Tuorein sisältö

X360:n Tomb Raider kalpenee PS3-version rinnalla?

27.12.2008 klo 21.00 | Luettu: 35299 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Evil Avatar johdattaa meidät vertailevien kuvien äärelle, jotka paljastavat, että Tomb Raider: Underworldin X360-versio pyörii resoluutiolla 1024x576 kaksinkertaisella antialiasoinnilla, kun taas PS3-versiossa on täysiverinen 720p-näyttötila. Kukin saa tehdä kultasilmäiset johtopäätöksensä siitä, paljonko tällä on vaikutusta pelin ulkoasuun, joka kuitenkin on molemmissa versioissa melkoisen komea.









V2.fi | Manu Pärssinen
< Steamissakin joulun ... Musikaaliset arviot ... >

Keskustelut (59 viestiä)

Vieras

27.12.2008 klo 21.09

Noh,eikö vieläkään yhtään konsolisota kommenttia?
lainaa
Virus

Rekisteröitynyt 30.10.2008

27.12.2008 klo 21.12

Hui kamala. Näistä peleistä on maku mennyt ajat sitten että tätä en PS3:selle hanki vaikka grafiikat olisi kuinka mahtavat.


"PS3 JYRÄÄ BOXIN PELIT. VITUTTAAX!?" Tuolla kommentilla julkistan lapsellisen konsolisodan alkaneeksi.
lainaa
ANOPRE

27.12.2008 klo 21.15

No onpa tosi hienot grafiikat joo-o...
lainaa
zergbur

Rekisteröitynyt 07.08.2007

27.12.2008 klo 21.18

PS3 graffat paremmat omalle silmälle. :)

X0-fanipojan kommentti in 5...4...3...2...1...
lainaa
VanhaHerra

27.12.2008 klo 21.21

Pääasiassahan boksifanit niitä valitus- ja ylistysitkuja pistävät asiaan kuin asiaan. Pleikan omistajat selvästi kypsempää väkeä.
lainaa
TaiZuuni

Rekisteröitynyt 01.06.2007

27.12.2008 klo 21.21

Alempi on hienompi.
lainaa
Touho13

Rekisteröitynyt 07.06.2007

27.12.2008 klo 21.31

PS3 kyllä on hienoa...
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

27.12.2008 klo 21.37

Kerrankin PS3 -versiossa parempi reso. Tosin tuo peli ei edusta lähellekkään konsolien kärkeä mitä näyttävyyteen tulee.
lainaa
Jantsu92

Rekisteröitynyt 19.06.2008

27.12.2008 klo 21.37

En nyt tiedä että kummat noista kuvista on PS3 versiosta, mutta ylemmät kuvat näyttävät hienommilta. Ylemmissä kuvissa on parempi kontrasti, lämpimämmät värit, hieman tarkemmat tekstuurit, yksityiskohtaisempaa grafiikkaa ja taitaa olla myös parempi anisotrooppinen suodatus ainakin kun tuota vettä katsoo.
lainaa
Warkkis

Rekisteröitynyt 25.10.2007

27.12.2008 klo 21.50

Alemmissa kuvissa näyttäisi olevan aavistuksen vähemmän sahalaitaa ja valaistus näyttää ainakin omaan silmään paremmalta. Mitään järkyttävän isoja erot eivät kuitenkaan ole.
lainaa
Demonoid

Rekisteröitynyt 13.08.2007

27.12.2008 klo 22.04

Hurraa, huonot pelit loistaa ps3:lla... :(
lainaa
Laku

Rekisteröitynyt 07.01.2008

27.12.2008 klo 22.11

Ei mitään hajua mistä versiosta mikäkin kuva on, mutta ylemmät versiot miellyttävät omaa silmää enemmän. Niissä pikkasen enemmän kontrastia ja kirkkaamat värit. Alemmat tasasen harmaita, not good..
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

27.12.2008 klo 22.20

Jos joku nyt näkee alemmat kuvat parempina, niin haloo. Ja oletan kyllä, että nuo ylemmät on PS3-versiosta, mutta oli miten oli, ylempi on selvästi parempi.

Ja ketä kiinnostaa...
lainaa
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

27.12.2008 klo 22.31

Kas, XO-versiossa on Haze-resoluutio? Jokseenkin yllättävää.
lainaa
Ex_Digital

Rekisteröitynyt 25.07.2007

27.12.2008 klo 22.52

Execta kirjoitti:
Jos joku nyt näkee alemmat kuvat parempina, niin haloo. Ja oletan kyllä, että nuo ylemmät on PS3-versiosta, mutta oli miten oli, ylempi on selvästi parempi.

Ja ketä kiinnostaa...
"Ketä kiinnostaa" vaikuttaa trollaamiselta mutta sanon kuitenkin että katso veneen kaidetta ja
heijastusta ekassa kuvassa http://img383.imageshack.us/img383/4518/3601qc7.jpg
http://img387.imageshack.us/img387/650/ps31so0.jpg

katso läppäriä ja sen ruutua + patsaan taakse
eri laitteilla on säädetty luultavasti eri kirkkaustasot, ne ja kontrastit saa säädettyä näytöstä / TV:stä

imho kuvista tappeleminen on hauskempaa kuin tämän pelaaminen
lainaa
mdtrx

Rekisteröitynyt 10.04.2007

27.12.2008 klo 23.18

On hauskaa miten väärässä ihminen voi olla "kunnon" värien, kontrastin, tarkkuuden yms. suhteen.
lainaa
dhrdhgrdh

27.12.2008 klo 23.18

Laku kirjoitti:
Ei mitään hajua mistä versiosta mikäkin kuva on, mutta ylemmät versiot miellyttävät omaa silmää enemmän. Niissä pikkasen enemmän kontrastia ja kirkkaamat värit. Alemmat tasasen harmaita, not good..


Taitaa nyt olla termit hiukka hukassa. Alemmassa kontrasti on selvästi parempi, mutta ylempi kyllä silti miellyttää enemmän silmää. :)
lainaa
Kuulapallo

27.12.2008 klo 23.28

"siis en tosiaan tiä kumpi o peeäskolmosesta mutta mun miälestä toi ylempi on selvästi parempi siis se on varmaan peeäskolmosesta onnex sillä ei oo mitään väliä ku äxoo on kuitenki parempi kaikissa hyvissä peleissä."

Kuinka trollata tietämättömyyden varjolla? Voin vain kuvitella kuinka ps3-fanipojat kihisevät raivosta kun xo-fanipojat "olettavat" että huonompi on parempi on playstation jne...

Totuushan on että kerrankin se ps3-versio näyttää paremmalta kuin xo-versio. Se onko sillä mitään väliä onkin sitten asia erikseen (silti suin partaani ja myhäilen tyytyväisyydestä, saivatpahan perkaleen Wii-fanit nenilleen).
lainaa
mIE

27.12.2008 klo 23.41

Ps3 huomattavasti parempi (omistan boxin) mutta olin tänään pelaamassa NHL09 kaverilla ja oli huomattavasti rumempi kuin NHL07 boxilla, mutta voi olla että oli jossain asetuksissa vikaa kun ps3 pystyisi huomattavasti parempaan
lainaa
Wegetzu

Moderaattori

Rekisteröitynyt 08.08.2008

28.12.2008 klo 00.00

VIhdoinkin näinkin päin. Sääli vain että kyseinen peli kiinnostaa kuin läjä sontaa.
lainaa
whacker

Rekisteröitynyt 05.12.2008

28.12.2008 klo 00.19

Omistaa vaan molemmat konsolit niin ei tartte itkeä :D
Päällimmäisessä paremmat värit. Miellyttää enemmän.
lainaa
Hah

28.12.2008 klo 00.21

" Hurraa, huonot pelit loistaa ps3:lla... :( "

Sanoo henkilö joka ei varmastikaan ole edes kokeillu koko peliä.
lainaa
Neoncat

Rekisteröitynyt 10.04.2007

28.12.2008 klo 00.27

Kas vain, kerrankin näin päin. Tosin kyseinen peli tosiaankin kiinnostaa melkein yhtä paljon kuin Johanna Tukiaisen viimeiset seikkailut.
lainaa
Muntu

Rekisteröitynyt 08.12.2007

28.12.2008 klo 00.45

Neoncat kirjoitti:
Kas vain, kerrankin näin päin. Tosin kyseinen peli tosiaankin kiinnostaa melkein yhtä paljon kuin Johanna Tukiaisen viimeiset seikkailut.

Ei niinkään paljoa, IMO.
lainaa
seki

Rekisteröitynyt 04.07.2007

28.12.2008 klo 01.14

Ylemmät ovat X0:sta.
lainaa
Eggerix

Rekisteröitynyt 04.06.2008

28.12.2008 klo 01.25

Alemmat kuvat on parempia
lainaa
Pyyhekumi

Moderaattori

Rekisteröitynyt 02.04.2007

28.12.2008 klo 01.34

Alemmat kuvat on parempia, koska ylemmissä valaistus on liian jyrkkää.

Kuka niihin lopulta kiinnittää huomiota kun itse peli on kuitenkin pomppimisineen ja ampumisineen sama.
lainaa
Purkaja

Rekisteröitynyt 08.06.2008

28.12.2008 klo 03.03

Minusta aika yhdentekevää lähteä tekemään vertailuja grafiikasta kun kyseessä on omasta mielestäni todella pienet erot: "Hei toisessa versiossa veneen kaide on sahalaitaisempi", muita puhuttuja eroja en edes huomannut ennen kuin rupesin suurennuslasilla katsomaan.
lainaa
ps0ksi

28.12.2008 klo 04.12

Purkaja kirjoitti:
Minusta aika yhdentekevää lähteä tekemään vertailuja grafiikasta kun kyseessä on omasta mielestäni todella pienet erot: "Hei toisessa versiossa veneen kaide on sahalaitaisempi", muita puhuttuja eroja en edes huomannut ennen kuin rupesin suurennuslasilla katsomaan.


Jep ja jos aivan aletaan pilkkua viilaamaan niin väittely on kohtuu turhaa niin kauan kuin kuvat on pienennetty johonkin random resoluutioon natiivin sijasta, kun kerran kyse on alunperin erikokoista resoluutiota olevista kuvista...
lainaa
shaminy

Rekisteröitynyt 23.01.2008

28.12.2008 klo 07.01

Xbox-versiossa ei ole kontrasti kohdallaan, joten noista on hieman vaikea verrata.
lainaa
Petri

28.12.2008 klo 09.48

Muahaha samanlaista kuraa graafisesti kuin kaikki suxBöxin pelit. :D
lainaa
eki

28.12.2008 klo 10.11

Ihan sama, mutta Cell-powered super console vain pukkaa taas sellaista 0 x AA sahalaitaa et meinaa migreeni iskeä kuvia katsellessa.
lainaa
Pipi

28.12.2008 klo 10.36

Eipä näytä kumpikaan kovin hienolta. :/ Kummallaki konsolilla on paljon kauniimpia pelejä.
lainaa
Deux

Rekisteröitynyt 12.07.2007

28.12.2008 klo 11.11

Ylemmät on XO ja alemmat PS3 asian voi tarkastaa tuolta evilin sivuilta. PS3lla valaistus oikein. XO:lla esim veneeseen paistaa koko ajan aurinko vaikka sisätilan pitäisi olla varjossa.

Myös Laran varjot puuttuu Boxilta.

http://img387.imageshack.us/img387/353/3605bq9.jpg Xbox
http://img387.imageshack.us/img387/6049/ps35ni6.jpg PS3
lainaa
pete

28.12.2008 klo 11.11

kyllä ps3 n tulee jyräämään x n sata-nolla, onhan se vasta kehityksen alku päässä ja x loppu päässä.tullaan näkemään ja kokemaan vielä mahtavia pelejä ps 3:lla. sehän on aina napsinut ne parhaat yksinoikeus pelit
lainaa
stammy

Rekisteröitynyt 30.07.2007

28.12.2008 klo 11.33

Uutistoimitus teki tyhmästi, kun jätti kertomatta mitkä kuvat ovat mistäkin versiosta. Itse en osaa päättää mitkä kuvista näyttävät paremmilta ennen kuin tiedän mitkä niistä ovat XO-versiosta.
lainaa
pööpöileväapina

28.12.2008 klo 11.47

HAH! Anteeksi nyt kaikki boxittajat oikeasti, mutta kummalla konsolilla se HD nyt on :D hmm.. Hienoa, että ne tehot mitä mukamas ps3:sta ei tulla löytämään ovat pikkuhiljaa löytymässä ;) on muuten aidon näköinen tuo vene :O.

Jokatapauksessa varmasti aika surkea peli :) hauskuttaa vaan tilanne :)
lainaa
Asddsa

Rekisteröitynyt 12.08.2008

28.12.2008 klo 12.01

Tässä taas nähdään mitä tapahtuu, jos pelin pääalustana on ps3. Kaikilla on vain pahamieli.
lainaa
pööpöileväapina

28.12.2008 klo 12.08

Joo alempi on tosiaan ps3:n vähän kontrasti huono tuossa, mutta menkää ihailemaan videota :) kyllä vain nämä kehutut textuurit näyttävät ps3:lla paremmalta jo ;).
lainaa
pööpöileväapina

28.12.2008 klo 12.08

niin ja se linkki olisi ollut aika kova :D
http://www.videogamer.com/videos/tomb_raider_underworld_x
lainaa
pööpöileväapina

28.12.2008 klo 12.12

On se kyllä molemmilla konsoleilla todella näyttävän näköinen.. mahtaakohan vain pelinä olla kummoinenkaan.
lainaa
cs_bot

Rekisteröitynyt 29.05.2007

28.12.2008 klo 12.16

Jaahas, vai pitäävät jotkin tyypit sahalaidasta. Kaippa se on heidän silmään sitä "parempaa" grafiikkaa. :C

Alemmat kuvat selvästi parempia.
lainaa
EqwertY

28.12.2008 klo 12.44

Mielummin AA kuin satasella parempi reso! Ei noista kuvista voi muuta sanoa kuin että toisessa karseet sahalaidat. PS-fanit luulivat aluksi että ylemmät on omasta joten ne olikin parempia, mutta hetken päästä muuttui mielipide! Prööt
lainaa
hiiri

28.12.2008 klo 13.12

Demonoid kirjoitti:
Hurraa, huonot pelit loistaa ps3:lla... :(


Nolo olet! Mikkisofta osti tähän yksinoikeudella DLC:t!LoL!
lainaa
blizz

28.12.2008 klo 13.52

tossa teille vertailua

http://www.gamespot.com/features/6202552/index.html?om_ac;title;2
lainaa
Sephiroth

28.12.2008 klo 15.10

Sama vertailu tehty myöskin lensoftruth.comissa ja siellä sanottiinkin, että televisio, jolla testi tehtiin ei tukenut PS3:n RGB full range asetusta, joten siksi PS3-versio näyttää vertailukuvissa väreiltään haaleammalta. Jos puolestaan televisio tukee tuota rgb full range asetusta, muuttuvat versiot identtisiksi väreiltään ja kontrasteiltaan. Muutoin tulos oli sama, PS3 versio on hieman paremman näköinen, etenkin antialiasoinnin osalta.
lainaa
wiimies

28.12.2008 klo 15.47

stammy kirjoitti:
Itse en osaa päättää mitkä kuvista näyttävät paremmilta ennen kuin tiedän mitkä niistä ovat XO-versiosta.

Lol - eihän sitä kuvien paremmuutta päätetä sen mukaan milta konsolilta ne ovat vaan sen mukaan kumpi näyttää paremmalta :) Wii-miehen silmään näyttävät molemmat turhankin kauniilta.
lainaa
Ilomieli

Rekisteröitynyt 10.04.2007

28.12.2008 klo 18.16

stammy kirjoitti:
Uutistoimitus teki tyhmästi, kun jätti kertomatta mitkä kuvat ovat mistäkin versiosta. Itse en osaa päättää mitkä kuvista näyttävät paremmilta ennen kuin tiedän mitkä niistä ovat XO-versiosta.
Komppaan :(
lainaa
pööpöileväapina

28.12.2008 klo 22.11

blizz kirjoitti:
tossa teille vertailua

http://www.gamespot.com/features/6202552/index.html?om_ac;title;2


Tuo vertailu antaa kyllä toisenlaisen kuvan tuosta Falloutista.. en tiiä onko tehty juttu, mutta katsokaapas.. Jos pitää paikkansa niin ps3:ssa on xboxia paremmat textuurit ainakin paikkapaikoin..
http://www.ps3daily.co.uk/20081107/ps3-vs-xbox-360-fallou
lainaa
medium

Rekisteröitynyt 16.06.2008

29.12.2008 klo 01.05

http://img236.imageshack.us/img236/3483/xbotssv7.jpg
lainaa
Virus

Rekisteröitynyt 30.10.2008

29.12.2008 klo 10.22

VanhaHerra kirjoitti:
Pääasiassahan boksifanit niitä valitus- ja ylistysitkuja pistävät asiaan kuin asiaan. Pleikan omistajat selvästi kypsempää väkeä.


Helvetin kypsä kommentti. Xboxin omistajien syyttely todellakin on korostaa sitä kypsyyttä ja älykyyttä mitä meiltä pleikkarin omistajilta löytyy.
lainaa
kakkajorma

29.12.2008 klo 10.56

Tämäkin "keskustelu" osoittaa taas sen miksi kaikki paskatkin pelit ovat joitakin 50 miljoonan projekteja. Jengi hifistelee pikkasen liikaa noiden grafojen suhteen tänäpäivänä.
Ja Pleikassahan on enemmän potkua, se nyt tiedettiin jo ennenkuin kumpanenkaan oli edes markkinoilla. Ihan jees, jos se suorituskyky saadaan vihdoinkin valjastettua (vasta nyt, kun Sonyn piti väkisin tehdä vittumaiset kehitystyökalut). Itse omistan 360:sen eikä mua hämää tippaakaan, jos PS3-versiossa jostakin pelistä on paremmat tai paskemmat grafat.
lainaa
who_cares

29.12.2008 klo 11.00

Samaa mieltä. Grafiikkaa ylistetään näinä päivinä aika helvetisti liikaa. Harmi. Ennen kun keskityttiin enemmän itse pelattavuuteen.

Ja nämä otsikoinnit ovat kyllä NIIN provoja, ettei mitään rajaa. Tämän tiesi jo pelkästä otsikosta, että boxi vs. pleikka -sotahan tästä syntyy. :/
lainaa
ex-botti

29.12.2008 klo 11.58

Mutta, PS3 kalpenee Xboxin edessä pelattavuuden kannalta. Useampi kuin yksi tyyppi on valitellu, kuinka MGS4, GTA IV, LBP ja NHL jumittaa latauksiin ja kuinka nettipelit lagaa. Hirvittävä ajatus kun oon ite hankkimas PS3 tässä joskus. Ei noissa kuvissa kyllä vilkaisulla eroja huomaa. Yhtä paljon eroa kun joisi sokkona Cokista ta Pepsiä.

lainaa
xbotithaisee

Rekisteröitynyt 24.07.2008

29.12.2008 klo 13.09

ex-botti kirjoitti:

MGS4, GTA IV ja NHL jumittaa latauksiin ja kuinka nettipelit lagaa.


Onpas kumma homma kun itelläni nuo kaikki pelaa kuin tyhjää vaan, ei oo koskaan jumittanut, eikä nettipelitkään töki ollenkaan.
lainaa
pööpöileväapina

29.12.2008 klo 16.37

ex-botti kirjoitti:
Mutta, PS3 kalpenee Xboxin edessä pelattavuuden kannalta. Useampi kuin yksi tyyppi on valitellu, kuinka MGS4, GTA IV, LBP ja NHL jumittaa latauksiin ja kuinka nettipelit lagaa. Hirvittävä ajatus kun oon ite hankkimas PS3 tässä joskus.


AI kumma.. itselläni ensimmäisiä 60Gb malleja ja se on sekonut kesken pelin (ei latauksessa) 5 kertaa :D. Joten ei ole paljon peliajassa tuntunut :). Olen sentään kamun luona ollut pelailemassa aika harvoin ja sen boxi on mun aikanani jumittanut 2x.. Dataa liikkuu nii vikkelää jo, että kyllä ne molemmat välillä jumiin jää.. Eli hyvissä mielin voit ps3:en ostaa.

LITTLE BIG PLANETISTA sen verran että ÄLKÄÄ pelatko sitä wlanin kautta netissä! se ei toimi, koska siinä p2p:hen perustuva nettipeli! Se lagailee sen takia. Otin itse wlanin pois päältä ja vedin verkkopiuhan ja lähti toimimaan vallan mainiosti :).
lainaa
AnXa

Rekisteröitynyt 09.06.2008

01.01.2009 klo 15.46

pööpöileväapina kirjoitti:
ex-botti kirjoitti:
Mutta, PS3 kalpenee Xboxin edessä pelattavuuden kannalta. Useampi kuin yksi tyyppi on valitellu, kuinka MGS4, GTA IV, LBP ja NHL jumittaa latauksiin ja kuinka nettipelit lagaa. Hirvittävä ajatus kun oon ite hankkimas PS3 tässä joskus.

AI kumma.. itselläni ensimmäisiä 60Gb malleja ja se on sekonut kesken pelin (ei latauksessa) 5 kertaa :D. Joten ei ole paljon peliajassa tuntunut :). Olen sentään kamun luona ollut pelailemassa aika harvoin ja sen boxi on mun aikanani jumittanut 2x.. Dataa liikkuu nii vikkelää jo, että kyllä ne molemmat välillä jumiin jää.. Eli hyvissä mielin voit ps3:en ostaa.

LITTLE BIG PLANETISTA sen verran että ÄLKÄÄ pelatko sitä wlanin kautta netissä! se ei toimi, koska siinä p2p:hen perustuva nettipeli! Se lagailee sen takia. Otin itse wlanin pois päältä ja vedin verkkopiuhan ja lähti toimimaan vallan mainiosti :).

Itselläni on 60Gt malli ja ainoa peli jonka kanssa on ikinä ollut ongelmia oli Call of Duty 3 koska se oli buginen paska. Muuten ei ole koskaan leikannut kiinni latauksen aikana.

Minulla tuo Little Big Planet toimi oikein hyvin. Siitä kuinka paljon Peer to Peer-malli on käytössä Little Big Planetissa en tiedä mitään. Mutta todennäköisesti se ei sitä hyödynnä kuin korkeintaan sisällön jakamisessa, ei välttämättä siinäkään koska kenttien luonti todennäköisesti pohjaa tekstikoodattuihin tiedostoihin joiden koko on 2kt ja joihin ei kannata käyttää mitään p2p-mallia.

Minulla on muuten PS3 kiinni lähiverkossani Wifin läpi ja yksikään peli ei ole lagannut. Ei myöskään Little Big Planetin verkkopeli silloin kun sitä kokeilin.

Toisaalta vika miksi jollain lagaa nettipeli kun käytössä on wifi yhteys voidaan selittää monellakin tapaa joista ensimmäisenä tulisi mieleen huonosti tehdyt wlan asetukset. Ja Wlania pystyssä pitävä laitteisto ja sen tehokkuus.

PS3 ja Xbox360 molemmat ovat erittäin alttiita NAT ongelmille jossa lähiverkon asetuksien vuoksi tieto ei liiku kunnolla ja pullonkauloja syntyy. PS3 on siitä fiksu, että se osaa tunnistaa käytössä olevan verkon tunnisteet ja sanoa minkä tason NATtti on päällä. Jotta homma toimisi optimaalisesti pitäisi verkkoa säätää ja portteja availla, että kummallekkin Xboxille ja PS3lle olisi käytössä ns. NATin 2-taso joka tarkoittaa vapaataliikennetta lähiverkkoonkytkettyjen laitteiden ja internetin välillä.

Ja tästä pääsemme LittleBigPlanettin lagaus ongelmiin, jos käytössä on NATin 3-taso, joka on tietoturvallisuuden kannalta erittäin hyvä, tietoa ei välity riittävän vapaasti ja mahdollisuus erillaisiin tilanteisiin jossa pelaaminen verkossa estyy tai siitä on haittaa pelinaikana.

Mutta miksi peli lagaa Wifin läpi, mutta ei kaapelia käytettäessä. Tähän veikkaisin vastaukseksi mm. seuraavaa tilannetta jossa Wifi on säädetty päin mäntyjä ja NAT on asettunut tilaan 3. Lisäksi verkossa on käytössä todennäköisesti DHCP joka asettaa automaattisesti IP osoitteet verkonlaitteille. Tämä johtaa helposti verkontukkeutumiseen ja tukosten ratkaisuihin murto-osa sekunneissa ja viivyttää tiedonkulkemista niistä muutamasta harvasta reijästä joista ne on määritelty kulkemaan.

...

Tai mitä turhaan tätä tässä kerron. Pointtini nyt kuitenkin oli. Puhut paskaa siitä kun sanot, että little big planet käyttää jotain saatavilla olevista P2P-tekniikoista. Ja on paskan jauhantaa myös väittää, että Wifissä lbpn vasteajat olivat mitä sattuu kun taas johdon varassa ei ollut. :) :) :)

Ja suurin osa näistä jutuista mitä tässä lauoin koskee myös Xbox 360n verkkopelaamista.
lainaa
Kale

05.01.2009 klo 12.18

Toi pööpöileväapina on useilla mestoissa heittämässä läppää "asiantuntijana"
lainaa
sikki

24.01.2009 klo 00.31

pöytäkoneena sellanen millä pelaa vaikka far cry 2sta full hd tilassa 40" full hd töllöllä täysillä graffoilla ja koko koneesta ei kuulu yhtään ääntä. kunnon peli nautinto. siinä jää ps3 kin jälkeen.
lainaa

Kirjoita kommentti




V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova