Tuorein sisältö

Osta Xbox 360 - saat rahaasi takaisin

17.02.2009 klo 19.54 | Luettu: 11395 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Microsoft on aloittanut kampanjan, jossa Xbox 360 -konsolin (mikä tahansa malli) ja tietyn lisätuotteen ostajille palautetaan 50 euroa.

Xbox 360:n rinnalle ostettuna rahanpalautukseen oikeuttavat:

- langaton ohjain
- Lips
- Scene It? Box Office Smash
- Halo Wars
- Banjo Kazooie: Nuts & Bolts

Käytännössä kuitin kopioimalla ja lomakkeen täyttelemällä saa pienen kärsivällisyyden myötä jonkin ylläolevista peleistä tai kakkosohjaimen ilmaiseksi. Kampanja on voimassa 16.huhtikuuta asti.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Amin Asikainen kohta... Lego-maailmaan ei pä... >

Keskustelut (22 viestiä)

Palapeli

17.02.2009 klo 20.15

pitääks niiku xboxi ostaa sitten 16.huhtikuuta vai käykö jos on ostanut aikaisemmin ja lähettää siitä kuitin ?
Palapeli

17.02.2009 klo 20.16

oho osasin melkein lukee ... nii käykö jos on vaikka talvella ostanut konsolin ? :D sori kaksi viestiä ... huono lukutaito...
Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

17.02.2009 klo 20.23

Eiköhän tämä koske vain seuraavien 2 kuukauden aikana ostettuja lootia.
Piste

17.02.2009 klo 20.35

Juu eikö enää vaikeammin vois totakaan toteuttaa? Ei vaan vois ottaa 50€ pois konsolien hinnasta parin kuukauden ajaks?

No, Microsoft-kikkailua taas kerran. Vähän sama juttu kun Mikkisofta vois muuttaa ne pisteet ihan rahaks vaan. "Osta nyt GTA IV:n lisäosa vaan 1600 pistettä.
seki

Rekisteröitynyt 04.07.2007

17.02.2009 klo 20.57

Piste kirjoitti:

No, Microsoft-kikkailua taas kerran. Vähän sama juttu kun Mikkisofta vois muuttaa ne pisteet ihan rahaks vaan. "Osta nyt GTA IV:n lisäosa vaan 1600 pistettä.
Mene ja muuta joka maalle omat sopivat hinnat. Kai tiedät, että kaikissa maissa ei ole sama valuutta.
Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

17.02.2009 klo 21.00

Piste kirjoitti:
Juu eikö enää vaikeammin vois totakaan toteuttaa? Ei vaan vois ottaa 50€ pois konsolien hinnasta parin kuukauden ajaks?


Tämä on ns. mail-in rebate -kampanja, eli Microsoft maksaa suoraan tuon rahan takaisin, kun laitteet rekisteröidään sinne. Ks. wikistä lisätietoa ja kritiikkiäkin:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mail-in_rebate
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

17.02.2009 klo 21.43

Piste kirjoitti:
Juu eikö enää vaikeammin vois totakaan toteuttaa? Ei vaan vois ottaa 50€ pois konsolien hinnasta parin kuukauden ajaks?

Tai pistää markkinoille bundleja, jotka sisältää vaikka sen ylimääräisen ohjaimen ja pari noista peleistä.
pööpöileväapina

17.02.2009 klo 21.54

aika säälittäävää :D. Taitaa laittaa sony pahasti kampoihin kalleemmalla konsolilla, kun tuollaisia alennuksia täytyy antaa.
jepsq

17.02.2009 klo 22.01

"aika säälittäävää :D. Taitaa laittaa sony pahasti kampoihin kalleemmalla konsolilla, kun tuollaisia alennuksia täytyy antaa."

Hah, aivan varmasti. ":D"
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

17.02.2009 klo 22.02

tagman kirjoitti:
Piste kirjoitti:
Juu eikö enää vaikeammin vois totakaan toteuttaa? Ei vaan vois ottaa 50€ pois konsolien hinnasta parin kuukauden ajaks?

Tai pistää markkinoille bundleja, jotka sisältää vaikka sen ylimääräisen ohjaimen ja pari noista peleistä.

Voisi kyllä tulla aika monenlaisia paketteja - ehkä vähän liiankin monenlaisia.

Sinänsä ihan hieno keksintö, mutta kuulostaa loppujen lopuksi melko vaivalloiselta. Tietysti vaivannäkö ei sinänsä ole paha juttu, mutta silti...
ctrl-k

Moderaattori

Rekisteröitynyt 03.04.2007

17.02.2009 klo 22.03

Samantyyppisiä kampanjoita on ollut aiemmin Suomessa esimerkiksi järjestelmäkameroiden valmistajilla. Yhdysvalloistahan nämä ovat rantautuneet.
jeejee

17.02.2009 klo 22.07

Tuo rebatti ole tuttu jo vaikkapa Canonin kameratarjouksista "100 € takaisin" ja Applen "ilmainen printteri 89.95£€ " tarjouksista, sekä ideana on se, että annettu alennus tulee kokonaisuudessaan kuluttajalle, jälleenmyyjä ei saa alennusta, mutta toisaalta jo "kalliilla" varastoon ostetut tuotteet saadaan myytyä kuluttajille normaalihintaan ja valmistaja maksaa suoraan käteistä ostajille.
Ei sovi perseaukisille (Sonylle?)
rabatteja

17.02.2009 klo 22.37

Mail-in-Rebaten ideana on se, että suuri osa asiakkaista ei kertakaikkiaan viitsi täytellä lippusia ja lappusia, leikellä viivakoodeja laatikoista ja lähetellä niitä omalla kustannuksellaan henkilö- ja yhteystietojen kera kaikenmaailman firmoille jonkun 6-8 viikon sisällä (mahdollisesti) saapuvan pikku hyvityksen vuoksi.

Mikko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

17.02.2009 klo 22.39

...ja lisäksi yritys voi sillä siirtää myynninedistämiskuluja esim. kvartaalin vaihdon yli.
Protec

Rekisteröitynyt 26.09.2007

18.02.2009 klo 09.10

Paljonkohan teille on tästä mainoksesta maksettu? No saapa PS3:stakin nyt hintaan 399e.
stammy

Rekisteröitynyt 30.07.2007

18.02.2009 klo 10.15

Protec kirjoitti:
Paljonkohan teille on tästä mainoksesta maksettu? No saapa PS3:stakin nyt hintaan 399e.

Paha paha. Sälli vetäs esiin "paljonko teille on tästä maksettu" -kortin. Eiköhän tää ollu sitten tässä.
xbotithaisee

Rekisteröitynyt 24.07.2008

18.02.2009 klo 12.48

Protec kirjoitti:
Paljonkohan teille on tästä mainoksesta maksettu? No saapa PS3:stakin nyt hintaan 399e.


378.80€ verkkokaupassa.

stammy kirjoitti:
Paha paha. Sälli vetäs esiin "paljonko teille on tästä maksettu" -kortin. Eiköhän tää ollu sitten tässä.


:D
kernel32

18.02.2009 klo 16.09

Kiva mainos. Kyllä M$ nyt tykkää.
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

18.02.2009 klo 17.20

xbotithaisee kirjoitti:
Protec kirjoitti:
Paljonkohan teille on tästä mainoksesta maksettu? No saapa PS3:stakin nyt hintaan 399e.


378.80€ verkkokaupassa.

Nokitan 349€
http://www.magnet-e.fi/product_info.php?cPath=12_23_25&pr
Zarsky

Rekisteröitynyt 08.08.2007

18.02.2009 klo 19.48

V2 hintaseuranta
Nakkilax

18.02.2009 klo 20.12

$ony voisi tehdä saman - osta konsoli, saat 150 €takaisin. Tai ostamme isomman kovalevyn puolestasi!
Nakkilax

18.02.2009 klo 20.14

Ai niin - PS3:n tammikuun myynti on taas laskenut viime vuoteen verrattuna. R.I.PS3

Kirjoita kommentti