Tuorein sisältö

Viisi pahinta moninpelien mokaa

06.02.2009 klo 10.42 | Luettu: 6309 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


MTV Multiplayer on kerännyt viiden kohdan listan peleistä, joiden moninpelitilasta on löytynyt pelikokemuksen rikkova virhe. Ensimmäisenä listalla on PS2:n SOCOM US NAVY Seals, jossa tikapuita pitkin pystyi liukumaan pelikartan ulkopuolelle ja ampumaan seinien läpi muita pelaajia.

Muita listalla olevia ovat Super Smash Brothers Melee, Marvel vs. Capcom, Goldeneye 007 ja Halo 2.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Baldur's Gaten henki... Kanadassa Resident E... >

Keskustelut (19 viestiä)

Näinon

06.02.2009 klo 11.09

autoaim/aim-assist ovat pahimpia mokia ikinä.
pööpöileväapina

06.02.2009 klo 11.14

Ai.. pelien aatelistoa ja jumaluutta hipova Halo2:kin siellä.. miten se on mahdollista ;)?
Vesa

06.02.2009 klo 11.25

pööpöileväapina kirjoitti:
Ai.. pelien aatelistoa ja jumaluutta hipova Halo2:kin siellä.. miten se on mahdollista ;)?


koska se on geneerinen avaruusräiskintä jossa ei ole oikeasti mitään hienoa ?
Tott

06.02.2009 klo 11.48

Meleessä virhe? Eikö tuo wave-dashing uupuminen ole Brawlin ongelma?
Enf

06.02.2009 klo 11.50

Ihmetyttää että CoD: WaW ei oo listalla :>
seki

Rekisteröitynyt 04.07.2007

06.02.2009 klo 11.55

pööpöileväapina kirjoitti:
Ai.. pelien aatelistoa ja jumaluutta hipova Halo2:kin siellä.. miten se on mahdollista ;)?
Johtuisko suuresta suosiosta ja sen kautta tullut suosioon tuo glitchi? ;)
Duster

Rekisteröitynyt 03.01.2008

06.02.2009 klo 13.01

Vesa kirjoitti:
pööpöileväapina kirjoitti:
Ai.. pelien aatelistoa ja jumaluutta hipova Halo2:kin siellä.. miten se on mahdollista ;)?

koska se on geneerinen avaruusräiskintä jossa ei ole oikeasti mitään hienoa ?
Mielipiteensä kullakin, mutta mitä tekemistä geneerisyydellä on nettipelin kanssa? Geneerinen on yhtä kuin buginen? Bugisia halo pelit eivät ainakaan ole olleet.
MW2odotellessa

06.02.2009 klo 14.14

COD waw, siinä kun saa pipodit konekivääriin, niin kun ne asettaa maahan, niin voi yhdellä keinolla ampua loputtomasti panoksia. Sitte on jotai glitseja, mut suuri osa korjattu.
Coledash

Rekisteröitynyt 20.08.2007

06.02.2009 klo 15.32

No öh... Ovat kyllä _kaukana_ niistä pahimmista mokista, ihan tavallisia glitchejä joita löytyy tasan jokaisesta vähänkään tunnetusta pelistä. Eikä kaikkien kohdalla voida edes puhua "pelikokemuksen rikkovasta virheestä", varsinkin SSBM:n ja Halon kohdalla nuo ovat pelaajien mielestä enemmänkin ominaisuuksia kuin virheitä.

Mutta propsit otsikosta, IS v2
Appe

Rekisteröitynyt 15.09.2008

06.02.2009 klo 15.48

Coledash kirjoitti:
No öh... Ovat kyllä _kaukana_ niistä pahimmista mokista, ihan tavallisia glitchejä joita löytyy tasan jokaisesta vähänkään tunnetusta pelistä. Eikä kaikkien kohdalla voida edes puhua "pelikokemuksen rikkovasta virheestä", varsinkin SSBM:n ja Halon kohdalla nuo ovat pelaajien mielestä enemmänkin ominaisuuksia kuin virheitä.

Mutta propsit otsikosta, IS v2


Exploitit ei oo koskaan ominaisuuksia..
ctrl-k

Moderaattori

Rekisteröitynyt 03.04.2007

06.02.2009 klo 16.17

Appe kirjoitti:

Exploitit ei oo koskaan ominaisuuksia..


No jaa, esimerkiksi Tribesissa hiihtäminen oli alun perin (tietoisesti peliin jätetty) bugi. Ilman tätä erhettä pelistä olisi muodostunut kiistatta paljon lyhytikäisempi.
Trollbutcher

Rekisteröitynyt 05.08.2008

06.02.2009 klo 16.23

Blaah, peli kun peli niin kranaatinheittimet on kyllä iso moka moninpeleissä.

Ja ton linkin kun lukee niin ykkösenä on halo2 socomi on sijalla 5. Näin minä sen ymmärsin.
pErFecTONe

Rekisteröitynyt 22.06.2008

06.02.2009 klo 16.28

Missä Gears of War 2, vitun paska nettipeli
HelG

Rekisteröitynyt 10.01.2009

06.02.2009 klo 19.48

pErFecTONe kirjoitti:
Missä Gears of War 2, vitun paska nettipeli

Et vaan osaa...
Missäs kaikki wallhackit, aimbotit sun muut nettiräiskintöjen pilaajat on?
Wasted

06.02.2009 klo 20.07

Ei oo kyllä arvostelija perillä niinku pitäisi. Wavedash oli huomattu jo tekovaiheessa mutta Nintendo jätti sen tahallaan, edistyneempien pelaajien iloksi (On nimittäin aika vaikea)

Eikä todellakaan riko pelikokemusta, vaan päinvastoin lisää taktisuutta.
jehu

Rekisteröitynyt 10.04.2007

06.02.2009 klo 22.23

Mun mielestä pahin moka oli laittaa Doom 2:n moninpeliin BFG9000 kun se on niin ylivoimainen, samoin kuin naapurin Markku.
Gonaho

Rekisteröitynyt 23.08.2007

06.02.2009 klo 23.29

Wasted kirjoitti:
Ei oo kyllä arvostelija perillä niinku pitäisi. Wavedash oli huomattu jo tekovaiheessa mutta Nintendo jätti sen tahallaan, edistyneempien pelaajien iloksi (On nimittäin aika vaikea)

Eikä todellakaan riko pelikokemusta, vaan päinvastoin lisää taktisuutta.

Tourneyfag detected.
pErFecTONe

Rekisteröitynyt 22.06.2008

07.02.2009 klo 00.47

HelG kirjoitti:
pErFecTONe kirjoitti:
Missä Gears of War 2, vitun paska nettipeli

Et vaan osaa...
Missäs kaikki wallhackit, aimbotit sun muut nettiräiskintöjen pilaajat on?


En vaan osaa jos se perkeleen nettipeli nussittiin kasaan pahasti. Jatkuvat lagit, 40min haut ja 4min matsit, joko kaikki lähtee tai lagii niin pahasti et pakko quit, suck my balls EPIC (FAILLLLLL) GAMES. kiitos, korjais noi viat nyt prkl..
Mi5

07.02.2009 klo 01.14

pErFecTONe kirjoitti:
HelG kirjoitti:
pErFecTONe kirjoitti:
Missä Gears of War 2, vitun paska nettipeli

Et vaan osaa...
Missäs kaikki wallhackit, aimbotit sun muut nettiräiskintöjen pilaajat on?


En vaan osaa jos se perkeleen nettipeli nussittiin kasaan pahasti. Jatkuvat lagit, 40min haut ja 4min matsit, joko kaikki lähtee tai lagii niin pahasti et pakko quit, suck my balls EPIC (FAILLLLLL) GAMES. kiitos, korjais noi viat nyt prkl..


BAWWWWWW!

Unohdit muuten sen näkymättömyysglitchin.

Kirjoita kommentti