollista, että noin paljon? No, laadun perusteella hyvinkin voi olla, ei ainuttakaan bugia tai suunnitteluvirhettä pelissä.
lainaa
lauvi

18.11.2008 klo 02.15

Murtsi kirjoitti:
"-Super Nintendon Super Mario Worldia ohjelmoitiin 29000 tuntia"

Voiko olla mahdollista, että noin paljon? No, laadun perusteella hyvinkin voi olla, ei ainuttakaan bugia tai suunnitteluvirhettä pelissä.


tuota itse oon kyllä huomannu pari.. :D mutta niiden löytämiseksi toi tunti määrä tuskin riittäis..: D
lainaa
GanymeDes

Rekisteröitynyt 23.04.2007

18.11.2008 klo 03.49

Muutaman näistä jo tiesinkin ja on myös tullut hämmästettyä kavereita niillä ravintolaillassa.
lainaa
Odin

Rekisteröitynyt 24.04.2007

18.11.2008 klo 14.02

"In Fallout 2, there's a hidden room in Junktown, in the Cafe Of Broken Dreams, where you can find Dogmeat, the Vault Dweller from the first game's faithful hound."

Sama dogi kolmossa..?
lainaa
KuroShiro

Rekisteröitynyt 26.09.2008

18.11.2008 klo 22.34

Itse asiassa poimin tuolta aika monta kohtaa jotka tiesin jo entuudestaan... mutta hieno lista oli :)
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova